Děkujeme za pochopení.
J98i12ř19í 49Č27u85m32p72e12l78í56k
Pletete si pojmy s dojmy.
Něco jiného je dodržování smluv a něco jiného je jejich neměnnost. Raifka měla dle podmínek, které jste podepsal, právo smlouvu změnit. A změnila. Smlouva, kterou jste podepsal, porušena nebyla v žádném bodě.
Raifka musela reagovat na vývoj trhu. I když se Vám to nelíbí, je to logické, racionální a správné.
Pokud chcete dát příklad skutečného porušení smlouvy, mohl byste uvést třeba Skylink. Ale u Raifky to porušení prostě nevidím.
P57a23v77e51l 67K36a98m70a20s
O tom jsem psal. Nemáme rovnocenné podmínky. Pokud úrok je výhodný pro banku, nenabídne mi lepší podmínky. Pokud je nevýhodný, využije svého práva na změnu. Vyšší zisk si nechá, když zisk klesne, vezme si to ode mě. Proč nereagovala na vývoj trhu, když jsem měl od nich úvěr a sazby klesly? V tom případě neporušila smlouvu. Bylo to racionální. Ale je správné výhody brát a nevýhody přenášet pouze na klienta?
M61i10r22e40k 87M61a21j88z62l71e11r
to je tím, že tyto smlouvy jsou vytvářeny softwarem "Woholheyla" - banka (spořitelna, operátor, atd) sice napíše po pravdě "...protože jste naším váženým klientem a s vašimi splátkami/platbami jsme neregistrovali žádné problémy, napadlo nás, že bychom od vás mohli stejně tak bez problému získat o něco víc peněz...", ale tento unikátní software důvod identifikuje a automaticky ho nahradí výrazem "...dovolujeme si vám předložit výhodnou jedinečnou nabídku".
D32a89l62i41b98o45r 23B44a61r32t20o95š
podobný systém zažijete asi tak u 99,99% obchodníků..........s čímkoliv, kdykoliv a jakkoliv..mění se jen forma..podstata zůstává stejné..proto také ve starých filozofiích byli obchodníci jako málo potřební....nejpotřebnější byli kněží a učitelé....ale to zase dnes již nejde s mantrou vládnoucí třídy a její snahy UDRŽOVAT NÁROD V PŘIMĚŘENÉ TUPOSTI A PŘIMĚŘENÉ CHUDOBĚ...........
T28o67m98á37š 52V51o56d14v31á20ř80k26a
Ahoj Pavle, měl jsem stejnou zkušenost u Reiffeisen banky, Mám tři děti a všem jsem uzavřel stavební spoření v roce 2003. Úrok byl v té době 2% + státní příspěvek. Před rokem, kdy úrokové sazby byly prakticky na dně jsem obdržel stejný dopis.
RF mi oznamovala, že úrok je nízký a že na to doplácí. Žádná slova o tom, že v letech 2003 - 2014 byla inflace vyšší než úrok a že banka z toho měla profit.
Původní smlouva se stala pro RF cárem, bylo mi oznámeno, že pokud neuzavřu smlouvu novou /samozřejmě s nižším úrokem/ ponechají mi původní ale úrok bude 0,1 %.
Na můj dopis mi bylo arogantně oznámeno, že prostě tak to je a žádné další smlouvání nepřichází v úvahu.
Zrušil jsem všechna, dal jsem peníze na fond, kde jsou úroky vyšší a popřál jsem RF stavební spořitelně brzký krach.
Takže tak.
P98a88v78e60l 64K73a42m20a40s
Tak na to asi mají manuál. Nabídka 0,1 % a žádné smlouvání. Podepsal jste naše všeobecné podmínky ...
F77r33a66n59t46i52š31e22k 63K18š86í51r
Jedině konkurence dokáže zkvalitnit služby a stlačit ceny. Stát naopak garantuje monopolní postavení bank a dalších úvěrových společností, včetně smluvních podmínek. Pak to vypadá jak to vypadá.
D13a93l72i87b33o68r 46B15a66r79t22o18š
konkurence dokáže vyhazovat do vzduchu, zabíjet ,pomlouvat dehonestovat, krást, a vyšpionovat záměry a výsledky výzkumné práce....to je pravá konkurence...........vy nevíte o čem mluvíte........
M46i41r20o66s62l78a86v 88B98u65č50e43k
Snad ještě dodatek. Měl jsem štěstí, že můj otec v chlapeckých, krátkých kalhotech stál u dveří živno obchodu, mého děda. Musel dělat "Brano a uctivě zdravit". Pak úžasné a pravdivé vyprávění ! Mé dotazy po r. 1989 = A řekni mi otče, kolik hodin denně můj děd, vlastně konal ? 8 - 10 - 12 ? Klasika odpovědi - Co vás na té škole vlastně učili ? Živnostník za 1 Republiky živnostnil 24 hod denně - 365 dnů v roce - se starostmi lezl do postele a s ještě většími vstával - co zase konkurence vyvedla ! Máme archiv, papírů plno, ale - Kde měl děda razítko ? Jaké razítko - na co !? Domluvili obchod - postup - podali si ruce a pohlédli do očí ! Já jsem Buček a já zase Kamas. Naše jména garantují vše, korektnost a tradici, jaké razítka synu ? Tvé jméno a pověst stojí nad jakýmkoliv razítkem ! ... Co to furt meleš ...
P41a76v15e98l 35K91a66m11a93s
Ano, tohle mi chybí v dnešní době. Papírů a smluv plno a stejně nakonec platí to, kdo má lepšího advokáta u soudu.
J74o95z94e15f 72Č41e15r95n15ý
Taký je dnes svet. Podvod a klamstvo sú bežná obchodná praktika. Ako zákazník veľkých firiem máte len povinnosti a žiadne práva. Asi v našich končinách neexistuje človek, ktorého banka, poisťovňa či telefónny operátor nepodojil. Mám na to recept. Pokiaľ sa to dá, tak ich služby ignorovať. Žiadne zbytočné produkty, žiadne viazanosti. A keď mám čas a náladu, tak si nechám vysvetliť ponuku a potom ju odmietne,. tie kyslé ksichty "poradcov" sú mi odmenou.
M72i97r20o57s23l15a42v 63B59u84č31e96k
Kdysi, (v počátcích), jsem vzal Hypo u ČSOB. Zvýhodnění klienta minimální - bance jsem dokladoval své příjmy - šly přes BÚ ...snad ještě za 4.9%. Jako spolehlivý blb, jsem doznal, že přispívám k refinancování půjček druhým, (měli vždy úrok nižší). Pak , "Objev z trhu" ! Žádné věrnostní se nekoná. Jediné co funguje, je oznámení odchodu . Vyplatilo se u mobilních operátorů, dodavatelů kabelových služeb, bank ap ...
- Počet článků 130
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1764x
web: kamaspavel.cz
Díky za podporu :-)