Děkujeme za pochopení.
J93i95ř34í 44Č74u79m65p16e35l11í62k
Pletete si pojmy s dojmy.
Něco jiného je dodržování smluv a něco jiného je jejich neměnnost. Raifka měla dle podmínek, které jste podepsal, právo smlouvu změnit. A změnila. Smlouva, kterou jste podepsal, porušena nebyla v žádném bodě.
Raifka musela reagovat na vývoj trhu. I když se Vám to nelíbí, je to logické, racionální a správné.
Pokud chcete dát příklad skutečného porušení smlouvy, mohl byste uvést třeba Skylink. Ale u Raifky to porušení prostě nevidím.
P37a59v84e73l 91K35a22m32a38s
O tom jsem psal. Nemáme rovnocenné podmínky. Pokud úrok je výhodný pro banku, nenabídne mi lepší podmínky. Pokud je nevýhodný, využije svého práva na změnu. Vyšší zisk si nechá, když zisk klesne, vezme si to ode mě. Proč nereagovala na vývoj trhu, když jsem měl od nich úvěr a sazby klesly? V tom případě neporušila smlouvu. Bylo to racionální. Ale je správné výhody brát a nevýhody přenášet pouze na klienta?
M65i62r87e45k 76M59a41j84z72l91e83r
to je tím, že tyto smlouvy jsou vytvářeny softwarem "Woholheyla" - banka (spořitelna, operátor, atd) sice napíše po pravdě "...protože jste naším váženým klientem a s vašimi splátkami/platbami jsme neregistrovali žádné problémy, napadlo nás, že bychom od vás mohli stejně tak bez problému získat o něco víc peněz...", ale tento unikátní software důvod identifikuje a automaticky ho nahradí výrazem "...dovolujeme si vám předložit výhodnou jedinečnou nabídku".
D28a75l95i98b30o35r 41B40a47r54t75o84š
podobný systém zažijete asi tak u 99,99% obchodníků..........s čímkoliv, kdykoliv a jakkoliv..mění se jen forma..podstata zůstává stejné..proto také ve starých filozofiích byli obchodníci jako málo potřební....nejpotřebnější byli kněží a učitelé....ale to zase dnes již nejde s mantrou vládnoucí třídy a její snahy UDRŽOVAT NÁROD V PŘIMĚŘENÉ TUPOSTI A PŘIMĚŘENÉ CHUDOBĚ...........
T11o42m86á27š 95V66o11d86v44á21ř53k14a
Ahoj Pavle, měl jsem stejnou zkušenost u Reiffeisen banky, Mám tři děti a všem jsem uzavřel stavební spoření v roce 2003. Úrok byl v té době 2% + státní příspěvek. Před rokem, kdy úrokové sazby byly prakticky na dně jsem obdržel stejný dopis.
RF mi oznamovala, že úrok je nízký a že na to doplácí. Žádná slova o tom, že v letech 2003 - 2014 byla inflace vyšší než úrok a že banka z toho měla profit.
Původní smlouva se stala pro RF cárem, bylo mi oznámeno, že pokud neuzavřu smlouvu novou /samozřejmě s nižším úrokem/ ponechají mi původní ale úrok bude 0,1 %.
Na můj dopis mi bylo arogantně oznámeno, že prostě tak to je a žádné další smlouvání nepřichází v úvahu.
Zrušil jsem všechna, dal jsem peníze na fond, kde jsou úroky vyšší a popřál jsem RF stavební spořitelně brzký krach.
Takže tak.
P18a88v66e25l 47K79a43m42a26s
Tak na to asi mají manuál. Nabídka 0,1 % a žádné smlouvání. Podepsal jste naše všeobecné podmínky ...
F43r61a63n85t52i66š92e80k 83K82š89í76r
Jedině konkurence dokáže zkvalitnit služby a stlačit ceny. Stát naopak garantuje monopolní postavení bank a dalších úvěrových společností, včetně smluvních podmínek. Pak to vypadá jak to vypadá.
D13a89l41i45b28o71r 14B48a17r31t91o67š
konkurence dokáže vyhazovat do vzduchu, zabíjet ,pomlouvat dehonestovat, krást, a vyšpionovat záměry a výsledky výzkumné práce....to je pravá konkurence...........vy nevíte o čem mluvíte........
M22i46r74o25s10l74a42v 51B83u98č35e63k
Snad ještě dodatek. Měl jsem štěstí, že můj otec v chlapeckých, krátkých kalhotech stál u dveří živno obchodu, mého děda. Musel dělat "Brano a uctivě zdravit". Pak úžasné a pravdivé vyprávění ! Mé dotazy po r. 1989 = A řekni mi otče, kolik hodin denně můj děd, vlastně konal ? 8 - 10 - 12 ? Klasika odpovědi - Co vás na té škole vlastně učili ? Živnostník za 1 Republiky živnostnil 24 hod denně - 365 dnů v roce - se starostmi lezl do postele a s ještě většími vstával - co zase konkurence vyvedla ! Máme archiv, papírů plno, ale - Kde měl děda razítko ? Jaké razítko - na co !? Domluvili obchod - postup - podali si ruce a pohlédli do očí ! Já jsem Buček a já zase Kamas. Naše jména garantují vše, korektnost a tradici, jaké razítka synu ? Tvé jméno a pověst stojí nad jakýmkoliv razítkem ! ... Co to furt meleš ...
P19a23v44e93l 63K37a69m24a63s
Ano, tohle mi chybí v dnešní době. Papírů a smluv plno a stejně nakonec platí to, kdo má lepšího advokáta u soudu.
J31o85z76e83f 12Č60e70r38n77ý
Taký je dnes svet. Podvod a klamstvo sú bežná obchodná praktika. Ako zákazník veľkých firiem máte len povinnosti a žiadne práva. Asi v našich končinách neexistuje človek, ktorého banka, poisťovňa či telefónny operátor nepodojil. Mám na to recept. Pokiaľ sa to dá, tak ich služby ignorovať. Žiadne zbytočné produkty, žiadne viazanosti. A keď mám čas a náladu, tak si nechám vysvetliť ponuku a potom ju odmietne,. tie kyslé ksichty "poradcov" sú mi odmenou.
M36i39r71o28s40l29a28v 64B83u18č57e34k
Kdysi, (v počátcích), jsem vzal Hypo u ČSOB. Zvýhodnění klienta minimální - bance jsem dokladoval své příjmy - šly přes BÚ ...snad ještě za 4.9%. Jako spolehlivý blb, jsem doznal, že přispívám k refinancování půjček druhým, (měli vždy úrok nižší). Pak , "Objev z trhu" ! Žádné věrnostní se nekoná. Jediné co funguje, je oznámení odchodu . Vyplatilo se u mobilních operátorů, dodavatelů kabelových služeb, bank ap ...
- Počet článků 130
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1764x
web: kamaspavel.cz
Díky za podporu :-)