Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MC

Podepisuji v plném rozsahu jak říká klasik v Pupendu...R^

0 0
možnosti
HV

Toho kmotrovského spolku, který si zadal s Bursíkem mi vůbec není líto. Už aby v tom propadlišti dějin i spolu s tzv. systémovou ČSSD systémově byli.

0 0
možnosti
ZB

ODS dělala ve své historii špatnou politiku, a vůbec nebyla pravicová. Kradli, lhali, tunelovali, vystrkovali na voliče cokoliv, a po nich byla téměř spálená země. Je div, že nezničili úplně všechno. To ale není zásluha politiků, ale lidí v této krásné zemi, hlavně schopných podnikatelů, že Česko šlape. ODS mi nebude líto, když skončí. Bohužel její poliltici někam opět nalezou, jako to udělali z KSČ do ODS.

7 2
možnosti
PV

Na ten rozhovor jsem byl zvedavy, zajimal me myslenkovy posun pana Fialy. Ovsem, kdyz potreti ci poctvrte v rozhovoru prohlasil, ze ANO za nimi neprislo jednat o vlade, tak jsem to prepnul. Dodnes nechapu, co tim pan Fiala chce sdelit? Celou dobu pred volbami tvrdil, ze s AB do vlady nepujde, den po volbach prohlasil, ze se volebni sliby prlnit budou a ze v zadnem pripade s AB do vlady ne plati! Proc tedy ma nutkavou potrebu sdelovat lidem, ze za nim ANO neprislo jednat o vlade? Bude nekdo schopen mi to vysvetlit?

6 0
možnosti
PK

ODS už cítí, že ČSSD nadbíhá ANO a ODS může zůstat bez vlivu. A příští volby by už voliči na sliby co změní neslyšeli.

1 0
možnosti
JR

J51a42n 91R84á69ž

6. 1. 2018 16:10

Neměl jsem o Fialovi nijak dobré mínění nikdy. Jsem Brňák a znám jeho působení ve funkci rektora MU, což bylo ryze levicově liberální. Pro ODS bylo zvolení Fialy nutným východiskem z nouze, vxvolané personální vyprázdněností. Ovšem další jeho pokračování v čele ODS, znamená neodvratilený odchod této strany do historie, bez možnosti návratu.

3 1
možnosti
PK

Souhlas. Fiala byl pro ODS čistý štít po skandálech.

0 0
možnosti
FS

Základním problémem v těchto rozvrácených či stagnujících stranách je fakt, že nikdo nechce naplno pracovat, každý by byl nejraději na předních místech kandidátek do parlamentu či senátu - no a tam už je to panečku život!

Jenomže makat v rozhádaném kolektivu, konejšit krajské a okresní organizace, objíždět, přesvědčovat, tlumit opozici a nenažrance - a přitom důstojně a rázně a stále vystupovat na veřejnosti, vymýšlet smysluplné programy, vize - to je hrozná dřina!!

Vezměte v potaz dnešní výzvu pár socanů: ani jeden z nich nechce dělat předsedu, jen kecají, kritizují a spíše plní rozkazy Zemana o jeho podpoře k volbám. Plivají na vedení socanů za volby do parlamentu, ale třeba Škromach, Hašek dopadli při posledních volbách (místních a senátních) ve svých obvodech velmi špatně. A to se oba snažili, Škromach se denně válel v dětském bazéénku s vínem a dával to na facebook a Hašek si najal tu nejkrásnější tiskovou mluvčí....

2 0
možnosti
Foto

Před volbami jsem se rozhodoval mezi ODS a ANO, ale jen slovní odtrhnutí ODS od minulosti mi nestačilo. Přehlížení kauzy s Peltou, nejasný postoj k Nečasovi a neviditelné působení v parlamentu, kde je dokázal zastínit trpaslík Kalousek, jsem neměl, přes často oprávněný hon na Babiše, jinou volbu. Jak moc je dnešní ODS odříznutá od minulosti ukázala nominace pana Topolánka - oficiálně ne, neoficiálně ano.

3 3
možnosti
JH

Ať je Fiala jaký je, podívejte se, jaký betlém stojí za ním. Stanjura, Bendl, Blažek, Benda. To jsou ti hrobaři ODS. Ale umí si zařídit, že se opět do sněmovny dostali. U socanů je to úplně stejné, pozdvihnout stranu chtějí ti, kteří ji dostali na 7 procent. Hlavně fleky ve sněmovně.

16 3
možnosti
PK

No oceňuji vystupování pana Stanjury , ikdyž jak by básník řekl slova,slova,slova a snědený krám za Vámi, jinak souhlasím to je skutečně betlém;-(

1 0
možnosti
Foto

Volil jsem ODS a souhlasím , že Fiala obzvlášť charismatem neoplývá. Domnívám se, že ODS se už nikdy nevrátí ke 30-ti % ziskům , nikdy nebude všelidová lžipartaj se sliby - přidáme všem , slepí uvidí a plešounům narostou vlasy. Od toho jsou jiní , např. Babišovci nebo Okamurovci.

Přesto má na scéně své místo a doufám , že se vrátí v nějaké rozumné koalici / např s křesťanskou nebo intelektuálskou stranou typu Pirátů/ k vládnoucí pozici.

5 7
možnosti
PK

Ač jsem ODS nevolil, souhlasím, že by bylo zdravé, aby se u vlády objevila i pravicová strana. Neznamená to hned, ale dříve než spadnou zpět na hranu volitelnosti a jejich hlas nebude slyšet.

3 0
možnosti
MC

To je, ale blábol. Vaše obavy jsou liché. Kdyby se ODS chovala, dle vaší vize, tak by jste jistě napsal článek o přeběhlících.

6 0
možnosti
Foto

Správně je "byste", ale ot není podstatné. Podstatné je, že Fiala není politikem, nemá charisma a ani žádný tah na branku. I přes jakoby slušný výsledek je hrobařem ODS.

A ten výsledek je "slušný" asi tak, jakoby vítěz zaběhl stovku za 9,95 a ODS, jako druhá, za 12,1. To žádný zvláštní výsledek není.

10 8
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik