Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dotace v ČR mají jeden malý problém - málo kdy se k nim dostanou lidé, kteří je skutečně potřebují !!

0 0
možnosti

Představa, že tržní model Vám vyřeší všechny problémy, bez dotací, úředníků, podvodů - tomu snad nevěříte. Představte si, že byste zrušil dotace na MHD v Praze.

Souhlasím, někde by být neměli, někde by měli fungovat jinak. Nebo motivovat - s určitou podporou si třeba vylepším bydlení a sám se v tom resp. s pomocí rodiny angažuji. Bez toho budu ležet u televize či klábosit v hospodě a nadávat na Babiše. Úvěr vše nenahradí. Bez dotací nedostanete zubaře do Horní dolní ... Je to složité a v Česku se možná při tom více přikrádá než v Rakousích (např. dnes hodně diskutované městské byty, sociální byty).

1 0
možnosti

Psal jsem 90%. Nic není 100% v životě.

0 0
možnosti
Foto

Skvělá úvaha. Asi jako od Raye Bradburyho. Ten psal taky bezvadné sci-fi. R^

0 2
možnosti

Nezbývá než věřit 

1 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik