Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Film mě vtáhl do děje, těšila jsem se na druhý díl. Na konci jsem měla pocit, že film o Marii Terezii by si zasloužil víc dílů, pokračovala bych..

Ženy vždy byly odsuzovány, zvláště, když byly následnicemi trůnu. A jaké to nakonec byly panovnice! A do toho ještě rodily děti, sklízely kritiku, že se dostatečně nevěnují svému muži...přežily, udržely si své postavení a vládly ku prospěchu země. Ne každá žena se rodí s hadrem v ruce, jak je nám do vínku dáváno..;-):-P

Za mě dobrý R^

5 0
možnosti
RC

jen drobna poznamka - tech naslednic trunu v historii moc nebylo

2 0
možnosti
Foto

čekal byste ve společnosti ovládané muži něco jiného?;-D

1 0
možnosti
RC

V te dobe bylo naprosto prirozene, ze byla ovladana muzi. Nebo snad zeny valcily?

0 0
možnosti
Foto

vládnou a válčit jsou dva rozdílné pojmy a odlišné činnosti-asi pod vaše rozlišovací schopnosti

0 0
možnosti
JB

Ano, válčili za ně muži.

0 0
možnosti
PS

Co dodat? Snad jen to, že stále platí:

Sir William Gerald Golding (19. září 1911 - 19. června 1993, Nobelova cena za literaturu)

„Myslím, že ženy jsou bláznivé, když se snaží vyrovnat mužům. Jsou mnohem lepší a vždycky byly. Cokoliv ženě dáš, vždycky to udělá lepším. Dáš-li jí spermii, ona ti dá dítě. Dáš-li jí dům, dá ti domov. Dáš-li jí potraviny, udělá ti jídlo. Dáš-li jí úsměv, dá ti tvé srdce. Cokoliv jí dáš, to znásobí a rozšíří. Takže pokud se k ní chováš jako vůl, buď připraven, že dostaneš kopu hnoje.“

Nebo:

„Kde by byla vláda žen, nebýt ješitnosti mužů“.

3 0
možnosti
Foto

Znám to trošku jinak: Když se chováš jako vůl, nediv se, že se chová jako kráva" ;-)

0 0
možnosti
PK

Můj osobní názor je, že pokračování vzhledem k úspěchu všech koprodukčních zemí, přijde.

1 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik