Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I12v22a24n 65V14e27s51e31l45ý

16. 11. 2017 9:33

Víte, jezdil jsem jednou obcí kde byly vámi zmíněné semafory napojené na radar. Zastavil mě ikdyž jsem měl na tachometru padesátku (podle jiných měření jsem jel asi 45 km/h). Když jsem jel pomaleji stávalo se, jelikož šlo o frekventovanou trasu, že rychleji jelo auto v protisměru a stál jsem i já protože tyto semafory bývají spojeny s přechody (já si nevybavuji, že bych je někde viděl bez přechodu).

Co považuji za účelovku jsou ty začátky/konce obcí daleko v polích kdy se starostové asi rozhodli prohlásit za zastavěné celé katastrální území obce a měření padesátky tam. Na jedné mojí trase už skoro není silnice mimo obec, značka konec obce a začátek jiné na jednom sloupku nejsou výjimkou, ale pole mezi obcemi zůstala jako dříve.

1 0
možnosti
PK

P85a88v28e53l 70K13a55m72a18s

16. 11. 2017 12:46

Podle mě nejlépe funguje ostrůvek na začátku obce. Lépe než měření, pokud možno co nejvíce tajné.

0 0
možnosti
Foto

Vtipné, přesné a bohužel pravdivé.R^

0 0
možnosti
MC

R^Napsal jste to přesně a tak je to v Česku bohužel se vším. Dospělí nebudou nikdy dospělí, dokud budeme většinově leví levicoví.

2 0
možnosti
PK

P18a37v31e84l 60K88a88m45a26s

15. 11. 2017 20:33

Restrikce omlouvána vyšším principem. Bez ohledu na to, že exitují řešení, která jsou funkční a nejen buzerací a platbou.

2 0
možnosti
PK

Pomáhat a chránit, pomáhat a chránit, pomáhat a chránit..no řekl jsem si to třikrát a stejně tomu moc nevěřím. Já tedy dopravní předpisy dodržuji, ale zlobí se na mě za to ostatní řidiči a tak nevím, jestli příliš nevybočuji. Rady jak nahradit měření a výběr plánovaných pokut se mi zdají realné, jen není zde nikoho, kdo by je mohl legislativně prosadit, bo politici si vybírají volno, tedy placené.8-o

2 0
možnosti
PK

P85a79v48e55l 38K98a20m40a63s

15. 11. 2017 20:13

Myslím, že jsou dva typy řidičů. Normální a blázni. A nepotřebují k tomu příkazy, ale třeba doporučení. Jestli je nějaký úsek nebezpečný nebo je tam škola apod. stačí upozornění. Magor pojede stovkou kolem školy i když tam bude třicítka.

3 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik