Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J34a52r82a 79R68a84n79k

22. 5. 2017 17:42

Definitivne za BR^

1 0
možnosti
JL

Zda mocný či nemocný? V poslední době působí spíše jako ponocný.:-)

3 0
možnosti
MB

Jsme strašně přepolitizováni - v nadsázce, řada lidí pak prakticky spojuje svůj osud, s vítězstvím toho - či onoho tábora. Úplně uniká , že o politicích - prezidentu by nemělo být slyšet. Občan by měl žít ve stabilizovaném prostředí - neunavován skandály a měnící se legislativou. Např., to směšné táboření před věznicí v očekávání trestance - je toho drobným příkladem ... :-)

4 0
možnosti
PK

Souhlas. Mělo by to tak být, ale z našich politiků mám dojem, že chtějí být superstar. Kdo je více vidět, ten je více in :)

2 0
možnosti
Foto

Všichni stále zapomínají na ,,maličkost". Ještě stále to bude M.Z., kdo pověří ,,kohosi" sestavením nové vlády;-)

1 0
možnosti
PK

Možná bude. Já si nejsem jistý už ničím :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik