Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pletete si pojmy s dojmy.

Něco jiného je dodržování smluv a něco jiného je jejich neměnnost. Raifka měla dle podmínek, které jste podepsal, právo smlouvu změnit. A změnila. Smlouva, kterou jste podepsal, porušena nebyla v žádném bodě.

Raifka musela reagovat na vývoj trhu. I když se Vám to nelíbí, je to logické, racionální a správné.

Pokud chcete dát příklad skutečného porušení smlouvy, mohl byste uvést třeba Skylink. Ale u Raifky to porušení prostě nevidím.

1 3
možnosti
PK

O tom jsem psal. Nemáme rovnocenné podmínky. Pokud úrok je výhodný pro banku, nenabídne mi lepší podmínky. Pokud je nevýhodný, využije svého práva na změnu. Vyšší zisk si nechá, když zisk klesne, vezme si to ode mě. Proč nereagovala na vývoj trhu, když jsem měl od nich úvěr a sazby klesly? V tom případě neporušila smlouvu. Bylo to racionální. Ale je správné výhody brát a nevýhody přenášet pouze na klienta?

3 0
možnosti
MM

to je tím, že tyto smlouvy jsou vytvářeny softwarem "Woholheyla" - banka (spořitelna, operátor, atd) sice napíše po pravdě "...protože jste naším váženým klientem a s vašimi splátkami/platbami jsme neregistrovali žádné problémy, napadlo nás, že bychom od vás mohli stejně tak bez problému získat o něco víc peněz...", ale tento unikátní software důvod identifikuje a automaticky ho nahradí výrazem "...dovolujeme si vám předložit výhodnou jedinečnou nabídku". ;-)

1 0
možnosti
DB

podobný systém zažijete asi tak u 99,99% obchodníků..........s čímkoliv, kdykoliv a jakkoliv..mění se jen forma..podstata zůstává stejné..proto také ve starých filozofiích byli obchodníci jako málo potřební....nejpotřebnější byli kněží a učitelé....ale to zase dnes již nejde s mantrou vládnoucí třídy a její snahy UDRŽOVAT NÁROD V PŘIMĚŘENÉ TUPOSTI A PŘIMĚŘENÉ CHUDOBĚ...........

0 2
možnosti
Foto

Ahoj Pavle, měl jsem stejnou zkušenost u Reiffeisen banky, Mám tři děti a všem jsem uzavřel stavební spoření v roce 2003. Úrok byl v té době 2% + státní příspěvek. Před rokem, kdy úrokové sazby byly prakticky na dně jsem obdržel stejný dopis.

RF mi oznamovala, že úrok je nízký a že na to doplácí. Žádná slova o tom, že v letech 2003 - 2014 byla inflace vyšší než úrok a že banka z toho měla profit.

Původní smlouva se stala pro RF cárem, bylo mi oznámeno, že pokud neuzavřu smlouvu novou /samozřejmě s nižším úrokem/ ponechají mi původní ale úrok bude 0,1 %.

Na můj dopis mi bylo arogantně oznámeno, že prostě tak to je a žádné další smlouvání nepřichází v úvahu.

Zrušil jsem všechna, dal jsem peníze na fond, kde jsou úroky vyšší a popřál jsem RF stavební spořitelně brzký krach.

Takže tak.

6 0
možnosti
PK

Tak na to asi mají manuál. Nabídka 0,1 % a žádné smlouvání. Podepsal jste naše všeobecné podmínky ...

0 0
možnosti
Foto

Jedině konkurence dokáže zkvalitnit služby a stlačit ceny. Stát naopak garantuje monopolní postavení bank a dalších úvěrových společností, včetně smluvních podmínek. Pak to vypadá jak to vypadá.

5 0
možnosti
DB

konkurence dokáže vyhazovat do vzduchu, zabíjet ,pomlouvat dehonestovat, krást, a vyšpionovat záměry a výsledky výzkumné práce....to je pravá konkurence...........vy nevíte o čem mluvíte........

0 1
možnosti
MB

Snad ještě dodatek. Měl jsem štěstí, že můj otec v chlapeckých, krátkých kalhotech stál u dveří živno obchodu, mého děda. Musel dělat "Brano a uctivě zdravit". Pak úžasné a pravdivé vyprávění ! Mé dotazy po r. 1989 = A řekni mi otče, kolik hodin denně můj děd, vlastně konal ? 8 - 10 - 12 ? Klasika odpovědi - Co vás na té škole vlastně učili ? Živnostník za 1 Republiky živnostnil 24 hod denně - 365 dnů v roce - se starostmi lezl do postele a s ještě většími vstával - co zase konkurence vyvedla ! Máme archiv, papírů plno, ale - Kde měl děda razítko ? Jaké razítko - na co !? Domluvili obchod - postup - podali si ruce a pohlédli do očí ! Já jsem Buček a já zase Kamas. Naše jména garantují vše, korektnost a tradici, jaké razítka synu ? Tvé jméno a pověst stojí nad jakýmkoliv razítkem ! ... Co to furt meleš ... :-)

3 0
možnosti
PK

Ano, tohle mi chybí v dnešní době. Papírů a smluv plno a stejně nakonec platí to, kdo má lepšího advokáta u soudu.

6 0
možnosti

Taký je dnes svet. Podvod a klamstvo sú bežná obchodná praktika. Ako zákazník veľkých firiem máte len povinnosti a žiadne práva. Asi v našich končinách neexistuje človek, ktorého banka, poisťovňa či telefónny operátor nepodojil. Mám na to recept. Pokiaľ sa to dá, tak ich služby ignorovať. Žiadne zbytočné produkty, žiadne viazanosti. A keď mám čas a náladu, tak si nechám vysvetliť ponuku a potom ju odmietne,. tie kyslé ksichty "poradcov" sú mi odmenou.

7 0
možnosti
MB

Kdysi, (v počátcích), jsem vzal Hypo u ČSOB. Zvýhodnění klienta minimální - bance jsem dokladoval své příjmy - šly přes BÚ ...snad ještě za 4.9%. Jako spolehlivý blb, jsem doznal, že přispívám k refinancování půjček druhým, (měli vždy úrok nižší). Pak , "Objev z trhu" ! Žádné věrnostní se nekoná. Jediné co funguje, je oznámení odchodu . Vyplatilo se u mobilních operátorů, dodavatelů kabelových služeb, bank ap ... :-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik