Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

:-)R^ Hezké a přesné.

0 0
možnosti
MB

Velmi dobrá úvaha. Já zákon, vedle jeho významů pojal i jako Systém! Mohu dělat co chci, myslet si, ale jabko vždy spadne dolů, Pak je dobrý Systém ten, který běží samospádem - nepotřebuje žádný písemný výklad - kontrolu + je podpořen vnitřním přesvědčením morálky. Věčný příklad - Skupinu lidí sjednocuje to, že se chtějí mít dobře, (parádní jednota)! Ta se okamžitě rozpadá při zjištění - jak si to tedy, kdo vlastně představuje? Ten činný půjde konat - srazí se s byro Zákony. Ten mazaný je bude psát! Ten vzdělaný, rozpor pak bude soudit! Ten lenivý nebude dělat nic - čeká na dávky a podpory , má na to Zákonné právo! Nekonečný model - Je vize dobra, tedy se uzákonní. Praxe ukáže, že to není vono! Tedy se to Znovelizuje! Nakonec se již nikdo v ničem nevyzná - Hodnoty tvoří právník a jabko pojednou samo skáče - z podlahy na stůl ! Přemýšlím, že využiji Zákonů - Vyhláším se o 20 let mladším a hlavně ženou. Na ten stůl skočím já samotný ! ... :-)

1 0
možnosti
PK

P58a55v30e34l 21K14a68m66a32s

11. 11. 2018 12:30

Viděl jsem včera 2/2 filmu Fidel. Budu-li trochu parafrázovat, zaznělo tam zrušení podnikání. Jak se někdo může chtít mít lépe než někdo jiný? Jaktože na společném nechce makat jako na vlastním? Stejně tak, že lidé nedodržují zákony, které někdo vymyslel, bez ohledu na to, jaká to má pro lidi pozitiva nebo negativa.

2 0
možnosti
VV

A co zakon schvalnosti? To je podle mne ten nejzavilejsi.

2 0
možnosti
PK

P44a51v39e50l 59K73a45m29a86s

11. 11. 2018 11:49

Samozřejmě Murphy je TOP :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik