Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Proč by mělo platit :"Samozřejmě se má stát starat o své občany" ?

Na tomto tvrzení není vůbec nic samozřejmého!

0 0
možnosti

Protože stát je společenství lidí, které něco požaduje a zároveň nabízí. Pokud mám dodržovat základní pravidla - zákony - mám právo na základní ochranu a podporu. Jen tak ve zkratce vysvětlení fungování státu. Nebo jíte v samoobsluze pečivo bez placeni, jelikož vás nezajímá, že někdo rozhodl o tom, že se za to má platit??

1 0
možnosti

Popsal jste to zcela přesně. Přesně z těchto důvodů FB nepoužívám. Nová doba - nový jev. Jako by ten, kdo není elektronicky někde zakotven - jako by prostě neexistoval. Nejlépe tam dát i fota soukromí, vstupní dveře, vybavení bytu a nejlépe i vyfocené klíče. V dobrém záměru ochrany pak dojde i k mrzutostem, viz - "Mrzí nás to, ale služba Spolužáci.cz končí. Tak jak jste zvyklí, ji můžete využívat až do 24. 5. 2018. Všechny fotografie a dokumenty ze své třídy si však můžete stáhnout až do 31. 8. 2018, kdy Spolužáci poběží v omezeném provozu" ... :-)

2 0
možnosti

Velký bratr přichází. Ochrana všech před vším v zájmu dobra.

2 0
možnosti

Lidská hloupost nezná hranici,FB jsem měla,ale vždy s falešným datumem i info o své osobně,totéž jsem požadovala od své rodiny i přátel,kteří mi řekli,že se všeho bojím,nyní má slová se potvrdila,bohužel.....

2 0
možnosti

Ano. Zneužít lze pouze to, co tam lidé sami “nasypou”.

2 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik