Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rozhodně.

Vždyť přece každý lékař je úplně úžasně sqělý a kvalitní člověk (podobně jako např. každý soudce).

Už v prváku přece mají předmět "Lékaři jsou nedotknutelní a nekritizovatelní".

Slepé uličky jako např. frontální lobotomie nebo nesmyslné používaní antibiotik (tetracyklyn pro kojence apod.) nemají celkově velký význam.

A proto adorujme lékaře !

Mají to rádi, je to pro nás výhodné a lze si na tom vyhonit místní "karmu".

Po reklamaci mi vrátili místní "strážci správnosti" smazanou repliku u jednoho Vašeho dřívějšího blogu, tak mám momentálně smazáno jen osm příspěvků, tak už zase můžu ještě trošinku opruzovat.

Líbil se mi Váš minulý blog.

A přeji do příštího roku chuť do psaní.

Sice jsme názorově výrazně jinde, ale ty Vaše blogy jsou docela fajn. Aspoň je lze s čím smysluplně polemizovat. :-)

1 1
možnosti

Díky za polemiku :-)

Jestli jste měl na mysli “místní karmou” tu u blogu, tak tímto tématem ji rozhodně nenaženu. A, není politické B, není kritizující. To jsou dvě překážky, které nesbírají “body” :-)

Naštěstí mě karma neživí a často jsou pro mě zajímavé články nízkokarmové :-)

I lékaři jsou lidé a tak mají svoje chyby. Jako soudci nebo popeláři. Přesto např. v politice vidím já osobně vyšší procento prospěchářů než v medicíně. A také jsou v politice slušní lidé s dobrými úmysly.

Vše nej do 2018 a díky za přečtení a názor.

1 0
možnosti

Jsou lekari, kterych si vazim vice, a jsou lekari kterych si vazim meine.

Do skupiny tech prvnich patri vsichni, kterivykonavaji sve povolani v souladu s prisahou.

Do te drute ti, kteri se vrhli na politiku v domneni, ze tam vydelaji vic.

0 0
možnosti

Neznám lékaře, který by psal léky proto, aby za to dostal peníze! Lékař píše léky pro pacienta nezbytné, které jsou pokud možno pro pacienta i pojišťovnu nejlevnější, ale samozřejmě účinné.

:-)

1 1
možnosti

P96a22v54e62l 47K67a25m81a51s

30. 12. 2017 19:03

Souhlasím s vámi a proto jsem reagoval na Váš blog. Nedovedu s představit, že bych neměl důvěřovat svému lékaři nebo doktorům, kteří ošetřují moje blízké, v tom, že konají v zájmu pacienta. Rozhodně se nehodlám operovat sám v kuchyni na stole :-):-):-)

2 0
možnosti

P92a29v51e77l 46K66a62m16a68s

30. 12. 2017 18:58

Řekl bych realista

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS