Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DH

Piráti bohužel zcela převzali rétoriku demobloku a tak nějak s nimi i splývají.

3 1
možnosti
Foto

Strana bez principů s pragmatickou rétorikou, levicově orientovaná. Co jste tak mohl od nich očekávat. ;-D

4 0
možnosti
Foto

Co tak anarchista může čekat od jakékoliv strany?:-)

1 0
možnosti

I95v51o 96Ž60á37č11e30k

7. 4. 2018 15:39

Jo, ještě mi to nedá něco dodat. Strany si uvědomují, jak by skončily, kdyby šly do spolku s Babišem. Jak ve volbách dopadli jeho předchozí koaliční partneři?

A i když nejsem voličem Pirátů, tak myslím, že si nevedou tak špatně.

3 3
možnosti
ZB

No vidíte, a já jsem je volila taky, a kdyby šli do vlády s Babišem, tak jsem těžce nespokojená, rozhodně bych jim už hlas pak nedala.

2 0
možnosti
PK

Nemusí jít do vlády. Ale stali se po volbách neviditelnými. Čekal jsem od nich více. Ale rychle si zvykli na sněmovnu. Dokonce jsem jim jako jejich volič psal. Na místní úrovni, bez reakce. O patro výše, bez reakce. Tak jsem napsal Bartošovi. Asi po dvou týdnech mi přišla univerzální odpověď, s radami, co pro ně mohu udělat. Jak přispět, jak je podpořit apod. A byl jsem jeden z mnoha příjemců této univerzální odpovědi. Reakce budeme v pondělí tam, v úterý támhle a ve středu jinde, přijďte nás podpořit, to jsem opravdu ocenil jako přístup nové politické strany.

6 0
možnosti
MS

Ta věta "Proto k volbám nechodím" je poněkud dvojsmyslná. :-)

Jinak to zklamání politikou Pirátů nebude asi všeobecný jev, protože jim stouply preference o 2 %. Stěžujete si na všechny strany, ale tou hlavní žábou na prameni je Babiš, který umanutě trvá na svém premiérském křesle a nechce dokonce přistoupit ani na to, že by odstoupil až v momentě, kdy by se potvrdil trestný čin, ze kterého je podezříván. Kdyby si byl tak stoprocentně jistý svou nevinou, jistě by neměl problém něco takového akceptovat.:-P

5 1
možnosti
Foto

Proč by netrval, když vyhrál volby?

4 0
možnosti
Foto

Musím říci, že argumentovat v předvolebním boji tím, že s někým nepůjdu do koalice, mi připadá divné. Argumentovat se má tím, čeho chci dosáhnout, co chci prosadit.

Skoro přesně před 20 roky rozpoutal Klaus úžasnou kampaň proti Zemanovi, proti ČSSD a prohrál. Nic mu pak nebránilo uzavřít se Zemanem Opoziční smlouvu a my, voliči ODS jsme to za žádnou zradu nepovažovali.

2 1
možnosti
MS

Nechtěl jste napsat "a já, volič ODS, jsem to za žádnou zradu nepovažoval" ?

1 0
možnosti
Foto

Hezky jste se rozohnil.

1 0
možnosti
PK

Spíše jen slovní cvičení před slunečným dnem, který překryje politické šarvátky. :-)

2 0
možnosti
Foto

Popsal jste to naprosto přesně, místo aby rozhýbali léné kapry, naučili se s nimi plout (nebo válet v bahně?). Tuším, že budou Piráti nakonec papežštější než papež....Bohužel.:-/

6 1
možnosti
PK

Díky za přečtení

0 0
možnosti
MK

Taky jsem volila Piráty. a se vším s vámi souhlasím;-Dmomentálně jsou neviditelní;-Dtaky mě to na ně hrozně mrzí;-D

0 0
možnosti
PK

Díky, že v tom pocitu nejedu sám :-)

0 0
možnosti
SN

:-)......Popsal jste to velmi pěkně, také jsem čekal, že Piráti vnesou do toho zatuchlého prostředí trochu čerstvého vzduchu. Rychle pochopili, jak se dá bez rizika zajistit pravidelný příjem, celkem velmi slušný.

Nebude to lepší. S SPD, samozřejmě ANO nechce, jsou příliš okatě protiimigrační. Já si toho u nich cením, ale co na to EU? To by se jim asi nelíbilo! Pro Vás : R^R^R^

1 1
možnosti
PK

Jak jsem psal níže - Piráti mě zklamali a nevidím alternativu. Tak chci věřit, že za 4 roky se někdo vyprofiluje. Nechci dávat hlas ANTIněkdo. Jsem člověk, který má raději pro než proti.

1 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik