Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Už jen to je směšné, že Paroubek bydlí na druhém konci republiky, je to stejně absurdní, jako to, že polovina dnes již bývalého vedení Ostravského magistrátu bydlí na Čeladné. Ostraváci nejsou blbí, Jyrka může na post zapomenout.

1 0
možnosti

Vůbec u něj nejde o nedostatek sebereflexe, jak píše pan Vodvářka a jiní. Jde o nedostatek peněz, o dobré a klidné místo s excelentním platem a zázemím, kterým bohužel náš senátorský post je!!

Pan Paroubek musí mít hluboko do kapsy, nikdo jej na politické dobře placené místo nechce a on do obyčejného zaměstnání nenastoupí ze dvou důvodů: 1. musel by normálně pracovat a měl by normální mzdu. 2. trpí typickou chorobou všech odstavených papalášů (viz Topolánek, Hašek, Škromach atd. atd.) a to že národ po nich stále touží, že na ně čeká....

1 0
možnosti

Ale jde u něj i o nedostatek sebereflexe. Kdyby tomu tak nebylo, asi by ze sebe nedělal šaška, když národu předváděl na internetu jakási čínská cvičení.:-)

1 0
možnosti

Já musím jenom podotknout, že za neotevření diskuse u některých blogů (včetně blogu pana Paroubka) může technická závada, kterou řešíme s naším IT oddělením. V současné chvíli už ji u jeho blogu najdete. Za potíže se omlouváme.

1 0
možnosti

Ja bych navrhoval, aby diskuze byla povinna alespon u blogu autoru - politiku. Kdyz uz chteji napsat, at si take mohou oni (a pripadni volici) precist, co si o jejich vytvorech lidi mysli. Proc si delat zadarmo reklamu? Hned bychom videli, kolik politiku je ochotno psat za takovych podminek. Jinak se zase pred volbami objevi spousta spisku, jen aby kandidati byli videt.

0 0
možnosti
Foto

Pavle, myslím, že nejde o odvahu. Jde o naprostý nedostatek sebereflexe. Ten člověk je prototypem nabubřelého papaláše, který je zahleděn do sebe, do svých volebních procent a do svých chimérických představ.

Je to takový politický second hand.

16 0
možnosti
Foto

Fandil jsem mu v době, kdy vládl. Dokázal pozvednout sociální demokracii ze dna a hlavně říci dost vydírání od menších koaličních partnerů, to nikdo jiný nedokázal. Samozřejmě nestranná média to popisovala jako bezohlednost ke koaličním partnerům, do té doby naopak všichni tvrdili, jak jsou koalice špatné, že největší strana musí ustupovat a naráz takový obrat, ale udělal jsem si úsudek sám.

0 1
možnosti

Vždy v něm dominovalo papalášství, nefandil jsem mu nikdy. A to beru v úvahu, že politik nemůže být hodný a milý strejda a že se musí spolčit i s čerty.

4 0
možnosti

Bohužel, všechno směřuje k opakování vývoje z dob totality. Nepoučili jsme se, všem gaunerům zůstala vesla, i Jyrka je jedním z nich. Takoví mají hroší kůži i na mozku, takže čekat nějakou sebereflexi je bláhovost. Je to příšerné období, obdoba současných suchých veder a tudíž i naděje, že to brzo skončí :-)

4 0
možnosti

Myslíte si, že postoupí? Že by na tom ostatní kandidáti z Ostravy byli tak špatně? Nebo voliči neprohlédnou? Dnes to "nandal" Bakalovi, ne že by si to nezasloužil - ale ... pro mě je to laciné.

0 0
možnosti
Foto

Já jen k té neotevřené diskuzi. V sobotu se mi stalo, že u mého textu nebyla otevřena. Hned jsem se koukl, zda jsem omylem nezatrhl tlačítko "nepovolit diskuzi", nebylo tomu tak. Zjistil jsem to až večer, článek už byl zastrčen kdesi vzadu, takže jsem to nechal být a adminy neobtěžoval stížností.

S panem Paroubkem jsem měl tu čest osobně se setkat na Výstavišti, seznámil nás sám Václav Kočka starší. S Jirkou si tykají, tudíž jsem od Paroubka očekával jakousi vstřícnost. Nestalo se tak, ten chlap je neuvěřitelně samolibý a arogantní. Kdyby tam nebyla ochranka, dočetli byste se o našem setkání následující den v bulváru.

2 0
možnosti

Třeba se mu neotevřela diskuze. Nicméně můj názor na ostatní platí. A pokud nejste vlivný politik, ale jen obyčejný občan a volič, proč by s vámi ztrácel čas...

0 0
možnosti

Jste velký optimista, pokud by jste po Českém politikovi chtěl deklaraci,kterou jste naznačil v posledním odstavci, všem bylo přece ukřivděno a dělali co mohli nejvíce a to pro...stát a lid této země,přece;-D

0 0
možnosti

Já bláhový zapomněl, že všichni se tam jdou obětovat pro dobro druhých :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik