Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Správný relax. Tak to má být. Když mám občas velký stres, jakmile vezmu foťák do ruky a fotím, na co oko padne, hned je na duši mnohem lépe. :-)

1 0
možnosti

Je zvláštní, jak někdy nevidíme to, co máme před očima. :-)

0 0
možnosti

Zdravím apoliticky s úsměvem. Líbí se mi, (opravdu), že nechť názorů nechť jsme - kdokoliv s kýmkoliv různých - jakýsi sjednocující prvek je zde. Rozum + držení se základu lidství. Tu zahrádka, na listu spolubydlící. Pobíhám taky, napustil jsem vodu na koupání. Měla + 8C. Za necelý týden + 17C. Lepší, ale furt málo - nedá mi to, žádám ženu, nechť mne dozoruje, kdyby mne eblo - Jdu čeřit vodu ! (Zase nevím, kde jsem loni odložil plavky - to jsou ty správné starosti !) ... :-)

0 0
možnosti

Slunce je blahodárné :-)

0 0
možnosti

No, tak naše úroda, taky skromná, včera v noci bojovala s mrazíkem tak nevím...;-(

0 0
možnosti

Důležité je těšit se ...

0 0
možnosti

To slibuje hodně laskomin!:-)R^

1 0
možnosti

Těším se na ně. Kromě toho spolubydlícího na listu :-)

0 0
možnosti

Lépe je opravdu veškerou politiku dnes odložit. Je krásně takže masíčko na večer už se marinuje a pivečko chladí. R^

1 0
možnosti

Je třeba užít se krásné počasí, vyvětrat hlavu a nechat chvíli politiku bokem. Ta tady bude i za deště :-)

0 0
možnosti

Tak ať uzrají, dobrou chuť!;-)

2 0
možnosti

Snad se letos dočkám. Vloni mi jedinou hrušku sežral pes :-)

Díky za přečtení. Vlastně podívanou. ;-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS