Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Moderování je voříšek. To už ví i Voříšek

Moderovat jakoukoli debatu dvou účastníků je náročná disciplína. Myslel jsem si, že prezidentská debata má být o kandidátech a nikoli o PR televize a pořadu ve stylu Superstar, hlavně ať je sledovanost.

Televizi Barandov nesleduji, tak jsem nikdy neviděl debatu se současným prezidentem. Když televize Nova vysílala "rozhovor" Miloše Zemana s moderátorem Korantengem, vydržel jsem to pouze chvíli. Tak jsem své naděje upnul k prvnímu vzájemnému duelu prezidentských kandidátů před druhým kolem volby. 

Neočekával jsem profesionální moderátorskou práci v osobě Karla Voříška. Ale to jsem netušil, že to bude pro Voříška voříšek. Polovinu času byl potlesk v publiku, komentáře o sledovanosti, prosby, aby byli diváci v sále ukáznění a diskuse mezi moderátorem v Karlíně a jeho kolegyní ve studiu. 

Moderovat živou debatu je jiná disciplína než sedět ve studiu a předčítat text ze čtecího zařízení. Tak se těším, až se prima moderátor zase vrátí k předčítání textu. A těším se, že uvidím první a poslední opravdovou debatu pro voliče na veřejnoprávní ČT. 

Aspoň tam lze očekávat profesionální přístup a debatu kandidátů. Volba prezidenta není reality show popularity chtivých hvězdiček zavřených v nějaké vile. 

Autor: Pavel Kamas | úterý 23.1.2018 20:54 | karma článku: 25,92 | přečteno: 1160x
  • Další články autora

Pavel Kamas

Prokrastinace je jako masturbace

Citát v úvodu je můj oblíbený, jelikož splňuje to co většina citátů. V jedné větě popisuje realitu života. A tak jsem se svou prokrastinací strávil kus života a ještě mě jistě nějaká čeká. Přesto se snažím s ní bojovat. Jak?

1.6.2021 v 21:14 | Karma: 17,11 | Přečteno: 593x | Diskuse| Osobní

Pavel Kamas

Moje zbytečné pojištění domu - chování pojišťovny

Když jsme začali stavět dům a brali jsme si hypotéku, podmínkou bylo pojištění domu. Rozumím tomu, když si chce banka "ochránit" svoji investici. Stejně tak si chci svoji investici, dům, chránit já. A pojišťovna se mnou vydrbala.

11.5.2020 v 21:47 | Karma: 36,12 | Přečteno: 2333x | Diskuse| Společnost

Pavel Kamas

Tarantino vs. Greta - je vždy zlato co se třpytí?

Dvě osobnosti, které jedna věc spojuje. Quentin Tarantino je mnoha lidem znám bez ohledu na to, jestli viděli některý jeho film. Greta Thunberg je mnoha lidem známa, i když ji možná neslyšeli nikdy mluvit. A co je rozděluje?

9.8.2019 v 21:20 | Karma: 35,04 | Přečteno: 1686x | Diskuse| Společnost

Pavel Kamas

Miloš Zeman si užívá

Ano, prezident republiky si užívá svého druhého a posledního volebního období. Stejně tak jako Václav Klaus je i Miloš Zeman homo politicus. Oba mají rádi politiku, kontroverze, místo na výsluní a SILNÉ soupeře.

6.7.2019 v 11:13 | Karma: 21,09 | Přečteno: 720x | Diskuse| Politika

Pavel Kamas

Tak nám ukradli sekačku, paní Müllerová

Není to katastrofa, ale nepotěší to. Naštěstí se vždy snažím vzít si ponaučení pro příště z každé zkušenosti. Možná byste na to šli jinou cestou, ale tahle je moje a věřím, že mi v budoucnu přinese užitek. Jaká je? Pojďme na to.

19.4.2019 v 7:51 | Karma: 12,49 | Přečteno: 442x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

To nemyslíte vážně! Soudce ostře zpražil bývalého vrchního žalobce

1. května 2024  10:17

Emotivní závěr měl úterní jednací den v kauze údajného „podvodu století“, v němž měly přijít tisíce...

Moskva se chlubí kořistí z Ukrajiny: Abramsy, Leopardy i českým BVP

1. května 2024  15:38

V Moskvě ve středu začala výstava západní vojenské techniky, kterou používá ukrajinská armáda a...

Sluší se, aby zaměstnanec věděl, proč je propouštěn, řekl Juchelka

2. května 2024  5:42,  aktualizováno  20:19

Přímý přenos Poslanci se přeli o změnu zákoníku práce. Opozici se ho nepodařilo vrátit vládě k přepracování....

Na Plzeňsku hořela hala sklárny, oheň zasáhl třetinu střechy

2. května 2024  18:22,  aktualizováno  20:15

V Heřmanově Huti na severním Plzeňsku hořelo v areálu sklárny. Podle informací iDNES.cz od hasičů,...

Trump se vidí jako disident, soud je pro něj marketingová sklizeň, tvrdí expert

2. května 2024

Premium Pokud dojde na televizní debatu Donalda Trumpa a Joea Bidena, jako jednoznačný vítěz z ní vzejde...

Vlak bez strojvůdce ujel několik kilometrů, pak vykolejil. Řítil se stovkou

2. května 2024  14:51,  aktualizováno  19:55

Na železniční trati mezi obcemi Čisovice a Měchenice v okrese Praha-západ vykolejil vlak. V...

  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik