Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já myslím, že Kopta jako řidič autobusu je skvělý, jako hádající v show "S pravdou ven" je dost dobrý, jako herec asi ucházející, ale jako moderátor či tvůrce show, je nezajímavý. Tímto zdravím pana Koptu.

0 0
možnosti
Foto

Česká televize se bohužel stále více přibližuje formátu a stylu televizí komerčních a to mj. stále hloupějšími pořady. Proč Kopta show? Snad jako reklama na jiné pořady - první díl propagoval StarDance. ČT přitom má nejlepší talk show u nás - zmíněný pořad Karla Šípa.

Bohužel, podobné je to i se seriály. Po opravdu slabém Doktoru Martinovi přichází z něj odvozený Strážmistr Topinka, který se opět přiblížil slaboduchým seriálům komerčních televizí.

Osobně jsem zatím na rozpacích i z nové řady Rapla. Ta předchozí byla syrovější a daleko lépe vypointovaná. Scénář i herecké výkony byly lepší. Škoda.

3 0
možnosti
LB

Každý má právo na vlastní názor a já si tedy dovolím oponovat vašim oslavným ódám na Moravce, Witovskou, Tvarůžková atd. Dle mého přesvědčení právě na projevu moderátorů veřejnoprávní tv by nemělo být poznat, kdo je jim nesympatický a komu naopak mohutně fandí. A oni přesně tuto tezi naprosto jednoznačně porušují. Mnohokrát mi doslova tekly nervy ze způsobu vedení rozhovoru s některými politiky, kteří jim nesedí. Skákání do řeči, točení se na dvou, třech větách, snaha dotyčného rozhodit, převálcovat. A proti tomu až vlezlá servilita k lidem, kteří jsou jejich "koně". Tohle si může dovolit extravagantní Soukup ve své vlastní tv, ale od veřejnoprávní tv placené z koncesionářských poplatků očekávám objektivnější přístup. Asi tak.

22 2
možnosti
PD

Chtěl jsem to komentovat podobně. Napsal jste to za mě, děkuji.

2 0
možnosti
JR

me se porad vubec nelibil-ani trochu...to uz je snad zabavnejsi i Michaela Jilkova

0 2
možnosti
PB

P59e45t29r 47B36r44o58ž

15. 1. 2019 0:02

Viděl jsem až ze záznamu, je to první díl, asi by byla na místě nějaká benevolence, ale... Patrně byl natočený materiál dost zoufalý, celé to bylo stříhané někdy i v půli věty, jednotlivé kousky na sebe (atmosférou, dikcí, zvukem pozadí) nenavazovaly... Prostřihy na smějící se publikum tam, kde nic vtipného nebylo a tak. Neřekl bych, že střihač a režisér jsou úplní idioti, spíš to vypadá, že byli šediví z toho, aby to vůbec nějak dali do kupy.

4 0
možnosti
PK

Trefil jste to výstižně

0 0
možnosti
HB

"Veřejnoprávní televize by se neměla podbízet za každou cenu masovému diváckému vkusu." - nevím, jestli za každou cenu, ale rád připoměl, že ti většinoví diváci tu televizi financují, čili by to opravdu neměla být televize pro minority. Kanálů má v multiplexech dost, takže tvorbu pro náročnější a minoritní publikum kde vysílat má. Jinak s vámi celkem souhlasí, i když články psané tímto stylem, tedy takové, které jen vychvalují, opravdu nemusím a nejak jim z principu nevěřím.

2 0
možnosti
PK

Neříkám, že má ČT točit pouze pro minority. Ale třeba talkshow Karla Šípa je podle mého názoru lepší než Krausova, je pro většinu - dle sledovanosti - a přesto nejede na laciné vlně. Zkrátka ČT není závislá na reklamě a tak může zkusit kvalitnější pořady i za cenu, že sledovanost netrhne rekord. Netvrdím, že má ve 20. hodin večer běžet pořad o výstavě morčat ;-)

4 0
možnosti
TH

Kopta byl výborný jako komunistický policajt ve Světě pod hlavou. Včerejší pořad jsem neviděl a myslím, že s tím ani nezačnu. Šíp je pro mne jednička. Má inteligentní humor, k hostům je laskavý a často si dělá srandu i sám ze sebe. U něj vládne uvolněná atmosféra a jsem přesvědčen, že se tam hosté cítí velmi příjemně. U Krause jde o to, aby se zúčastnili a nějak to přežili.

6 0
možnosti
PK

Ano. Proto oba pořady existují vedle sebe. A každý má svoje. Kopta show byl asi nesplněný sen dramaturga ;-)

2 1
možnosti
RJ

R67a10d51e93k 61J12a82r76o96š

14. 1. 2019 19:41

Ale, tak nebyl bych k němu (Koptovi) tak přísný. Je to pro něj úplné novum, takže srovnávat ho s ostřílenými talk show mazáky Krausem, Šípem, aj. je dost od věci.

Až se trošku otrká, může to být úplné jiné kafe...

7 1
možnosti
PK

Může. Já jsem hodnotil pořad který jsem viděl. :-)

1 0
možnosti
ZS

Když složenky se platit musí ...

2 0
možnosti
PK

To máte pravdu. Hlavně že byla gáže :-)

1 0
možnosti

Pořad jsem chtěla sledovat, ale zkrátka jsem na něj zapomněla. Jinak s článekm bych ráda souhlasila, ale ne se vším. Třeba Moravec už tam nedokáže nedat nesympatie a dost slyším, že by ho měli vyměnit. Kraus mi vadí, jak některé hosty zbytečně zesměšňuje. Nejvíce mu to dělá dobře u mladých žen. Karel Šíp má inteligentní humor a hostům se nevysmívá.

17 0
možnosti
PK

S vašim hodnocením na všechny tři souhlasím. I když mi Moravec připadá dost jiný než dříve, přesto je podle mě pořád jeden z nejlepších moderátorů

2 6
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik