Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jste na mě moc hodný, děkuju Pavle. :-)

Na zdejší institut "karmy" nemám vůbec pozitivní názor.

0 0
možnosti

Jsem moc rád za vaše články. Ale to víte :-)

0 0
možnosti

D19a88v64i70d 16V97l82k

8. 9. 2018 9:46

Pavla je to tady přece jenom taková prima škola psaní ne? Vyzkoušíte si tady co dělá dobrý titulek? Co dělá titulek kontroverzní, co dělá titulek obsahující sex? Co napsat do Perexu(To je podle mě jedna z nejtěžších věcí.) Já myslím , že období , kdy honíte Karmu má každý bloger a některé to přejde a píšou si to svoje a někteří jsou z ní živi. Já třeba nejvíc čtu blogery(To jsem si vysledoval), kteří mají Karmu od 25-39. Sám moc dobře vím, že dostat karmu nad 40 za nepolitický blog je fuška a zázrak. Jinak děkuji pánubohu a lidem z Idnesu, že je pořád kde psát. Občas tady někteří kolegové strašně na administraci tohoto blogu nadávají, ale faktem je že na Idnesu je to pořád ještě OK. Tak pište, ať je co číst.

0 0
možnosti

D48a51v15i94d 75V52l10k

8. 9. 2018 9:47

Pardon chtěl jsem napsat "Pavle";-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS