Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

Ona ČSSD má problém s vůdci tak nějak geneticky daný. Sehnat totiž někoho levicově zaměřeného, vzdělaného, charismatického a navíc dostatečně bystrého ... docela problém. (Asi jediný takový byl po sametu Zeman.) Ono se to dnes moc nedaří ani "pravicovým" stranám.

0 0
možnosti
Foto

Této straně osobně úspěšný vývoj přeji, ale v tom sevření ANO nevím.

0 0
možnosti
Foto

Myslíte, že resuscitace je ještě možná? Ne že by nějaká strana lehce vlevo od středu nebyla k zahození, ale to i Strana mírného pokroku v mezích zákona má větší šanci.

1 0
možnosti
PK

Právo na restart má, proč ne. Má to těžké, evropským "sestřičkám" se také výrazné prosazování většinou nedaří. Ale v minulosti to byly strany, které sice dělaly sociální politiku ale hleděly na to aby hospodářství zemí šlo dopředu.

1 0
možnosti
FD

Politiku Maláčové by udělal i můj pudl.Slibovat všem všechno je snadné.

2 0
možnosti
PK

Slibuje a koná. Pro jejich voliče.

1 0
možnosti
Foto

Momentálně bych volil ODS. Ale pokud by se měla potácet někde pod 5% tak si nedokážu představit, že bych klesl tak hluboko, abych volil ANO nebo ĆSSD.

4 0
možnosti
PK

Bylo to míněno jinak. ANO drží svoje %, ČSSD asi poroste, ale ODS může rychle o svých 10% přijít, pokud nezačnou dělat pravicovou politiku.

1 1
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik