Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J62a42n 45H95i39n34k

18. 8. 2017 21:11

Babiš si to Čapí hnízdo legálně vychytračil, tak jako celý svůj majetek. Agrofert tu hodnotu jeho majetku nevytvořil. Podniky, které jsou nyní v něm, měly svou cenu i předtím. On je dokázal "získat" v mezích zákona, stejně jako to hnízdo. Nic mu nepřišijou. Po daňovém úniku se už také slehla zem, protože to bylo legální. Morální odsouzení jako návrh rozsudku? To je přece k smíchu. Takových legálních tahů, kterými se můžete vyhnout transakčním daním (jednou z nich je daň z příjmu), je spousta. Třeba navyšování a snižování základního jmění přeléváním majetku mezi společnostmi, účast tichých společníků, zejména zahraničních, apod. Celá předešlá garnitura pro to připravila legislativní půdu a teď ho za to chtějí stíhat? Narozdíl od nich však on něco ve své funkci ministra financí skutečně dokázal. Jeho koalice s ČSSD byla jen nutnost, a jak je vidět, líbánky to rozhodně nebyly.

S tím Okamurou ještě uvidíme. Kromě velikánských nálepek, které mohou připadat mnohým i atraktivní, protože pocházejí od mainstreamu, na něj zas tak moc nemají. Pravda, komunisti jsou asi čistší. Ale to je tím, že peníze a moc kazí lidi a kdo nebyl u zdroje, nemohl krást. Velká změna je ale nutná z výchovných důvodů, aby si panstvo nemyslelo, že to má navěky. Proto nebudu dávat hlas straně, která nemá šanci na aktivní účast v parlamentu nebo ve vládě. Okamura je pro mě tedy lepším řešením, než nechat hlas propadnout.

0 2
možnosti
MP

Bez jakéhokoliv ohledu, po těch dnešních zkušenostech volím stranu nebo strany kteří se zaobírají tématen proti islámu a proti islamizaci Evropy. Ostatni je podružné.

0 0
možnosti
AR

Jen krátce pro autora. My doma jíme psí maso a je velice fajn!!

0 0
možnosti
PK

Tak mám radost, že jsem se vám trefil do chuti :-)

0 0
možnosti
Foto

V zásadě sdílím Tvoje pocity. Vyjma pohledu na ANO, kde mne zaráží, že členové hnutí bez protestů schválili předsedovi možnost kohokoliv vyloučit dle jeho mínění. To je vše, jen ne slušné a demokratické. Z takového spolku bych okamžitě odešel a to i v situaci, kdy by mi předseda nevadil. Ono se to totiž rádo zvrhává.....

1 0
možnosti
PK

Uvidíme po volbách. Je to podle mě jako v minulosti. Vysoké preference jsou tahákem na lidi. Myslím, že pozůstatky VV ani Zelení nemají tolik nových zájemců o členství. A dříve se mohli zájemci přetrhnout.

0 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik