Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jen pro úplnost si dovolím připomenout, že slušný výrobce ke složitému výrobku dodává seznam potřebných náhradních dílů na jednoletý, dvouletý atd provoz a předpisuje potřebné servisní úkony.

0 0
možnosti

Pravda.

Mam hodinky Seiko sice jsem zadny seznam nahradnich dilu nedostal, ale doporucuje mi kazdorocni servisni prohlidky u znackovych opravaru. Dbat toho by ty hodinky prisly snad na desetinasobek toho, co v roce 1993 staly. Ale jsdou porad a od zmeny casu do te druhe cini nepresnost tak 2 vteriny.

Baterii si tak jednou za dva roky menim sam.

Kulvito se zkratka u renomovanych znacek nekona.

0 0
možnosti

Máte v mnohém pravdu. Ale podle mne ještě pořád platí pravidlo "nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci". Já mám doma značkovou elektroniku, která mi slouží už hodně dlouho bez sebemenší závady a nejspíš ji budu muset vyměnit, až úplně mentálně zastará.

0 0
možnosti

Myslíte si, že Mercedes je levné auto? A přitom je nyní vyráběné "v novém trendu". Taky s tím nehezkým přízviskem (a samozřejmě i ostatní auta renomovaných značek a vyšších cen) Prostě peníze se musí točit! Co "s držákem", který nic nepotřebuje...

A elektronika? Všechno made in China. Takže je skoro jedno, co koupíte.

0 0
možnosti
Foto

To, co bloger schvaluje, je cesta do zkázy lidstva a možná všech vyšších živočichů na Zemi. Paradigma globálního neoliberalismu je maximalizace spotřeby za účelem maximalizace zisků světových monopolů, bez ohledu na rabování všech přírodních zdrojů a otravování životního prostředí. TEDY: VZHÚRU DOLÚ K ZÁNIKU LIDSTVA!

1 0
možnosti

Souhlasím s vámi. Výroba nekvalitních domů, potravin a jiných produktů je plýtvání vzácnými zdroji. Nemám dům z dřevotřísky, nekupuji mouku s názvem uzeniny na obalu a nekoupil bych si auto s motorem 1,2.

0 0
možnosti

Ve středověku by za podobná kurvítka následovalo nejdříve máčení ve Vltavě a po opakovaném podvodném jednání útrpné právo v lámacím kole. Pak by si výrobci rozmysleli prodávat takové zboží.

0 0
možnosti
Foto

Někdy to je opravdu s podivem. Kdysi jsem si v USA koupil značkový kufřík Samsonite, který měl záruku 3 roky.

Ta záruka se týkala především uzavíracího mechanismu. Ten byl konstruován tak, aby zabránil otevření kufříku v nesprávné poloze a vysypání jeho obsahu.

Uplynuly 3 roky záruky a několik měsíců a ten mechanismus se zakousl a povolil až po poměrně velké ráně.

1 0
možnosti

To je pro pobavení, že?

0 0
možnosti

S Vašim názorem už v mnohém polemizovat nelze,zvlášť v nových zemích k EU pridruzenych. Mam jako tirak třeba zkušenost s Procter&Gemble Heilbron,v tehdy zánovní Velké fabrice byla prodejna výrobků za tzv tovarni ceny.většinu produkce v exportu po západních zemích vyhrály firmy díky zaměstnávání soferu z východních, a ti ve velkém domu vozili to,co se na nás trh,navíc cenu,nemělo dostat.jinými slovy,s menším množstvím více účinnosti na stejném množství vypraneho prádla. Prodejnu zavřeli, v Polsku vybudovali fabriku s recepturami a účinnosti přiměřeného zvyku,cena vyšší za menší balení už nepřekvapuje, je mnohem více věcí, které jsou na zahájení antimonopolní reakce,kurvitka,rozhodne nevyjímaje, ale politik který má našlápnuto to z logického důvodu neuchopi.písm sorty. Bylo by více, musím makat

,

1 0
možnosti
Foto

R98o85m70a11n 12K68o24z89e60l

29. 8. 2017 22:20

K těm autům - vemte si třeba škodovku 120 z roku 1987, která měla po 100 tisících značně opotřebený motor - spotřebu oleje, zaklepané ventily, zkrátka nutnost generálky a také rezla. Nebo naši měli trabanty, které se dokonale sypaly bez kurvítek, ...dnes se auta fakt vyrábí jinak, jinak by nebylo stáří 15 let.

2 0
možnosti

Ano. Psal jsem o amerických autech. Dnešní Lada také nebude žádaným veteránem za 30 let. A k té spotřebě oleje. Stačí si otevřít návod nového vozu (třeba koncern vw) a přímo výrobce uvádí, že spotřeba 0,2 - 1 litr na 1.000 km je v normálu. Kolik bude normální po těch 100.000?

0 0
možnosti

R^-není co dodat...

0 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik