Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ten náš čiperný prezident bude mít na podzim 74 roky a nadchl mě, že se dožije do 90. let a bude sledovat kroky svého nástupce na Hradě. Ano, zdraví z něj viditelně sálá;-D;-D

4 0
možnosti

..... ste mi v tem zrobil pěknej hokej!,- na všech portálech sem sa dočetl že vodešla Mirka, potem Karel, Mirda, Pospec a pár dalších demokratů a ten ničema Zeman tam zvostal(?),- ..... su úplně rozpolcenej!,- mám teda věřit tem objektivním a vyváženejm médiím nebo fejkovýmu, alternativnímu, hybridnímu blogu;-D?!?

0 0
možnosti

Vám bych přece nekecal ;-)

1 0
možnosti
Foto

Já bych místo toho "od" použil "u", vzhledem k projevu.

3 0
možnosti

Ale až odejde už nebude legrace...

2 0
možnosti

Myslíte tragikomedie.

5 0
možnosti

Pokud vám není 120, tak šance je vysoká ;-)

3 0
možnosti
Foto

Inu, obchodníci opravdu nevědí kdy odejít - viz Andrej Babiš

Nebo vám vadí, že vás Zeman nevzal do podnikatelské delegace do vládního speciálu? ;-)

1 3
možnosti

Kdepak. Jsem zaměstnancem a místo v delegaci mi ke štěstí neschází. Díky za přečtení.

3 0
možnosti

P28e12t90r 40J43í23l43e60k

8. 3. 2018 18:15

Pěkně napsáno. Karma.

5 0
možnosti
Foto

Karma, jen bych tak nějak podotkl, že už odešel.

5 0
možnosti

Svým způsobem ano, i když si to nechce přiznat. Díky :-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS