Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I32v63a27n 22M84a96r53e55k

10. 12. 2017 20:51

Politici si ponaučení nevezmou,sám jste řekl že jde pouze o koryta . Rv

0 0
možnosti

Moc mě baví, už dlouhou dobu na diskuzich rozšířený názor, že kritika kontroverzních osob přispívá k jejich zviditelnění. Pravděpodobně by všichni měli k přešlapům organizátorů ZS (Zemana, Okamůry, Babiše, komunistů, Ortelu, ...) mlčet a oni sami zmizí v nezájmu. A občane pssssst, dělej také, že nevidíš.

Druhá věc, co mě baví, jsou prorocké odhady, kolik procent navíc získá Babiš v předčasných volbách. A teď, koukám, současně posílí o 10% i Okamůra. Ale když se zeptám, ze které cílové skupiny ty procenta přitečou, proroci oněmí.

1 2
možnosti

P13a17v62e23l 20K52a47m69a34s

10. 12. 2017 14:25

Jestli to byly dva nepřímé dotazy směrem ke mě, v textu máte odpovědi:

1, kritika není řešení - lepší je nabídnout alternativu - viz volby slovenského župana

2, odkud přitečou ta procenta - stačí umět počítat do 100.

Nebo jste si myslel, že když napíši kolik získají /samozřejmě v nadsázce/ strany a rovná se to 100%, tak že ostatní si udrží svých 5+ % a volby skončíme s výsledkem třeba 145% hlasů? Můžete to navrhnout. Myslím, že někteří politici by ocenili váš nápad. Každý dostane podle hlasů voličů a ti neúspěšní 5% jako cenu útěchy. Hezká demokratická myšlenka. :-)

2 0
možnosti

Mam pocit, ze i kdybychom tohle tvrdili kazdy den, tak to ti, jichz se to tyka, to stejne nepochopi, ikdyz nekteri z nich jsou "pry" vzdelani v oblasti politologie. Ovsem psychologie, to je to co jim chybi ze vseho nejvice, dokonce na urovni samouka.

0 0
možnosti

P57a64v21e22l 19K76a92m44a54s

10. 12. 2017 11:25

Politologie a politika jsou dva světy :-) vidíme jak jeden Fialový svět zjistil, že politika není růžová :-)

1 0
možnosti

Mattoni + vsunuté reklamy se na to dívají takto - "Předávání hudebních cen Český slavík Mattoni 2017 bylo s 1,34 mil. diváků nejsledovanějším sobotním pořadem. Výsledek překonal i loňský ročník" ...Gott, Bílá, Ortel , Kabát ... pak dobrá vycpávka, investice vcelku úspěšná ... jiný význam to nemá + náklady pak upsat z daní ... :-)

0 0
možnosti
Foto

Náklady se vždy odepisují nikoli z daní, ale z výnosů. A výsledkem je pak zisk. A teprve ten se pak daní.

1 0
možnosti
Foto

Začal jsem článek číst a mám návrh na malou korekci. Není to tak, že by Mattoni dělalo propagaci ZS, ale je to tak, že ZS a televizní přenos dělají propagandu Mattoni. Tak to ostatně je u každého sponzora.

1 0
možnosti

Máte pocit, že pořad o kterém skoro nikdo neví, že ještě existuje, propaguje světověznámou značku??

0 1
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik