Děkujeme za pochopení.
K60a47r98e83l 33K54u89č29e34r48a
Přesně. Já se obecně řídím zásadou "jaká reklama taková značka".
Reklama na hjundé je tupě chvástavá, urážlivá, ... prostě hnus.
Značka je mě odporná a je mě jedno jaká jsou jejich auta.
T46o19m65á12š 62P71í29c30l
Což o to, že tak Hjundaj promlouvá ke spotřebiteli, to je jejich věc. Pokud jsou spokojeni s tím nízkým procentem populace, kterou takto laděná reklama může oslovit, tak budiž. Ale když svým dealerům místo praktických rad posílají rady typu "jestli přijde někdo, že uvažuje o škodovce, tak ho pošlete do blázince", pak to působí dojmem, že marketing této firmy skutečně nemá co nabídnout.
M59a66r70t50i46n 63S79e17d70o82n76a
Audi vstoupila do vod BMW a Mercedesů a mohl bych pokračovat - co tím chtěl autor říct?
P68a97v42e28l 70K76a64m84a10s
Autor tím chtěl říci, že Audi uspěla mezi Mercedesy a BMW jinak než reklamou, že jsou to auta pro blbce. Uspěla kvalitou a technologiemi.
M27a11r70c36e41l 65M24a42t25u19š45á46k
Všechny reklamy jsou z 90% hloupé. Pro člověka, kterému se ale nelíbí VW a odvozeniny jako Škoda, je KIA nebo HY výborná cesta. Kia 7 let záruka. Já používám Sorento 11. rok a nikdy jsem neměl lepší a spolehlivější auto. Ale hanit Škodu nemohu. Š1000MB byla neskutečně jednoduchá a spolehlivá. Později Š105L.
J42i10ř40í 61Č62u96m98p55e85l93í90k
Reklamy se zdají hloupé konzumentům. Ony jsou naopak výborně propracované a já osobně vidím reklamy jedou za uherský rok, takže se na ně rád podívám
J88a51n 60Š43p34a61t73n60ý
podle me si marketaci udelali resersi, co na cechy funguje ..... a holt to zkusili .... ze to funguje jen při volebni kampani a ze znacka hyundai není srdcovka jim proste nedoslo.
J96i61ř90í 36Č57u94m44p19e80l48í46k
Je sranda, že nedávno jsem kupoval auto. Coby nekonzumentovi televize se ke mě donesly reklamy Škoda vs Hyundai, ale kašlal jsem na ně. Nicméně, auto nekupuji jen pro sebe a rozkaz zněl jasně "Hyundai nesnáším díky reklamám, to nekoupíme"
J91i60ř46í 39K36r97á11t65k17ý
Já dokonce i20 doma mám, ale ještě z doby, kdy tu antiškoda reklamu neměli. Je to jen druhé auto, takže se s ním moc nejezdí a ještě nějaký pátek vydrží, ale až jednoho dne dojde na výměnu, tak to Hyudai nebude a ne proto, že bych s ním nebyl spokojený, ale právě tak nějak na truc těm reklamám.
L78u64b39o23m32í20r 81N83ě79m31e89c
Tyto přihlouplé reklamy značku degradují. Každý normální prodejce ví, že konkurence se okatě nepomlouvá, proti konkurenci se maximálně vymezí.
P79e50t58r 47U84h50e72r
Tohle napište panu Vošickému, řediteli Hyundai Motor Czech. To je jeho rétorika.
I51v22a33n 45V32e95s65e80l41ý
Včera jsem poprvé viděl jednu z nejtrapnějších reklam, no a byla na Hyundai. Okopírovaná reklama AirBank kdy jsou dva prodejci vedle sebe. První prý prodává přčedražená auta a v zeleném oblečku křepčí, že prodal vůz a druhý co prý prodává nej auta. Ani tu reklamu si nedovedou nechat vymyslet originální.
No a ty slogany o českých autech Hyundai? Jak dlouho byly slyšet a ta česká auta ani neměla češtinu v palubních počítačích.
Vnucovaná výslovnost jména? Proč?
Nezatracuji ta auta, nový fastback se mi líbí, ale ... politika výbavy pouze v nabízených balíčcích, což jistě vede k nižším nárokům na výrobu a tudíž i cenám, mi nevyhovuje. To je ale asi u většiny asijských výrobců norma.
P31a77v13e47l 23K59a38m59a58s
Trefil jste to přesně. Včera jsem poprvé viděl reklamu se dvěmi prodejci a byla to hodně špatná kopie Airbank. Pokud chci patřit mezi lepší v oboru, měl bych dělat věci lépe. Třeba jako vámi uváděný fastback nebo Hyundai N. Ale ne trapné kritiky konkurence.
J66i50ř11í 98H53e85r34m28á97n88e89k
Americké vozy? Pět let jsem neměl Chrysler Saratoga a nikdy více. Mercedes jsem nikdy nevlastnil ale jezdil skvěle. Audina také jezdila skvěle ale když byla desetiletá Začaly se sypat zámky a podobně. A bavorákem jezdím 13 rok.
Ne že by za tu dobu neměl nějakou poruchu. To jistě měl. Ale vysokoobjemové auto jsem koupil v plné výbavě za hubičku a tvrdím že to se pohodlí týče jezdím levněji než v té nejlevnější kraksně. Myšleno samozřejmě jako míra pohodlí bezpečí a rychlosti děleno náklady. Správně matematicky samozřejmě opačně náklady dělené všemi těmi faktory.
J46i33ř73í 30H79e39r71m56á84n66e82k
Dvě poznámky. Jednak jsem toho Chryslera MĚL 5 let a co se týče BMW bylo to takto.
Po nehodě bez zranění byl Chrysler na odpis a firma mi nabídla vůz pana majitele BMW 525i šestiválec 2,5 litru.
V životě jsem nikdy BMW nechtěl, teď mám osmiválec 540i se 4,5 litrovým motorem a maximální spokojenost.
Kdo má jednou BMW jen zřídka přestoupí na jinou značku.
- Počet článků 130
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1764x
web: kamaspavel.cz
Díky za podporu :-)