Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Myslím, že trochu směšuješ dvě věci. Jedna je ta o nás samotných. Můžeme konat jisté skutky o kterých píšeš a to bez ohledu na skutečnost, zda je předsedou vlády darebák nebo světec. Což se nepochybně děje a jsem za to vděčný.

Na druhé straně - ti nahoře jsou více vidět, je jim více popřáván sluch atd. Jejich slova jsou brána vážně, ať řeknou cokoli. Měli by tedy být velmi uvážilví ve svých výrocích, činech atd. Pakliže jeden z nich je de facto profláklý nasávač všech možných dotací a druhý zapšklý vulgární hrubián, má to vliv na národ.

Takže na Tvou otázku v nadpisu odpovídám - ano. (malými písmeny). Bylo by lépe, pokud by v čele vlády nebyl politik Babiš. /jistě chápeš že nemluvím o materiálním světě, ale duchovním).

4 2
možnosti
PK

Ekonomie popisuje dva pohledy na svět. Tzv. Normativní ekonomie a Pozitivní ekonomie. Normativní popisuje ekonomickou (společenskou) realitu jaká by měla být a Pozitivní takovou jaká je. Lidé by neměli lhát, krást, zabíjet apod. Ale pokud se to již děje, nezbývá, než to přijmout jako fakt a přizpůsobit se realitě. Jsem zastánce Pozitivní ekonomie. Když už něco je, neříkám mělo by to být tak nebo onak, ale snažím se aspoň trochu hledat umění možného. Takže ano, politici by měli být vzorem a příkladem. Nejsou, tak jimi mohou být “obyčejní” lidé. To byl můj pohled. V rámci bible také Eva s Adamem neměli jist jablko. A utrhli ho.

2 0
možnosti
Foto

Já vidím příčinu v jediném problému. Naše soudy pracují jako za totáče. Z Ústavního soudu je soud dovolací. Spravedlivé rozhodování je v rukách "občanů s právnickým vzděláním". V Parlamentu mají patrně většinu.

0 0
možnosti
JR

J92a23n 27R29á53ž

1. 12. 2018 16:46

Dnes jsem slyšel od člověka, jehož názorů jsem si vždy vážil, že již standardně vysoké preference Babiše a spol. jsou takovou tichou vzpourou upozaďovaných a mnohdy hanlivě označovaných občanů proti samozvaným elitám. Tedy že je to určitý protest proti těm, kdo je nazývají lůzou ze zaplivaných hospod, zapšklými venkovany a jsou pro novodobé elitáře jen nevzdělaní balíci a dokonce si někdo dovolil říci, že jsou lidmi, za které se musíme stydět.

Tito lidé, dnes mediálním mainstreamem i intelektuálními špičkami abstrahovaní byli ale těmi, kdo vyšli v listopadu 89 masově do ulic, cinkali klíči na náměstích a stotitisícovým srocením na Letné jasně dali bolševikům najevo, že mají od válu. Lidé, kteří se cítí skutečnými elitami opuštěni, s velkým rozčarováním pozorují jak vzájemnými žabomyšími a nic neřešícími válkami t.zv. demokraté ve Sněmovně ztrácí neproduktivně čas a dávají tak najevo, že je nezajímají každodenní problémy v životě "normálního" občana, tvoří jádro Babišových voličů.

Ne osoba Babiše, či Okamury, ale naprostá neschopnost lídrů t.zv. opozice reagovat na to, co lidé skutečně potřebují a odmítají respektovat preference občanů, stojí za tím, že dnešní opoziční strany nemají šanci proti Babišovi ve volbách uspět a i tak kontroverzní osoba má pořád vysokou voličskou podporu.

Jako dlouholetého voliče ODS mne neskutečně rmoutí, co Fiala a spol. předvádí a je mi jasné, že s jediným programovým bodem "Antibabiš" nemá ODS šanci být vůdčí parlamentní stranou a mrazí mne nevyhnutelná realita, že Babiš a spol. budou u voličů dále vyhrávat.

6 0
možnosti
Foto

Zde platí klasická hláška z Rádia Jerevan:

Kogdá búdět luče? (kdy bude lépe - pro neruštináře)

Užé býlo (snad netřeba překládat)

V samém titulku máte závažnou chybu. Politik Babiš? Pletete si význam slova politik a mafiózo (kmotr).

Odchod Andrejky z politiky (a ještě lépe i z republiky) by pravděpodobně neznamenal nějakou ztrátu, spíš naopak. Jest totiž příkladem pro jiné "ptáčky", že u nás lze všechno a klidně to projde. A to je mnohem horší, než jakýkoliv jiný problém.

A k Vašemu volání po mírumilovnosti? Ruské přísloví: Svini od koryta vlídným slovem neodeženeš.

4 1
možnosti
PK

Ano, platí na hrubý pytel hrubá záplata. Patřím k těm, kteří vděčí nejen USA za pomoc ve 2. světové válce. Ale některé bitvy nelze vést pouze silou. Třeba Afghánistán, Irák, Sýrie. Mám pocit, že obyvatelé těchto států raději přijmou místního tyrana než válečnou pomoc zvenčí.

3 0
možnosti
MB

Otázkou je, co to je - To lépe? Nechci popisovat stokoruny v peněžence - jde mi o víc. Jsem realista, zcela ukořeněný člověk - Nic mi nechybí, odžito a vydřeno. Přesto pozoruji, že jsem idealista. Zjišťuji, nevím proč - i potřebu víry. (Pozor!, nesměřuji k té náboženské). Víry, že se vyplácí makat, být poctivý a že se tedy vykoncentrují lidé, kteří se postaví na viditelná místa. Jistě nebudou bez chyb - o to lidštější a důvěryhodnější - inspirující k následování. Nemám důkazy - (nepotřebuji je), neboť nejsem soudce. Jsem občan - volič, plkač. Pak plkám, že vidím - dvě amorální centra moci v ČR - M. Zemana a A. Babiše. Jsem utvrzován svým přesvědčením, Oligacha = dítě prezidentovo, Hrad - investorské centrum machinací - Babiš, má dávno sedět ve vazbě. Důvodů je hora od levného a pro ČR nevýhodného výprodeje strategických součástí NH za doby ppremiéra Zemana - přes situaci ovlivňování svědků Babišovy rodiny - Žasnu, že mega střet zájmů už ani není mnohými brán vážně! Čili v tomto smyslu, bude bez Babiše lépe. Jste z Ostravy, vidíte Zemanova muže Tomana ministra. Ten potahuje Zimolu do Rady Pivovaru - Rykalu !! Do Povodí Odry. Všechno Státní podniky. Otázkou je, co to je - To lépe?... Vždyť je to hnus :-)

3 0
možnosti
PK

Budu stručný. Soudy, veřejné propírání, demonstrace nic zásadně nezměnily. Tak co zkusit druhou stranu. Trochu slušnosti mezi lidmi. Třeba se i do politiky dostanou takoví. Mám víru jako vy.

4 0
možnosti
DR

Máte naprostou pravdu. Hádáme se tu stále v diskuzích o tom jestli je lepší východ nebo západ, ten či onen politik nebo strana, někteří kvůli té své jediné pravdě dokonce pomalu až do krve a k čemu to vlastně je. Nemluvě o tom že jsou v životě daleko důležitější věci tak politici, stejně jako strany, nás totiž mají /kromě voleb/ stejně na háku ať už budeme vyzdvihovat kohokoli, o těch velmocech ani nemluvě.

9 0
možnosti
PK

Přesně tak. Myslím si, že něco změnit můžeme každý jeden dnes a denně jinak. Nekonečné dohadování jen utvrzuje oba tábory ve svých postojích a o to více se vzdalují.

4 0
možnosti
SN

:-).....Dobře napsáno! Ta Paříž, to je hrůza, nedovedu si představit, že by se něco takového dělo u nás. Musím konstatovat, že Češi jsou opravdu pohodový národ, kteří se moc nevzrušují a radují se většinou ze života, jako já! R^R^R^

2 0
možnosti
PK

Bylo to jako u nás. Většina slušně demonstrujících a pár, kterým nejde o věc, ale o to cokoli ničit.

2 0
možnosti
Foto

Nebude. V politice ne. Vždycky ráda nasloucham Václavu Bělohradskému. Nesedí mi všecko, ale jsem s ním v poctivejsim zamyšlení, stojí mi za to. A tak jen predávam, čím mě osobně potěšil. Už nikdy nebudou žádné velké politické osobnosti, protože nestačí zlepšit samotné už nic z našich velkých problémů globálních. Velkým osobnostem je konec. Nastává doba osobností občanské společnosti. Co jdou ve všem svém konání lidem vzorem. Takovým je podle něj Zdeněk Svěrák. Jsem ráda, že tohle jeden z nejlepších filozofů, u nás vůbec , takto vidí. Ano...je to hodně o nás. Pan Svěrák dělá leccos pro atmosféru: Být u nás lépe. Strhne nás být lepšími...Paraple, Kuře, knížky, humor...hezký adventní čas, PavleR^

2 0
možnosti
PK

Také nevěřím na Spasitele. Máme možnost udělat každý malý dílek pro to, abychom se měli tak jak se máme. Myslím, že nemusí být daleko hrozby jako války apod. To by bylo neštěstí. Ne politici. Díky za komentář. Hezké svátky.

3 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, je to o nás samotných. Je ale třeba brát v úvahu jednu věc. Jsou totiž lidé, kteří se chovají za všech okolností slušně. Pak jsou lidé, kteří se chovají za všech okolností neslušně. No a pak je značná část lidí, která se nechá ovlivnit, a ta si řekne: "Proč bych se já měl(a) chovat slušně, když prezident ani premiér se tak nechovají?"

5 1
možnosti
PK

Máte pravdu. Vždy budou lidé hodní a zlí. Jediné co můžeme každý jeden za sebe udělat, změnit ten poměr.

2 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik