Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

Mezi tu pakáž slušný člověk nemůže a když se přecení, za čas stejně couvne. A tak se tam pořád rekuperují všechny ty profláknuté ksichty dokola

0 0
možnosti
VS

Bohužel podle statistik chybí lidé všude - i v politice.

0 0
možnosti
Foto

R88o84m62a31n 65K92o36z25e76l

24. 5. 2018 23:09

Zapomněl jste na Topolánka, co to zkoušel na prezidenta, ale dostal nářez..lidé si pamatují.

0 0
možnosti
PK

Ten výčet by byl celkově delší ;-)

1 0
možnosti
MB

Ta nominace, postrádá smysl politiky. Přece soubor místních lidí - má ze svého středu vygenerovat svého zástupce a vyslat jej . Zde, se objevuje model "Putovního Jiřího", tu v Ústí/Labem, tu krmí svého Lva, až mu chcípne, už je v OV. Model "Chcete mne?" Tak jo, příště se vynoří kde? Jeho cílem je Hrad ...:-)

4 0
možnosti
PK

Přesně jak píšete. Senátoři vystupují jako zástupci regionu kde kandidují. Pokud se jim to zrovna nehodí jinak.

2 0
možnosti

Jirkovo sebevědomí by chtěl mít každý?:-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik