Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vážený pane Kamas,

přátelé, kteří vědí, že používám elektromobil, mi poslali odkaz na Váš článek.

V článku jste položil spoustu otázek. Zajímalo by mě, zda jste si na ně pokusil i odpovědět, nebo něco spočítat.

Odkazujete se většinoupouze na novinové články. Co mám informace přímo z Norska, tak to bohužel není tak růžové jak píší. Bohu dík na druhou stranu to není ani tak černé jak uvádějí.

Tento rok ujedu elektromobilem zhruba tolik co vy spalovákem - necelých 60.000 km. Pokusíte se spočítat kdo na tom bude ekologicky, nebo ekonomicky lépe?

S pozdravem M.M.

0 0
možnosti

J89a77n 19D71ě52t34á39k

23. 9. 2017 0:26

V Malajsii to spočítali, podle EU tabulek. A od té doby si tam zájemci o Tesla model S připlácejí dalších 15% k ceně vozu jako ekologickou daň.

0 0
možnosti

Díky za odpověď :-)

0 0
možnosti

Takových propočtů existuje. Kdysi jsem někde četl, zrdoj neřeknu, protože si ho už nepamatuju, že u nás odpovídá CO2, které vyprodukují elektrárny, spotřebě zhruba 8 litrů paliva. Bohužel, perpetum mobile ještě neumíme.

0 0
možnosti

https://www.svetmobilne.cz/emise-co2-u-elektromobilu-tesla-horsi-nez-bmw/4645-2

Článek pojednávající o problému, alespoň tedy po zběžném pročtení. Nečetl jsem jej celý, jen jsem jej zběžně proletěl, takže se omlouvám, pokud jej špatně interpretuji, ale je zde uvedena informace, že v českých podmínkách (tzn. českém mixu typů elektráren) má Tesla model S emise zhruba poloviční oproti emisím velikostně a výkonově srovnatelného auta s benzínovým motorem..

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS