Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KK

Přesně. Já se obecně řídím zásadou "jaká reklama taková značka".

Reklama na hjundé je tupě chvástavá, urážlivá, ... prostě hnus.

Značka je mě odporná a je mě jedno jaká jsou jejich auta.

3 1
možnosti
TP

Což o to, že tak Hjundaj promlouvá ke spotřebiteli, to je jejich věc. Pokud jsou spokojeni s tím nízkým procentem populace, kterou takto laděná reklama může oslovit, tak budiž. Ale když svým dealerům místo praktických rad posílají rady typu "jestli přijde někdo, že uvažuje o škodovce, tak ho pošlete do blázince", pak to působí dojmem, že marketing této firmy skutečně nemá co nabídnout.

7 0
možnosti
MS

Audi vstoupila do vod BMW a Mercedesů a mohl bych pokračovat - co tím chtěl autor říct?

0 0
možnosti
PK

Autor tím chtěl říci, že Audi uspěla mezi Mercedesy a BMW jinak než reklamou, že jsou to auta pro blbce. Uspěla kvalitou a technologiemi.

5 0
možnosti
Foto

Všechny reklamy jsou z 90% hloupé. Pro člověka, kterému se ale nelíbí VW a odvozeniny jako Škoda, je KIA nebo HY výborná cesta. Kia 7 let záruka. Já používám Sorento 11. rok a nikdy jsem neměl lepší a spolehlivější auto. Ale hanit Škodu nemohu. Š1000MB byla neskutečně jednoduchá a spolehlivá. Později Š105L.;-DV

1 0
možnosti

Reklamy se zdají hloupé konzumentům. Ony jsou naopak výborně propracované a já osobně vidím reklamy jedou za uherský rok, takže se na ně rád podívám

0 0
možnosti

J88a51n 60Š43p34a61t73n60ý

5. 3. 2018 11:44

podle me si marketaci udelali resersi, co na cechy funguje ..... a holt to zkusili .... ze to funguje jen při volebni kampani a ze znacka hyundai není srdcovka jim proste nedoslo.

1 0
možnosti

Je sranda, že nedávno jsem kupoval auto. Coby nekonzumentovi televize se ke mě donesly reklamy Škoda vs Hyundai, ale kašlal jsem na ně. Nicméně, auto nekupuji jen pro sebe a rozkaz zněl jasně "Hyundai nesnáším díky reklamám, to nekoupíme"

11 0
možnosti
Foto

Já dokonce i20 doma mám, ale ještě z doby, kdy tu antiškoda reklamu neměli. Je to jen druhé auto, takže se s ním moc nejezdí a ještě nějaký pátek vydrží, ale až jednoho dne dojde na výměnu, tak to Hyudai nebude a ne proto, že bych s ním nebyl spokojený, ale právě tak nějak na truc těm reklamám.

3 0
možnosti
LN

Tyto přihlouplé reklamy značku degradují. Každý normální prodejce ví, že konkurence se okatě nepomlouvá, proti konkurenci se maximálně vymezí.

4 0
možnosti
PU

P79e50t58r 47U84h50e72r

5. 3. 2018 9:28

Tohle napište panu Vošickému, řediteli Hyundai Motor Czech. To je jeho rétorika.

1 0
možnosti
PK

Nemám na něj kontakt 

0 0
možnosti
Foto

Včera jsem poprvé viděl jednu z nejtrapnějších reklam, no a byla na Hyundai. Okopírovaná reklama AirBank kdy jsou dva prodejci vedle sebe. První prý prodává přčedražená auta a v zeleném oblečku křepčí, že prodal vůz a druhý co prý prodává nej auta. Ani tu reklamu si nedovedou nechat vymyslet originální.

No a ty slogany o českých autech Hyundai? Jak dlouho byly slyšet a ta česká auta ani neměla češtinu v palubních počítačích.

Vnucovaná výslovnost jména? Proč?

Nezatracuji ta auta, nový fastback se mi líbí, ale ... politika výbavy pouze v nabízených balíčcích, což jistě vede k nižším nárokům na výrobu a tudíž i cenám, mi nevyhovuje. To je ale asi u většiny asijských výrobců norma.

4 0
možnosti
PK

Trefil jste to přesně. Včera jsem poprvé viděl reklamu se dvěmi prodejci a byla to hodně špatná kopie Airbank. Pokud chci patřit mezi lepší v oboru, měl bych dělat věci lépe. Třeba jako vámi uváděný fastback nebo Hyundai N. Ale ne trapné kritiky konkurence.

5 0
možnosti
Foto

Americké vozy? Pět let jsem neměl Chrysler Saratoga a nikdy více. Mercedes jsem nikdy nevlastnil ale jezdil skvěle. Audina také jezdila skvěle ale když byla desetiletá Začaly se sypat zámky a podobně. A bavorákem jezdím 13 rok.

Ne že by za tu dobu neměl nějakou poruchu. To jistě měl. Ale vysokoobjemové auto jsem koupil v plné výbavě za hubičku a tvrdím že to se pohodlí týče jezdím levněji než v té nejlevnější kraksně. Myšleno samozřejmě jako míra pohodlí bezpečí a rychlosti děleno náklady. Správně matematicky samozřejmě opačně náklady dělené všemi těmi faktory.

0 0
možnosti
Foto

Dvě poznámky. Jednak jsem toho Chryslera MĚL 5 let a co se týče BMW bylo to takto.

Po nehodě bez zranění byl Chrysler na odpis a firma mi nabídla vůz pana majitele BMW 525i šestiválec 2,5 litru.

V životě jsem nikdy BMW nechtěl, teď mám osmiválec 540i se 4,5 litrovým motorem a maximální spokojenost.

Kdo má jednou BMW jen zřídka přestoupí na jinou značku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik