Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ano M.Topolának je jasná volba.R^

2 2
možnosti
Foto

J94a79k41u55b 85R24o23t93h

12. 1. 2018 8:34

Mile pne překvapil profesor Drahoš. Najednou jsem viděl klidného, vyrovnaného, ale tvrdého a řízného diskutéra s noblesou. Pečlivě jsem analyzoval co říká, jaká slova a s jakým významem používá a jak se chová tělo a mimika. Vyšel mi člověk, který je od toho difamujícího označení Želé vzdálen asi jako Rotorua od České Třebové.R^

4 4
možnosti
Foto

Ten podraz vůči Fischerovi ohledně dotazu na interupce Vám nevadil?

1 1
možnosti

Pane autore, co pan Dalík, ten by po volbě, mohl na hradě dělat pokladníka.:-)

2 4
možnosti

Ano, Dalík a nejen to, je jeden z nemalých hříchů. Čas vrátit nelze. A každý máme nějaké hříchy minulosti.

1 2
možnosti

Hele, nepodsouvej!

1 1
možnosti

Taky si myslím, že bude nejlepší Miloš Zeman, známe ho, umí to!

3 7
možnosti
Foto

J75a81k19u67b 83R83o49t91h

12. 1. 2018 8:42

To je fakt, známe ho. Ale co vlastně umí?;-D

3 0
možnosti

Pro mě byl velmi slabý pan Drahoš. Pan Topolánek byl velmi přesvědčivý a správně jste jej zhodnotil. Měla jsem dlouho svého favorita pana Horáčka, do 14 hod. budu přemýšlet jestli jim zůstane...

6 1
možnosti
Foto

Také jsem sledoval debatu a mé závěry jsou blízké Vašim. Na závěr mi bylo líto, že z těch čtyřech posledních kandidátů, kterým dáváte, tak jako já, nejvetší šance, nemůže být jeden člověk (já bych snad jen vyměnil Topolánka za Marka Hilšera). Budou mi tito tři, kteří nevyhrají v naší politice moc chybět.

Na pozadí této veskrze kultivované debaty si nedokážu představit přítomnost stávajícího hradního pána. Jeho projev pochází z úplně jiné civilizace.

Za nikoho z těchto čtyř Pánů bychom se nemuseli ve světě stydět.

7 2
možnosti

Máte pravdu. Na to, že jsou zítra volby, tak jsme se, naštěstí, nedočkali žádných vulgarit a urážek mezi kandidáty navzájem.

2 0
možnosti
Foto

Ad Topolánek, tak doufám, že se mu povedlo už vyvětrat a vrátit láhve z toho jeho tanečního večírku nad hroby.

5 7
možnosti

J41a61r45a 19R12a15n86k

12. 1. 2018 3:14

Zrejma nakaza Hradnim panem - pane Reznik:-/

8 3
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik