Nezařazené

Pavel Kamas

Jak se proměnila hvězdička Novy v supernovu

Mám rád film Pulp Fiction. Tarantino si zahrál malou roli ve scéně s kávou. Hodně smetany, hodně cukru si od něj vyžádal Wolf. Kdybych natočil film,měl bych tam podobnou scénu. Jen replika by byla jiná. Žádný oheň, hodně Smetany

17.10.2018 v 19:34 | Karma článku: 16.50 | Přečteno: 2901 | Diskuse

Pavel Kamas

Jsou Piráti lepší než ANO? Nikoli, všude jsou jen lidé

Komunální volby proběhly, pro někoho je výsledek milý a pro jiného nepříjemný. Sestavují se koalice a nejen politologové se předhánějí v komentářích, která strana je lepší nebo vítězná. Je to úsvit Pirátů a soumrak ANO?

11.10.2018 v 17:33 | Karma článku: 16.13 | Přečteno: 539 | Diskuse

Pavel Kamas

50 sirotků ?

Myslel jsem, že lze nechat si svůj pohled pro sebe. Ale vzhledem k tomu, jak jsou sdělovací prostředky i blogy plné tohoto tématu, neubránil jsem se tomu, napsat několik vět. Kdo má tedy pravdu? "Vítači" nebo "odmítači"?

19.9.2018 v 21:55 | Karma článku: 42.69 | Přečteno: 4726 | Diskuse

Pavel Kamas

Ovládne Česko nové Karma náboženství?

Nepamatuji si úplné počátky na blogu iDnes, ale i během mé krátké historie zde, vidím posun jistým směrem. Témata se začínají podobat sobě navzájem, což je s rostoucím počtem blogerů logické. Ale kdo nemá Karmu, jako by nebyl ...

8.9.2018 v 9:18 | Karma článku: 11.05 | Přečteno: 348 | Diskuse

Pavel Kamas

Dotace aneb hloupý kdo dává

a hloupější kdo nebere. Tak zní známé přísloví. Slovo dotace se tak zabydlelo v našich životech, že už ani nevnímáme, jak často se na nás třeba z televize každý den line. A mám obavu, že to jen tak neskončí.

28.8.2018 v 17:09 | Karma článku: 18.46 | Přečteno: 600 | Diskuse

Pavel Kamas

Jirka Paroubků má odvahu

Opakovaně jsem si myslel, že mě expremiér, průměrný bloger, exšéf neúspěšné strany LEV 21 a neúspěšný manžel překladatelky Petry nechá v klidu. Ale když já jsem z Ostravy a Jiří zde kandiduje do Senátu. A když chce tak uspět ...

6.8.2018 v 16:26 | Karma článku: 37.58 | Přečteno: 2994 | Diskuse

Pavel Kamas

Přežije náboženství příštích 100 let?

Ač jsme velmi ateistická země, v dnešní době migrační krize a pocitu islamizace Evropy jsou velkým tématem křesťansko - židovské základy, na nichž naše kultura stojí. Zajímalo by mě, kolik z těchto lidí zná Bibli nebo Tóru.

5.8.2018 v 18:08 | Karma článku: 11.55 | Přečteno: 437 | Diskuse

Pavel Kamas

Čeho se bojí Babiš? Konce antibabiše.

ANO vyhrálo volby. ANO neklesají preference. ANO sestavilo vládu a ANO má premiéra. Politické strany vyčítaly ANO po jeho vzniku, že je nesystémové a nemá program. Vzaly si jako nosné téma antibabiše a jejich preference nerostou.

15.7.2018 v 16:24 | Karma článku: 39.20 | Přečteno: 4420 | Diskuse

Pavel Kamas

Máma už má 20 let

Nemám na mysli vlastní mámu, jelikož to bych asi těžko psal tyto řádky. Je jistě nějaká mladá máma, která letos oslavila 20 let, ale já mám na mysli mámu, u které se 20 let počítá již jako úctyhodný věk. Song Máma od Luneticu.

14.7.2018 v 20:00 | Karma článku: 11.02 | Přečteno: 328 | Diskuse

Pavel Kamas

Proč ODS rostou preference?

Nejdříve je třeba nazvat věci správnými jmény. V minulých volbách sice ODS narostla, ale správné je říci, dostala se ze dna předchozích voleb. A jak praví klasik, i porouchané hodiny 2 x denně ukazují správný čas.

11.7.2018 v 20:44 | Karma článku: 28.74 | Přečteno: 861 | Diskuse

Pavel Kamas

Jiří Kájínek mit uns

Mediální dění kolem Jiřího Kájínka utichlo a zřejmě žije život běžného občana mimo vězeňskou celu. Má však právo na to, vystupovat jako celebrita a je to správné? Já si myslím, že ano.

6.7.2018 v 10:38 | Karma článku: 18.28 | Přečteno: 635 | Diskuse

Pavel Kamas

Pane Paroubku, omlouvám se

Expremiér Paroubek se rád a často prezentuje v médiích. Poté, co odešel z ČSSD a zprivatizoval si jinou pidistranu se sebevědomím jemu vlastním, možná pár voličů věřilo tomu, že úspěch je zaručen a strčí do kapsy ČSSD.

21.6.2018 v 14:46 | Karma článku: 23.11 | Přečteno: 1095 | Diskuse

Pavel Kamas

Dokážeme něco změnit? Pokud to nezkusíme, tak ne.

Stalo se vám, že život ve vašem okolí ubíhal salámovou metodou? Ano, kolečko za kolečkem bylo ukrajováno a měli jste pocit, tohle ještě zvládnu. A někdo vám ukrojil další a další a najednou jste měli polovinu toho co před rokem?

7.6.2018 v 22:08 | Karma článku: 13.22 | Přečteno: 538 | Diskuse

Pavel Kamas

Za co by měl politik dostávat plat? Za rušení zákonů

Asi většina národa nemá politiky v oblibě. S rostoucí úrovní od komunální až po parlament se neobliba úměrně zvyšuje. A tak politici ve svém zájmu dělají přesný opak než by měli. Snaží se dokázat svoji nepostradatelnost. Tvoří.

3.6.2018 v 11:04 | Karma článku: 21.49 | Přečteno: 455 | Diskuse

Pavel Kamas

Založím veřejnou sbírku. Ať není poslancům zima

Jistě mnoho z vás napadlo, že se poslanci mají dobře a proč by se běžní občané měli ze svých průměrných mezd skládat na pohodlí poslanců. Odpověď je jednoduchá. Nebude sbírka, zatopí si počítačem na náklady daňových poplatníků.

25.5.2018 v 23:42 | Karma článku: 27.09 | Přečteno: 576 | Diskuse

Pavel Kamas

Nejsou lidi. Aspoň že je Jirka Parou-back

Nedostatek zaměstnanců rezonuje médii. A také nedostatek politiků. Staré "struktury" touží po návratu do politiky. Opravdu se nám tak stýská po časech minulých? Je tak těžké mezi politiky nebo straníky najít nové tváře?

24.5.2018 v 19:24 | Karma článku: 18.40 | Přečteno: 413 | Diskuse

Pavel Kamas

Proč mám rád stará auta

Starými auty nemyslím kouřící nafťáky, ale krásná auta. Nemají moderní vymoženosti v podobě mnoha airbagů, kamer, miniaturních motorů a senzorů na vše. Mají duši. Mají zvuk a svoje kouzlo. Není to jen dopravní prostředek.

13.5.2018 v 12:35 | Karma článku: 21.78 | Přečteno: 546 | Diskuse

Pavel Kamas

Chce v Česku ještě někdo vládu s důvěrou?

Už jsem z toho úplně zmatený. Měsíce od voleb běží jeden za druhým, vládu s důvěrou nemáme a nejsem si jistý, kdy budeme mít. Další pokusy situaci nikam neposunou a předčasné volby nenabízí jiné rozložení ve sněmovně. Co bude dál?

12.5.2018 v 23:08 | Karma článku: 25.23 | Přečteno: 772 | Diskuse

Pavel Kamas

Největší demokrat je Okamura

Opravdu mi nehráblo, ani si to nemyslím. Jen mi to tak vyšlo díky komentářům na blogu pod některými politickými tématy. Mrzí mě, že někdy je odpověď /reakce/ jasná dříve než snad dočtou do konce a případné argumenty jsou vymlčeny.

1.5.2018 v 20:31 | Karma článku: 32.53 | Přečteno: 3050 | Diskuse

Pavel Kamas

Apolitická sobota

Pracovní týden byl trochu hektický. Svítí slunce, sedl jsem si na zahradu a otevřel blog v mobilu, že se podívám co je nového. Zeman, ANO, sjezd ČSSD ... Dnes mi to nějak nesedlo. Tak jsem chtěl mobil odložit, ale neudělal jsem to

28.4.2018 v 12:32 | Karma článku: 17.10 | Přečteno: 408 | Diskuse
Počet článků 130 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1761

Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)