Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R10o90m23a18n 43K20o82z35e81l

12. 7. 2018 17:20

Pro mne je ODS navždy strana nesplněných a nereálných slibů a její představitelé se ani netajili, že to co slibovali, je fakt mimo realitu. Stačí výrok Topolánka, že programu ODS stejně nikdy nevěřil nebo výrok Julínka, že program je nesmyslný letáček. Ještě si vzpomenu na nářky členů ODS, že nemůžou ani jít mezi lidi, že neví, jak vysvětlovat neustálé zvyšování daní nebo vymýšlení nových daní.

A psát o Topolánkovi, že byl silný, to opravdu ne - kdo řekne, že stojí a padá s někým (s Dalíkem), tak silný nemůže být nebo také připomenu, že tak popudil vlastní poslance, že jeho vláda jako první od listopadu dostala nedůvěru.

0 0
možnosti

To by mě taky zajímalo. Zvlášť, když jsem včera slyšela tu jejich atrapu na lídra strany.

O dalších členech ODS nemluvě...

Souhlas s blogem!

0 1
možnosti

ODS samozřejmě má program i vizi. Nejčerstvěji představila třeba své plány do opozice: https://www.ods.cz/clanek/15739-ods-predstavujeme-dokument-opozicni-principy-rozumna-alternativa-pro-cesko

Jinak rozhodně nemáte pravdu, že by sešup ODS začal za Fialy. Krátce před zásahem na Úřadu vlády měla ODS preference 13 %. Potom jí šly jenom dolů. To už sice nebyl předsedou Nečas, ale nebyl jím ani Fiala. Stranu do voleb, v nichž dostala strašlivý výprask, vedl Martin Kuba, lídrem kandidátky byla Miroslava Němcová. ODS v těch volbách dostala pouze něco přes 7 % a její preference dál klesaly. V lednu 2014 už byly pod 5 % a začalo to vypadat na brzký zánik strany, která byla navíc předlužená a na pokraji bankrotu. Propad se zastavil až po volbě Petra Fialy předsedou. To on stranu zachránil a od jeho nástupu jí preference pozvolna rostou.

1 0
možnosti

Vidím to jinak. To že se TOPka znemožnila a pravicoví voliči se z části vrátili zpět k ODS, to bylo pouhé štěstí. Jak jsem psal, pravicový volič volí menší zlo mezi TOP a ODS, ale rozhodně si neřekne, ty dvě strany jsou špatné, budu volit třeba KDU.

0 1
možnosti
Foto

Někomu to vydrželo déle, někdo měl ve svém obvodu nechvalně profláknuté komunální ódeesáky, kteří byli hájeni vedením z Hlavní kanceláře. Tak moc hájení, až si člověk řekl, že ti chlapci na sebe asi něco vědí, a asi to bude taková špína, že je ta strana nevolitelná. Konkrétně já jako Smíchovák jsem s ODS skončil za éry p. Jančíka. Ne že bych od té doby někoho volil přímo srdcem a s nadšením, ale o návratu k ODS bych uvažoval, jen kdyby tam udával směr Klaus junior.

1 0
možnosti

Zkládal jsem ODS v malém, komunistickém, pohraničním místě jako konzervativně pravicovou stranu. Do roka jsem vnímal, že není konzervativní, a do dvou let, že není ani pravicová. Položil jsem předsedování a vystoupil. Opoziční smlouva vedla k degradaci politiky i společnosti na hranu politických vražd. Znásilňování Ústavy, pak klientelismus, pak zjevné ovládání policie a justice a přirozený krach pana čistého. A došlo ke krizi voličské. ODS se ujal Petr Fiala, politolog, a začal útočit na Babiše. Zcela opustil pravicový program a vrhnul se na prostý antibabišovský populismus. Přesto jde ODS opět nahoru. Zásluhou koho? Petra Fialy určitě ne! Kmotři v zákulisí? ODS má několik schopných politiků, ale pro svůj odklon od EU je pro mne nevolitelná. EU je nutné reformovat, ale nikoliv z ní vystupovat! :-)

3 0
možnosti

J17a89n 14P27a91l24l69a92s

12. 7. 2018 1:18

EU je nereformovatelná - můj názor.

1 0
možnosti

Měl jsem pocit, že se to přece už musí obrátit k lepšímu. Ale i moje ucho se utrhlo ...

1 1
možnosti

J82a76n 84P67a42l74l55a66s

12. 7. 2018 0:49

Dobrý večer, obdivuji Vaši výdrž. Volil jsem ODS od založení až k Topolánkovi. Pak už to fakt nešlo.

Mmch. jsem z Liberce, možná ho znáte pod přezdívkou Synerov.

3 0
možnosti

PS: každá část republiky má svůj Synerov ...

1 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik