Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Líbí se mi váš smysl pro humor, pěkný blog. R^

0 0
možnosti

Měl by to zkusit u anonistu tam jsou terzky volné mista a hlavně i penízky!

0 0
možnosti

Vtip na druhou by byl za 10000,- a za to tento narcis nestojí.

0 0
možnosti

Opět použuiji svůj vlastní - pomocný bonmot ! Pravda, umřeme všichni, je pouze na nás, jak dalece se chceme znemožnit . Člověk, zejména pak ten mladý - Je limitován pouze sám sebou. Ale i ve starším věku to jde ! ... :-)

0 0
možnosti

Máte pravdu. Paroubek nás přesvědčuje velmi usilovně. ;-)

0 0
možnosti

I kdyby ty jeho blogy psal někdo jiný, tak přiznám se, že v nich žádné myšlenky, ideje na pozvednutí chřadnoucí socdem nevidím. Nic víc, nic míň, jen papaláš. Ale musí se uznat - má buldočí povahu:-).

1 0
možnosti

Nechce se vzdát vidiny, že na něj čeká politické výsluní.

0 0
možnosti

Pan Paroubek je sam o sobe vtip.... hodne nepovedeny.

0 0
možnosti

Děkuji :-) Delší dobu jsem tady nebyl, ale zrovna dnes jsem nakoukl a vyskočil na mě neodolatelný Jirka. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik