Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZD

Perfektně popsaná současná bída české politiky. Hnutí převálcuje tradici!!! Ta tradice je ale jen v názvech. Současné tradiční strany se zpronevěřily snad všemu na čem měly a mohly stavět. Doufám, že předpokládaná výhra ANO způsobí takový zemětřas resp. stranotřas, že se vzedmou vlny zdola a do čela stran se postaví ti, kteří začnou stavět na tradičních hodnotách. Jakmile se tak stane - přestanu volit ANO.

2 3
možnosti
FV

ANO je postaveno na tradičních hodnotách. Na rozkrádačce českého státu. Gratuluji k volbě těchto hodnot R^

3 1
možnosti

Starého psa novým kouskům nenaučíš.Pokud ti političtí dinosauři budou stále nenávistně štěkat,a nenabídnou nic jiného,než to čím lidi krmili 30 let,tak nemají šanci.A je to asi dobře,zase by jenom kecali.

4 1
možnosti
Foto

je příznačné, že v poslední době se mluví o Babišovi, nikoliv o ANO.

Nástup neomylného, silného a jediného vůdce???

10 2
možnosti
ZD

Chytáte se pokaždé jakékoliv nevýznamné možnosti jen aby jste si přisolil. Nemáte něco dalšího,zajímavého? ANO je zjevně postaveno ne jednom muži. No a co ?

2 4
možnosti
AR

Nejvíce Babiše podporují důchodci a pokud letos dodrží to co s navýšením důchodu od 1.1.2019 slíbil, tak jeho preference neklesnou. Umí nyní mazat med okolo pusy. Když byl ministrem financí v Sobotkové vládě, takto se nechoval.!!

4 3
možnosti
SN

:-)........a vidíte......Kalousek přidal důchodcům 40 kč, zvýšil DPH, Drábek dělal škrtnutím pera z invalidů zdravé a dluh narůstal! Babiš přidává ,(a že těch žádostí je), konečně pořádně také důchodcům a rozpočet celkem vychází solidně. Jak to ten zlodějský zloduch dělá, když ho všichni proklínají? !!!!!!

Ještě doplním, když byl v Sobotkově vládě tak byl jenom ministrem financí, čili rozhodovala celá vláda. KDyž se mu začlo dařit a preference ANO začaly stoupat, byl z vlády vyhozen, pokud sis to pamatujete! !!!!!!

6 13
možnosti
VV

Podle meho pozorovani ze zabuku jsem nabyl dojmu, ze ANO na nejaky program, ktery se snazi prosadit a i pro mne by byl prijatelny. Naproti tomu vsechny ty antibabisovske strany maji jediny a stejny program. Aby si jejich pani poslanci co nejvic nahrabali.

7 10
možnosti
PL

P81e64t69r 82L37a50n86g51e67r

15. 7. 2018 20:44

Ano. Je to celkem logické, přirozená reakce. Když vás soused X bude strašit neustále sousedem Y, přestanete se dřív nebo později bavit s X a budete velmi zvědavi na rozhovor s Y.

2 0
možnosti
Foto

J21a64n37a 92M14a48j93o34v96á

15. 7. 2018 19:06

Ano, už jsem se párkrát v duchu divila, že si ještě nikdo nevšiml, že ten antitlak je nejspíš kontraproduktivní.

7 0
možnosti
PK

Asi je pro politické lídry těžké říci, mýlili jsme se.

5 0
možnosti
JB

J52a13n 43B74u40r63d10a

15. 7. 2018 17:29

Dost těžko se představuje, že by zmíněné strany dokázaly naslibovat lidem více než ANO.

17 1
možnosti
PK

Někdy stačí slíbit málo a splnit. Taky vás neuspokojí v obchodě, když nemají to co hledáte, ale dokáží vám hodinu vyjmenovávat co nemají jiné obchody.

3 0
možnosti
PV

P35a12v90e89l 62V38é47b15r

15. 7. 2018 17:25

Babiš má silnou podporu na vesnici, protože vykupuje žluté sviňstvo. Zemědělci mají zaručený výdělek, Babiš nám vyrobeným biolihem ničí životní prostředí a motory aut - a všichni jsou spokojeni.

7 5
možnosti
PK

Kolik vesnic se rovná Praze nebo Brnu počtem voličů?

4 0
možnosti
JS

Mám kamarádku, která většinu času volila ODS. Teď je ve fázi "zpruzení" z neustávajícího AntiBabišování, že prohlásila

"Ještě chvíli budu poslouchat ty kydy o Babišovi a tak mě nasejří, že ho příště budu volit. Protože když se na někoho stále jen kydá, začne mi to být podezřelé..."

A možná není jediná, u koho to takto funguje.

Takže to, co jste popsal, je fungující obrácená psychologie.

10 9
možnosti
PK

Nedávno jsem o tom psal. Jsem dlouholetý volič ODS. Minule jsem už volil piráty (můj omyl) a příště? KSČM nebo jednu z antibabiš stran??

2 2
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik