Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J94a31r73a 69R85a50n59k

23. 12. 2017 21:13

Je skutecne nejvyssi zas ho vymenit, infantilni lyzovani v diplomatickych kruich nepomohlo.....mozna na Sibiri....

2 1
možnosti
MB

Miloš Zeman je nejlepším prezidentem a Tomio Okamúra nejlepším politikem. Pouze já, jsem volič nerudný a jejich velikost jsem nepochopil. Snažně tímto žádám o shovívavý náhled - na mé myšlenkové a empatické procesy. Furt, je prostě oba nemám rád ! Sám si ovšem trest uděluji - Přeji si, aby v následných volbách uspěli a já tak dostal novou šanci. ... Jinak, kdyby něco s Milošem - tak Okamúra na Hrad, to je jasné ! ... :-)

8 0
možnosti
Foto

A Okamura bude místo koblihy nabízet suši s moravským uzeným. ;-D

5 0
možnosti
Foto

"Souhlasím s přímou volbou prezidenta a před minulou volbou jsem byl přesvědčen o tom, že se to budeme muset naučit. Stejně tak se musel Miloš Zeman učit býti prezidentem a Okamura politikem. A myslím, že jsme to všichni zvládli.

Zdroj: https://kamas.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=640248";

Tak já si myslím, že to nezvládl nikdo :-)

3 0
možnosti
PK

P86a38v89e41l 59K97a56m79a22s

23. 12. 2017 11:53

Už rozumím úspěchu Miloše Zemana ve volbách. Pan Dvořák i vy paní Jandová jste mi otevřeli oči. Nejde o to, co je skutečnost a o to, aby lidé měli vlastní názor. Jako jste vy a pan Dvořák nepochopili nadsázku, tak asi mnoho voličů vidí a slyší jen to, co je vysloveno. Není třeba zapojovat to, co nosíte v hlavě. Už jsem pochopil i ten slogan na bilboardech. Zeman znovu. Lidé jako vy a pan Dvořák si to přečtou a u urny mají jasno. Přece tam bylo napsáno ZNOVU, tak mu to hodím. Nebylo tam nic o tom, voliči přemýšlej.

3 0
možnosti
Foto

Mysltíe, že se Zeman naučil být presidentem a Okamura politikem?

To záleží na tom, jak si kdo představuje presidenta a politika.

10 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik