Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já si myslím že na tuhle památku by se nemělo přispívat ze zahraničí.

Můj názor je takový, že zahraniční pomoc by měla být omezena na případy, kdy rozsah katastrofy je natolik velký, že není v silách příslušné země ho zvládnout, nebo na případy, kdy je pomoc natolik urgentní, že jde o každou hodinu.

Tohle je nesmírná tragédie, ale Francie je dost bohatá a dost velká na to, aby to zvládla sama. A o každou hodinu také nejde jako v případě povodní, kdy je nutné pomoci lidem okamžitě. Tady týden sem nebo týden tam nehraje roli.

Kdyby nedej Bože vyhořel třeba Chrám svaté Barbory v Kutné Hoře, tak bych viděl jako prestižní věc, abychom to zvládli sami. Je to naše česká záležitost, musíme si s tím poradit sami.

To z mé strany není neochota pomoci Francouzům. To je můj obecný názor, jak by to mělo chodit, a jak vidíte, aplikoval jsem ho i na naši Kutnou Horu (naštěstí v pouze teoretické rovině, protože se tam nic takového zatím nestalo a doufejme, že ani nestane).

Kutná Hora opravená za české peníze by mi byla milejší než Kutná Hora opravená za peníze ze zahraničí. Řekl bych si, že jsme pašáci, že jsme to dokázali.

A stejný pocit bych přáli Francouzům.

Jediné, v čem bych poskytl pomoc i jako Čech, je nějaké opatření, které by bylo nutné provést okamžitě, aby nespadlo to, co dosud stojí.

0 0
možnosti

Myslím, že nejde ani tak o Notre-Dame nebo Barboru, jako o to, abychom jako lidé raději pomohli než zapálili “kapitalistický” obchod. Tak jsem to myslel. 5 korun na onkologii je určitě lepší než par facek lumpovi ...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS