Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J50o97z49e84f 66Č12e60r23n42ý 3801939193551

Taký je dnes svet. Podvod a klamstvo sú bežná obchodná praktika. Ako zákazník veľkých firiem máte len povinnosti a žiadne práva. Asi v našich končinách neexistuje človek, ktorého banka, poisťovňa či telefónny operátor nepodojil. Mám na to recept. Pokiaľ sa to dá, tak ich služby ignorovať. Žiadne zbytočné produkty, žiadne viazanosti. A keď mám čas a náladu, tak si nechám vysvetliť ponuku a potom ju odmietne,. tie kyslé ksichty "poradcov" sú mi odmenou.

+7/0
doporučit
4.7.2017 17:33
Foto

T27o46m14á35š 61V77o33d69v22á67ř41k24a 3523261847334

Ahoj Pavle, měl jsem stejnou zkušenost u Reiffeisen banky, Mám tři děti a všem jsem uzavřel stavební spoření v roce 2003. Úrok byl v té době 2% + státní příspěvek. Před rokem, kdy úrokové sazby byly prakticky na dně jsem obdržel stejný dopis.

RF mi oznamovala, že úrok je nízký a že na to doplácí. Žádná slova o tom, že v letech 2003 - 2014 byla inflace vyšší než úrok a že banka z toho měla profit.

Původní smlouva se stala pro RF cárem, bylo mi oznámeno, že pokud neuzavřu smlouvu novou /samozřejmě s nižším úrokem/ ponechají mi původní ale úrok bude 0,1 %.

Na můj dopis mi bylo arogantně oznámeno, že prostě tak to je a žádné další smlouvání nepřichází v úvahu.

Zrušil jsem všechna, dal jsem peníze na fond, kde jsou úroky vyšší a popřál jsem RF stavební spořitelně brzký krach.

Takže tak.

+6/0
doporučit
4.7.2017 19:46
Foto

F44r51a75n32t73i66š95e79k 55K27š10í78r 2629266465

Jedině konkurence dokáže zkvalitnit služby a stlačit ceny. Stát naopak garantuje monopolní postavení bank a dalších úvěrových společností, včetně smluvních podmínek. Pak to vypadá jak to vypadá.

+5/0
doporučit
4.7.2017 18:43

M20i20r47o70s75l32a63v 33B61u16č11e46k 6713873161434

Kdysi, (v počátcích), jsem vzal Hypo u ČSOB. Zvýhodnění klienta minimální - bance jsem dokladoval své příjmy - šly přes BÚ ...snad ještě za 4.9%. Jako spolehlivý blb, jsem doznal, že přispívám k refinancování půjček druhým, (měli vždy úrok nižší). Pak , "Objev z trhu" ! Žádné věrnostní se nekoná. Jediné co funguje, je oznámení odchodu . Vyplatilo se u mobilních operátorů, dodavatelů kabelových služeb, bank ap ... :-)

+4/0
doporučit
4.7.2017 17:29

M42i48r54o11s65l51a92v 70B92u11č62e59k 6383143651724

Snad ještě dodatek. Měl jsem štěstí, že můj otec v chlapeckých, krátkých kalhotech stál u dveří živno obchodu, mého děda. Musel dělat "Brano a uctivě zdravit". Pak úžasné a pravdivé vyprávění ! Mé dotazy po r. 1989 = A řekni mi otče, kolik hodin denně můj děd, vlastně konal ? 8 - 10 - 12 ? Klasika odpovědi - Co vás na té škole vlastně učili ? Živnostník za 1 Republiky živnostnil 24 hod denně - 365 dnů v roce - se starostmi lezl do postele a s ještě většími vstával - co zase konkurence vyvedla ! Máme archiv, papírů plno, ale - Kde měl děda razítko ? Jaké razítko - na co !? Domluvili obchod - postup - podali si ruce a pohlédli do očí ! Já jsem Buček a já zase Kamas. Naše jména garantují vše, korektnost a tradici, jaké razítka synu ? Tvé jméno a pověst stojí nad jakýmkoliv razítkem ! ... Co to furt meleš ... :-)

+3/0
doporučit
4.7.2017 17:40

M23i23r73e62k 67M86a33j41z37l61e96r 6443427564922

to je tím, že tyto smlouvy jsou vytvářeny softwarem "Woholheyla" - banka (spořitelna, operátor, atd) sice napíše po pravdě "...protože jste naším váženým klientem a s vašimi splátkami/platbami jsme neregistrovali žádné problémy, napadlo nás, že bychom od vás mohli stejně tak bez problému získat o něco víc peněz...", ale tento unikátní software důvod identifikuje a automaticky ho nahradí výrazem "...dovolujeme si vám předložit výhodnou jedinečnou nabídku". ;-)

+1/0
doporučit
5.7.2017 13:08

J41a89n 38P39a75v76e97l 8253742658216

Pletete si pojmy s dojmy.

Něco jiného je dodržování smluv a něco jiného je jejich neměnnost. Raifka měla dle podmínek, které jste podepsal, právo smlouvu změnit. A změnila. Smlouva, kterou jste podepsal, porušena nebyla v žádném bodě.

Raifka musela reagovat na vývoj trhu. I když se Vám to nelíbí, je to logické, racionální a správné.

Pokud chcete dát příklad skutečného porušení smlouvy, mohl byste uvést třeba Skylink. Ale u Raifky to porušení prostě nevidím.

+1/−3
doporučit
5.7.2017 18:29
Foto

D39a90l23i98b83o22r 58B12a76r69t16o42š 5874520767409

podobný systém zažijete asi tak u 99,99% obchodníků..........s čímkoliv, kdykoliv a jakkoliv..mění se jen forma..podstata zůstává stejné..proto také ve starých filozofiích byli obchodníci jako málo potřební....nejpotřebnější byli kněží a učitelé....ale to zase dnes již nejde s mantrou vládnoucí třídy a její snahy UDRŽOVAT NÁROD V PŘIMĚŘENÉ TUPOSTI A PŘIMĚŘENÉ CHUDOBĚ...........

0/−2
doporučit
5.7.2017 12:59





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.