Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Stačí headliny. Obsah je jasný i bez čtení. A blogy bez diskuze prostě nečtu. Je to srabactvi.

7 1
možnosti
Foto

Článek pana Čermáka mi připadá zmatečný. Navíc pan Čermák ve své servilitě k Miloši Zemanovi už nevěří ani jemu. Zeman totiž fakticky přiznal, že zmíněné soudce v souvislosti s živými kauzami kontaktoval a to buď osobně nebo prostřednictvím svého kancléře. Skoro by se dalo říci, že Zeman Čermáka svým způsobem "zradil";-)

14 0
možnosti
AL

Váš příspěvek Vážený občane Raveku je logický a předvídatelný, proto chápu, že vám článek občana Čermáka připadá (jak píšete) zmatečný.

Některé věty vyššího uvažování připadají mnoha lidem tak zřejmé, že nemohou pochopit, proč by je bylo třeba dokazovat. Často se ptají: „Když už tohle není zřejmé, tak co tedy zřejmé je?“

Zcela jistě vy, i ostatní diskutující chápete smysl předchozích vět.

Pěkný den.

:-)

1 0
možnosti
Foto

R^co se názoru na zmíněného autora týče vidím to podobně-neotvírat diskuze je vrchol zbabělosti souhlas a karma

8 1
možnosti
AL

Nikdy bych tomu neuvěřil, ale musím smeknout.

Poprvé, co vidím ve výběru takovou skladbu článků, páni (a dámy) administrátoři příjemně jste překvapili! Kéž by Vám ta názorová pluralita vydržela co nejdéle.

Díky.

R^

Možná i to je odpověď na tento článek.

1 0
možnosti
JH

J24a29n 21H94r20u20š81k56a

24. 1. 2019 13:24

"Když jsem slyšel jeho projev na Albertově 17. listopadu 2015, tak jsem dosáhl přesvědčení, že je to právě Miloš Zeman, kdo je tím, kdo nejvíc brání demokratické hodnoty v Česku."

Myslím, že toto vypovídá o všem...ta obrana spočívá v rozprodání a vytunelování země Ruskem???

3 1
možnosti
MS

Já naštěstí vstupuji na blog.idnes přes link seznamu diskusí (http://blog2.idnes.cz/diskuse.aspx), kde se vůbec nezobrazují články, které nemají povolenou diskusi, takže o existenci pana Čermáka vím jen z reakcí ostatních blogerů.:-)

0 0
možnosti
Foto

Karma.Přihlouplé bláboly chlapce Čermáka opravdu nemá smysl číst,Takových "bojovníku za demokracii",kteří neotevřením diskuze "zavřou" lidem s jiným názorem usta je tady víc,tak nějak si tu svou "demokracii" představují.Nekritická oslava vudce,který se nesmí kritizivat....

15 3
možnosti
DR

Možná. Ale někdy se mu ani nedivím když vidím podobné "příspěvky" jako je ten Váš.

5 9
možnosti
Foto

Karma. Lepšolidi, genderismus, květiny v koši, kolovrátek...

9 2
možnosti
DV

D47a39v81i80d 48V28l38k

24. 1. 2019 12:28

On to neříká jen Baxa. A jinak Čermák je Čermák. Blogy bez diskuse nemá smysl číst. VámR^

18 1
možnosti
JH

J26a37n 44H86r89u73š45k41a

24. 1. 2019 13:07

tak on je srab...

další možnost je, projevuje se to někdy u jedinců žijícím v jiné realitě, že se jedná o autoregulační mechanismus, kdy se vyhýbá podvědomě konfrontaci jeho bludů, aby se mu nezhroutil svět...

0 0
možnosti
Foto

Tak podívejte se, já vám tedy povím, o co mi jde. Stěžujete si, že vám jen názvy mých článku připadají kontroverzní, proto vám to povím všeobecně. Mně jde o zachování svobody a demokracie v Česku! Když vidím nebo slyším, co se děje na západ od nás v Evropě, tak jak jsou tam všichni posedlí z té nesmyslné politické korektnosti (což je v překladu politické správnosti) nebo, jak se tam můžou dít někomu nějaké represárie (nejen problémy v zaměstnání, ale i třeba soudy a odsouzení) za to, že se někdo jen vyjádří nekorektně třeba o islámu, tak tam ne že je ohrožená demokracie. Tam demokracie už není! A nejsou to jen tyto problémy s demokracií. Připočtěme k tomu multikulturalismu například i gender a juvenilní justici. A já si nepřeji, aby něco takového přišlo sem do Česka, aby se lidi měli bát něco říct. Proto jsem za naším panem prezidentem Milošem Zemanem. Když jsem slyšel jeho projev na Albertově 17. listopadu 2015, tak jsem dosáhl přesvědčení, že je to právě Miloš Zeman, kdo je tím, kdo nejvíc brání demokratické hodnoty v Česku. A ti, kteří chtějí naopak zavádět takové věci, jako politická korektnost multikulturalismus, indoktrinace dětí ve školách politickými ideologiemi multikulturalismu a genderismu nebo hážou do koše květiny, které dal na pietní místo někdo z jiným politickým názorem, to jsou ti, co dnes nejvíc ohrožují demokracii a svobodu slova v Česku. A tak bych si přál, aby vliv takovýchto lepšolidí s patentem na rozum byl v ČR co nejmenší. Jinak samozřejmě děkuji za propagaci mého dnešního článku. V tuto chvíli má přes 2500 přečtení a karmu už přes 41. Takže ještě jednou děkuji

7 8
možnosti
PK

Děkuji za vaši reakci. Myslím to vážně, i když ve spoustě věcí se neshodneme.

0 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik