Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

https://kielbergerova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=528358

R^Vám palec, Pavle... posílám cosi ze života mého...mého dědy. I když ty american beauties neměl:-)

0 0
možnosti
ML

M20a71r95t10i63n 23L18a66c26o

13. 5. 2018 20:20

Tak, tak. Preto som môjmu dvojtaktnému kamarátovi teraz, po 44 rokoch, doprial vyvarenie podvozku. Nelogické rozhodnutie, nikdy sa mi to nevráti, ale mám ho rád.:-)

0 0
možnosti
PK
JH

Taky mám rád stará auta-když na nich je ještě vidět řemeslo. A jde na nic ještě všechno spravit doma. Loni jsem si zprovoznil Škodu 1203, trochu ji dovybavil a vyrazil směr Petrohrad a Severní polární pruh. Po návratu vyklidil a používám ji na stavbě. Za měsíc s ní výrážím směr Slovensko a Zakarpatská Rus

2 0
možnosti
PK

1203 si pamatuji z mých mladých let. :-) také jsem se v ní něco najezdil.

0 0
možnosti
Foto

Mám moc rád stará auta, naše felicie byla nádherná, ale spíš inklinuji k americkým autům.

Také doba, kdy si majitel mohl opravit a seřídit na svém (i kamarádově) autě v podstatě vše a nevyžadovalo to speciální dílnu - ladění motoru podle zvuku, nááádhera.

Inu, to vše padlo za oběť pokrok a komerci.

Za blog díky. R^R^R^

0 0
možnosti
PK
JK

To je hezké, ale kdo z nás na ty ameriky má? Minimum lidí.

0 0
možnosti
VF

Kupte si Favorita, nedám na něho dopustit.;-D

1 0
možnosti
RJ

R24a28d25e19k 23J85a21r80o71š

13. 5. 2018 13:51

Souhlas a karma R^

A nejen auta - např. takový gramofon na kliku či originální ládovačka na černý střelný prach mají také své kouzlo.

0 0
možnosti
PK

Gramofony a desky jsou úžasné. Čistý zvuk CD se tomu nemůže rovnat.

1 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik