Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Přesně stejný případ se mi stal...v jednom malém městečku mi hodila dívka za jízdy kabelku na haubnu, utekla. Policie asi věděla o koho jde,bo tentýž den na stejném místě skočila osoba pod auto ůmaslně mé dceři s přítelem,naštěstí to ubrzdili, utekla. Ten den z toho malého městečka odvezli jednu dívku do Bohnic. Policie případ odložila, já pitomec to nahlásil a bonus....

0 0
možnosti

Máte rozum? Auto přece není na to abyste s ním jezdil, ale platil pojistky, dálniční známky a STK...

2 0
možnosti
Foto

Policista za tento přestupek dostane kázeňský trest a to třeba snížení základního tarifu o 25 procent na dobu 3 měsíců, anbo odnětí služební hodnosti, a také může dostat pokutu.

0 0
možnosti

Ne dostane. Může dostat. A to je rozdíl. Udělá dopravní přestupek a dostane v práci za uši. Udělám ho já služebním vozem jako poiicista služebním vozem a dostanu body, pokutu a v práci za uši.

0 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik