Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dejte prosím pozor, ať Vám admini ten článek nevyhodí. VELKÁ PÍSMENA V NADPISU.

0 0
možnosti
PK

Děkuji. Nevěděl jsem.

0 0
možnosti
MB

Ze života jsem vypozoroval - Existují dva druhy štěstí. To loterijní + to opravdové. Co člověk odžil, vykonal, dokázal ... Tu přichází stát a nabízí to třetí - EET losovačku ! Nechme bokem, že na účtenkách jsou DIČ - RČ OSVČ - nechme bokem, zda je tu stát od toho, aby organizoval loterii a prachy šly mimo účel, tj. školy, školky ap. Já pravím - Veleúspěšná vládo - Běžte už konečně do jupy ! ... Své štěstí si vyprodukuji sám ! ... :-)

8 0
možnosti
PK

Souhlas. Štěstí nám loterie nepřinese. V 90. letech frčela Tutovka a s výherci byl dokument asi po roce. Peníze pryč a štěstí větší nebylo. Takže o tom to není.

4 0
možnosti
VK

Díky EET velký bratr ví, kolik se čeho kde prodá. Díky účtenkovce bude vědět i kdo si to nakoupil. :-(

11 0
možnosti
PK

Je to jen na nás co chceme sdělovat. Pokud budeme “upovídaní”, velký bratr bude dobrý posluchač.

2 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik