Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

To mě potěšilo, že máme v sobě i cosi pozitivního. :-)

0 0
možnosti
MD

Ale ..

dobrocinnost pripomina snazeni nasich neumetelskych hokejistu, obetave se vrhajicich do strel utocniku 'sborne'. Kdybychom umeli, hrali bychom pred brankou soupere a nebylo by 'modraku' po tele.

0 0
možnosti
PK

A co bychom řekli, kdyby hokejisté prohlásili: Jsme horší a modřiny nechceme, tak to vzdáme ...

0 0
možnosti
MB

Ano, náš národ má spoustu vlastností - a ten projev tady skutečně je ! Musím si tedy přihřát svou polévku - Mladší dcerka adoptovala i jakousi babičku na vozíku - pravidelně navštěvuje a vozí po cukrárnách ! Žena do domova poslala balíček laskomin - já přibalil flašku - co se tam děje nevím :-) Včera Adra obdržela 4 zánovní, nepotřebné válendy. Můj dědek měl živnostenskou , předplacenou lavuici v kostele ... Já si našel zdravotně omezeného OSVČ - malíř, natěrač. Jeho dítěti, již asi 7 let, měsíčně posílám - (bez daňových úlev), částku 1.000 Kč. Já do kostela nechodím, ale děd cosi mlel - "Dej - bude ti dáno - přej - bude ti přáno" ...:-)

5 0
možnosti
PK

Důležité je pomoci, když člověk může pomoci. Protože podle mě je největší dar, který můžeme dostat, pokud tu pomoc nepotřebujeme.

2 0
možnosti
FD

Jsou poplatky,které nejsou daně ale přesto vás stát tyto poplatky nutí platit(OSA).

2 0
možnosti
PK

I to počítám do daní, jen s jiným názvem

0 0
možnosti
Foto

Jasně, že to tak je.

Stejně jako karma ode mne.R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik