Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-)........Víte, pane autore, ono to není tak jednoduché, jak to vypadá! Byl to rozhovor mezi čtyřma očima. Můžete svojí hlavou ručit za to, že si tam pan Baxa něco nepřibásnil, samozřejmě s cílem ublížit presidentovi, vědom si toho, že v žádném případě s ním president do otevřeného sporu nepůjde? Už ta nabídka vyšší funkce, kterou by mohl nastoupit až v době, kdy už Zeman nebude presidentem, čili by to v žádném případě nemohl ovlivnit, je nevěrohodná.

A navíc.....okamžitě se s tím svěřovat médiím, možná sleduje vyšší cíle. Stát se jednou presidentem, když ti bývalí kandidáti uklizení za pěkné prachy do senátu, jsou nepoužitelní?

Mnoho otázek, málo odpovědí!

Hlavně, že to zase řeší jakási parlamentní podkomise, která vlastně celé "důležité" rokováni staví na jedné,neověřitelné výpovědi jedné strany. MOžná, že za to podkomise zase bude odměněna. !!!!!!

5 9
možnosti
PK

Moje odpověď byla v textu - Jak probíhal rozhovor mezi soudcem a prezidentem republiky nevím, jelikož jsem u toho nebyl,

Zdroj: https://kamas.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=697825

2 0
možnosti
Foto

Když už máme tu demokracii, čo sa dá robiť, tak máme právo volit svobodně, rovně a přímo. To je demokracie a nepleťte si ji se svobodou, která vám dává právo, v tomto případě, vyjádřit svůj názor na blog pana Čermáka. Demokracie s tím nemá co do činění.

3 1
možnosti
PK

Aha. A já myslel, že demokracie a svoboda jde ruku v ruce. Tak jsem se mýlil. A demokracii si stačí dát do názvu? KLDR?

3 0
možnosti
PH

Na tohle je takové krásné slovní spojení, pluralita názorů. Nebo, že na poli nesmyslu se snese každé semínko. A že nejsou diskuze, taky každýho věc - i když diskuze nejsou pouze o diskuzích s autorem, ale i jinými diskutéry. Sám autor se jimi nemusí zatěžovat. No, a ti, co je neotvírají - ty si představuju tak, že kdyby je náhodou otevřeli, našli byste je pod stolem v prenatální poloze, jak se cukají a dokola opakují jedinou větu, nebo spíš otázku: "Co když se to někomu nebude líbit? Co když se to někomu nebude líbit. Co když se to někomu nebude líbit?"

5 0
možnosti
PK

Máte pravdu. Psal jsem o ČT nebo Klausovi a nejednou jsem to dost schytal. ;-D

Ale byl to můj pohled na svět, nikoli tvrzení o absolutní pravdě :-)

1 0
možnosti
Foto

Pan Čermák je svým postojem natolik známý, že číst jej je mařením času. Samotný nadpis i perex je dostatečně instruktivní k tomu, aby byl míjen. R^

16 3
možnosti
PK

Ano, míjím jej v 99% , ale někdy se nechám strhnout k přečtení ...

2 0
možnosti
RC
DR

Někdo neotevírá diskuzi, někdo se ve svých výtvorech pod různými trapnými výmluvami zase nezmůže na víc než na mazání těch diskutérů které si dovolili mít jiný názor než sám autor, ono to vyjde skoro nastejno.

4 1
možnosti
PK

Znám to, někdy je těžké číst kritiku, která je třeba osobní. Ale to je podle mého názoru daň za to, když člověk zde veřejně vyjádří nějaký názor. Určitě se i v této diskusi dočkám nějakých šťouchanců :-)

0 0
možnosti
PK

Pana Č. nečtu, tak jako on má právo neumožnit diskusi, tak já využívám toho svého a to i v případě že ze titul blogu i zajímavý a vy mu asi děláte reklamu, což ho nesmírně potěší.

4 0
možnosti
PK

Myslím, že pan Čermák je zde na blogu taková stálice, která reklamu nepotřebuje. A kdyby měl možnost diskuse, vyjádřil bych se pod článkem. Nemá :-)

3 0
možnosti
Foto

Je tu, takže máte ode mě tři diskuzní příspvěky.;-D

0 0
možnosti
Foto

Jsem napsala příspěvek a on tu není. Tak znovu. Karmu Vám dávám za to, že se dnes potýkáme se stejným problémem - reakce na blog. Ani u mě nereagoval autor, takže jsem musela, nemusela, ale byla jsem nucena dát článek, protože, kdo nediskutuje a nekomunikuje, tak pak nevím, proč blog píše. Díky a přeji hezký den.R^:-)

1 0
možnosti
PK

Ač Vás neznám osobně, jsem rád, že máme v Česku i jiné národnosti, které nám obohacují život. A rozumím tomu, že někdy může je těžké býti menšinou. Přesto jsem přesvědčen, že pohled většiny společnosti dělí občany na slušné a lumpy a nikoli podle toho, kde se narodili :-)

Hezký den a děkuji

1 0
možnosti
Foto

Karma, že máme dnes podobné téma, sice odlišné, ale i díky tomu, že u mě autor nereagoval na diskuzi, byla jsem nucena se vyjádřit. Hezký den.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik