Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Žijeme v době, kdy se již blbci nestydí za svou blbost. Přeneseně - propuštěný gauner (jestli vraždil, ví nejspíše jen on sám) - pořádá přednášky a lidé mu fandí. Jak píše níže Ivana Dianová, ta obrátka světa v jistý otvor je jednoznačná.

0 0
možnosti
Foto

bytař- recidivista celebritou, svět se v p....obrací

0 0
možnosti
Foto

Ať se mi to líbí nebo ne ten člověk je podle našeho práva svobodný. Prezident mu udělil milost od trestu. Prezident (ani nikdo jiný) nemá tu moc zařídit, že se skutek nestal. Takže pro mne je to nadále vrah zbavený trestu.

Adorace určité části naši společnosti tomuto vrahovi, svědčí o jejich inteligenci. A využívání situace těch chytřejších ke svému zbohatnutí zase vypovídá o jejich absenci morálky a studu.

Karma.

0 0
možnosti

Ano. Je to vrah zbavený trestu. On si trest nesmazal. Tak pokud je milost chyba, je to chyba systému a ne jeho. Souhlas s vámi.

0 0
možnosti

Když už jste takový fanda, že ve jménu usvědčeného vraha chcete páchat další sametovou revoluci, alespoň si pořádně přečtěte, jak se ten Váš idol jmenuje. Je to totiž Jiří Kajínek, nikoliv Kájínek.

0 0
možnosti

Děkuji za opravu. Kdybych byl fanda, chodil bych na setkání s ním apod. A nějak mi uniklo, kde jsem psal o revoluci.

1 0
možnosti

Nabízí se připodobnění probíhajícího MS v kopané - s Kájínkem. Kdyby člověk neznal Messiho, nebo Ronalda, tak by řekl, že jde o dovedné hráče - a toť vše. Neměli podpůrný systém Realu, nebo Barcelony. Podobně je to s tím trestancem. Lotr, jako řada dalších - pravda, jistou inteligenci má, (jeho případ neřeším). Dostalo se mu publicity od Klímy po Zemana. Najednou, již jde o Zboží ! Tu k % preferencí - tu ke sledovanosti TV. Ukazuje se, že to funguje, zboží je poptáváno . Proti gustu :-)

0 0
možnosti

Ano. Je to jeho um prodat se a pro média zboží, které se dobře prodávalo.

1 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik