Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P27e45t44r 22M63a43c40h17á39ň

22. 12. 2017 15:38

Chodce přecházející na zelenou a tímto respektující pravidla, byť nepozorné, prosím, vynechte ze své kritiky!!!! Těmi problematickými hovádky jsou v tomto případě řidiči jedoucí na červenou. Doufám, že nepatříte mezi ty hovádkovské přestupkáře...;-)

0 0
možnosti

To téma je objemné - s oblibou říkám, že jsem ještě neviděl člověka. Toho, který by se programově chtěl mít blbě - podobně instituci, která by cíleně zasévala zlo. Přitom je realita všedního dne , zcela jiná ! Zaníceně jsem popisoval pocit ublíženosti a rodič pravil - Synu, cokoliv se ti v životě nepodaří - je to tvoje vina ! Mne to dožralo, ani pochopení zde není ! Pak jsem to převzal do života - funguje to, ale blbě se s tím žije. Svým dcerám pak pravím - Každý člověk, zejména pak ten mladý - je limitován, pouze sám sebou ! Jistě, i to štěstí je třeba mít, ale ono se pasivně v rohu nenalézá. Je třeba mu vyrazit v ústrety. Pak např. vidím neuvěřitelnou plejádu nesmyslů dobra, počínaje bezobsažným slovem zadarmo - nebo snahou mne chránit před tkz. šmejdy ! Člověk zjistí, že ryzí dobro neexistuje - ono vyvolá druhému zase nedobro. Vše si člověk musí vyprodukovat sám, i omyl pak dobrý - on člověka posílí. Instituce, které se zaobírají regulací - určením dobra - úmyslů, vesměs konají užitek samy pro sebe - Nu proč ne, je to přece zadarmo, že .... Možno i volat - neochránily mne ... :-)

0 0
možnosti

Já bych to řekl takto. Být levicovým od kolébky k hrobu je ostudou výchovy a vzdělanosti národa:-).

0 0
možnosti
Foto

Cesta do pekel je dlážděna nedotaženým vymáháním dobrých úmyslů. Nejsem proti, když za vysokou rychlost dostanu pokutu a ostatní na tom budou stejně - t.j. žádný kamarád, nebo nechme opilce, ať si klidně bourají a ponaučí se. Když budete mít ze špatného jídla jen žaludeční problémy, můžete se poučit, pokud však dojde k porušení předpisu hrubým způsobem, musí to firmu bolet - pokuta pár korun pro firmu s miliardovým obratem stojí za to to zkusit znovu - nemusí se jiní znovu přiotrávit. Šmejd, který obere Vaší babičku po zrušení firmy AB zítra prodává s firmou BA. Lobista za sražení chodkyně to uhraje na zdravotní stav, doktorovi vrátí sedmičku vína pro pravopisnou chybu v povolení odposlechů. Děti, které měli přednostně nastoupit do mateřských škol, tam programově nechodí..... Úmysly jsou možná dobré, ale jejich provedení hodnotím známkou 4-5.

1 0
možnosti

P77a43v90e83l 50K34a86m38a93s

19. 12. 2017 21:31

Bohužel neexistuje jednotný metr. To máte pravdu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik