Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M32a52r74e53k 91C73o49z23l

3. 10. 2017 18:09

Souhlas, ale řekl bych, že většina slušných lidí se s Účtenkovkou nezašpiní, protože se jí nezúčastní. Ta loterie je postavená na bonzáctví, na tom, že implicitně podezíráme všechny, že podvádějí, a jako nástroj kontroly používáme výhrychtivé občany.

0 0
možnosti

Trošku jste se spletl. Ten los si kupujete i když nehrajete. Podle toho, kolik zaplatíte na daních (i DPH), tolik zaplatíte na výhrách pro ostatní. Nedobrovolně. Respektive ti co volí ANO, ČSSD a KDU-ČSL dobrovolně. Ti to přece chtěli. Proto jim dali hlas. Ne?

0 0
možnosti

Totální blbost.V kdejaké bance,či podobných nebo nepodobných ústavech dáváte svá osobní data a vždy je někdo prodá,to si buďte jist.Mě osobně je úplně jedno,zda někdo ví,co jsem si koupil....a podobně. Účenkovka není povinná,tudíž nikoho neomezuje a k ničemu nenutí.A poslední velký omyl,či lež....není pro Apple.....je,mám ji v mobilu.

1 0
možnosti

Ve všem s vámi souhlasím. Osobní data dávám k dispozici a schvaluji byť nekonečné smluvní podmínky, kde je napsáno co mohou sledovat. Zde to nebylo.

To že je vám jedno, kdo co ví, je vaše volba a právo, tak jako moje volba mít třeba jiný názor.

Povinná samozřejmě není, ale nevím, jestli byste zde napsal svůj názor, pokud by to znamenalo, že automaticky tím získám informace o vašem soukromí, aniž bych vám to předem oznámil.

A poslední můj omyl či lež byla 100% pravdou v době kdy jsem to psal. Pokud napíšete v červenci blog o tom, že je červenec, nazvu vás v srpnu, kdy to budu číst, lhářem oprávněně??

Aplikace je na Apple dostupná poté, co byla opravena - zbavena sledování hovorů.

Někdy je fajn znát aspoň trochu fakta, než se vyjádřite. Přesto děkuji za komentář.

0 0
možnosti

Hlavně, že bráchovi platíte celou tu tombolu (provoz i ceny) ze svých povinně odvedených daní.

0 0
možnosti

J24a87n 42H53l53e36d57í93k

3. 10. 2017 13:08

občané nemají pomáhat zlodějíčkům,-- na jedné straně na přikrádače nadávají, a za minutu, jim chtějí pomáhat , školský případ schizofrenie

0 0
možnosti

V tom případě neznám bratra!

1 0
možnosti

Účtenkovka je zatím dobrovolná. Spíš se bojte postupného nahrazení hotovostních plateb pouze převody/kartou. Viz severské země. To se pak ví o všem cokupujete a prodáte...

0 0
možnosti
Foto

Ano, to hrozí. I když já už dnes platím kartou všechno možné i nemožné.

0 0
možnosti
Foto

Na to by mohly navázat třeba elektronické domovnice, úlevy na daních za oznámení souseda (že utrhl kytku na záhonu před radnicí), dvojité přídavky na děti za jiné oznámení a pod. Bylo by to společensky prospěšné, protože obec by ušetřila za strážníky, když se lidi budou sami hlídat a kontrolovat, stát obdobně a dále za úředníky berňáku, kteří už nemusí chodit do krámů dělat kontrolní nákupy atd.....

Zkrátka: Stát to potřebuje a pro lid je to výhodné, tak se snažte.

4 0
možnosti
Foto

Já myslím, že ano. A také, kdo zbytečně, během, tzv. joggingem, spotřebovává společensky tak potřebný vzduch.

2 0
možnosti
Foto

Pavle - karma.

Rozhodl jsem se a s Babišem si nehraju.

8 0
možnosti
Foto

Kdysi, na počátku automobilismu, musel před každým vozem jít muž s červeným praporkem.

Když začínaly mobilní telefony, bylo hodně kraválu kvůli anténám na střechách.

A dnes? Máme EET a Účtenkovku. Co dělá EET? Nic jiného, než to, že nutí podnikatele, aby markovali a danili tržby.

Jistěže se ta centrála EET dozví o tom podnikateli víc, než dříve. Ale nejspíš jen časový průběh a snad i strukturu (???) tržby.

A ta slavná "Účtenkovka"? Je jakousi motivací pro lidi, aby si brali účtenky, aby je požadovali. Ale, zase, markovat zboží byla povinnost vždy. Toto je jen jakýsi "radar", který to kontroluje.

Podobně nás "radary", lépe úsekové měření rychlosti nutí, na některých místech, striktně dodržovat rychlost. Ale to, že současně tím vzniká obrovská databáze míst, času, RZ automobilů a fotografií jejich osádky, očividně nikoho nevzrušuje.

Takže, když jsem včera jel Jižní spojkou, ten systém mě zabral a strčil do archivu včetně fotografie mého spolujezdce a kdokoli z policie si ta moje data (jezdím tam velmi často) může ze systému vytáhnout, je v pořádku?

A to, že dám do systému, že jsem toho dne koupil třeba v Lidlu zboží za 750,- Kč v pořádku není? A to ani tehdy, pokud je specifikována pouze částka a nikoli nakoupený sortiment zboží?

Takže to je tak trochu jako s bubnem na zajíce.

7 10
možnosti

A mě osobně vadí i ty moje záznamy z kamer, kudy jsem pouze projel.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS