Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Film t zbytečné aké hodnotím na výbornou. Už i tím, že byl oproštěmn od romantiky a držel se víc faktů. Konečně "díky Česká televize, pokračuj tak dál". Na dnešní druhý dí se také těším. (A také mě )první díl filmu přimně, k tomu, abych si tototereziánské období trochu víc "prostudovala" na internetu). I za to dík. R^;-)

7 0
možnosti
PK

Myslím, že je nás více, kteří si třeba místo bulváru nebo politických témat, pro změnu přečetli na netu i něco o historii :-)

8 0
možnosti
ND

Za mě taky 100% ano, herecké obsazení dialogy, kostymy, dej..

Prostě vše se povedlo, což je v poslední době zázrak, těším se na večer..

16 0
možnosti
PK

Teprve po shlédnutí prvního dílu jsem zjistil, že je to dvoudílný film. Myslím, že by si to zasloužilo celou sérii, vzhledem k nákladům na kostýmy, exteriéry atd. Tak se třeba dočkáme další minisérie.

7 0
možnosti
OF

Dnes večer je druhý díl,už se těším.:-P

8 0
možnosti
PK

Jak koukám do diskuse, mám pocit, že to sledujeme jenom my muži :-):-)

1 0
možnosti
JH

Nesledoval jsem úplně soustředěně, aleR^R^R^.

1 0
možnosti
BM

Coby vystudovaný historik mám vždy trochu problém se sledování historických filmů. A tak jsem byl velmi zvědav jak se toho tvůrci zhostí tentokrát.. Musím říct, že se skutečně snaží držet historických realit a co je důležité, tak i nenásilnou formou se snaží diváka poučit o tomto období. Opět se vyznamenali maskéři, císař Karel VI. je skutečně jako vypadlý z originálního obrazu.

Opět výborný herecký výkon Javorského v roli jezuity a Vojta Kotek má již do nějakého toho snowborďáka daleko. Hraje skutečně dobře.... (mimochodem, s tou spadlou postelí, to se skutečně stalo)

25 0
možnosti
PK

Jsem rád, že jste to ocenil i jako historik a nejen jako my "běžní" diváci . Já samozřejmě historická fakta - podoby aktérů a padající postel neznám :-)

Díky za komentář

7 0
možnosti
SN

R^:-).....Díval jsem se, ačkoliv mě jinak filmy,(kromě starých, pro pamětníky), moc nezajímají. Líbilo se mi to. Ani jsem nepřepínal na jiné kanály. Výprava....super! R^R^

16 0
možnosti
PK

Bylo to příjemné překvapení. Díky :-)

11 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik