Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^souhlas-nic se nemá přehánětR^

jen jsem nepochopila proč byste na formuli strkal škaredý chlapy? Vám by vadilo se při sportovních přenosech dívat na polonahé mladé a krásné svalovce? Mně ne;-D

0 0
možnosti
PK

Mě by to také nevadilo. :-) Jen místo hezkých slečen by hezcí svalovci asi nebyli dostatečnou náhradou v rámci korektnosti.

1 0
možnosti
JL

To co pisete, pane Kamasi, se nevztahuje jen na CR. Je to fenomen v mnoha zemich. Dokonce je nositelem teto "koreknosti" i premier Kanady. Zacina predelavat a upresnovat anglictinu v novem duchu. Slova zacinajici na "man" (muz) se meni na "people" (lide), aby se neuskodilo zenam. Jen cekam jak se v anglictine bude nazyvat v novem duchu - zena (woman)?

Mozna se budu muset zeptat pani Rank. Ta to bude vedet!!!

5 0
možnosti
PK

Ano, máte pravdu. Je to fenomén dnešní doby.

1 0
možnosti
SN

:-).......Samozřejmě! Výborně napsáno, souhlas bez výhrad ! R^R^R^

3 1
možnosti
MB

Možná to souvisí jen okrajově, ale včera jsem na ČT Artu sledovala Grammy Awards 2018. Sledovala jsem to jen chvíli a s hrůzou! Tolik ideologických projevů jsem snad naposledy slyšela z tribun na 1. máje před rokem ́89.

Sice tehdy měly jiný obsah, ale zarputilost vystupujících a vědomí jediné pravdy, té jejich, bylo stejné.:-(

3 0
možnosti
PK

Myslím, že to vaše přirovnání opravdu je na místě. Ach jo.

1 0
možnosti
KC

Prostě politická korektnost = všechno přirozené postavit na hlavu. Až si uvědomíme, že takto je všechno špatně, že ze života se vytratilo všechno přirozené, všechna poezie, laskavost a humor, budeme tak zpitomělí, že bez hlesu potáhneme ten cirkus na kolečkách dál a dál do kopřiv.

13 0
možnosti
PK

Bohužel je to tak. Pokud s tím něco neuděláme, budeme mít stejnou barvu vlasů, očí, výšku a stejnokroj :-(

9 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik