Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavle, vysoké procento našich spoluobčanů toto všechno ví, případně by mělo vědět, protože se mockrát už spálilo. Ale ta touha, že to prostě jednou vyjít musí. Důchodci, kteří pláčou nad zmetky z akcí jezdí stále, Nadšenci, vstupující do Tebou popsaných letadel s nadějí, že budou v první třídě na rozdíl od těch v economy či ještě lépe na Zemi.

Máš recht. R^

2 0
možnosti
PK

Děkuji. Také jsem si myslel, že lidé dělají chyby a jsou schopni se ponaučit. Někteří ano...

0 0
možnosti
MB

Vize zbohatnutí je v lidech vklíněna. Nelze paušálně odmítnout, protože chudoba nic neřeší. Pak už jde jenom o prostředky zvolené cesty. Od romanticko primitivní - odpoledne 1989 pochrastím klíči na náměstí - ulehnu a chci se probudit do kapitalismu, sám pak nejlépe kapitalistou býti ! Pochopitelně pro to nic nedělám - již jsem vykonal, chrastil jsem ... Dříve či později nastoupí deiluze a vyvine se nový člověk. Jeho programem je - nemít žádný program. Základem je skepse a mít se blbě. Sranda je, že tuto fázi mnohý - není ani ochoten opustit ! Nemůže ! Ztratil by totiž důkaz, že doba je blbá, Franta s Jiřkou to taky říkali ! Mají tedy důkaz správnosti svého tvrzení ! ... Přicházejí volby ..., kdo by to tedy vyřešil ... !? :-)

3 0
možnosti
PK

U mladší generace to lze pochopit, nemá třeba vlastní zkušenost. Ale generace, která již ví, že bohatství a štěstí není jen tak mávnutím a přece chce stále věřit ... To je smutné.

3 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik