Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kde jste přišel na 8 tisíc Kč dávek? Taková drobnost, pokud bydlíte s někým, kdo vydělává nebo má důchod, tak nedostanete ani korunu.

Také takový člověk je okamžitě vyčleněn z rodiny i ze společnosti, aspoň v mém okolí to tak je. Starší příbuzní nechápali, jak vůbec můžu hledat práci nebo proč ji měním. Oni dostali po škole umístěnku a byli v té práci celý život.

0 0
možnosti
PK

V mém sousedství je několik takových příjemců. Samotného mě překvapilo, na co vše lze žádat příspěvek. Děti těchto mají zdarma vstup na bazén, neplatí výlety, bonus za to, že rodiče posílají děti do školy. A to je jen několik málo příkladů. Pokud páchají přestupky, jsou nevymahatelné. Pokud udělám přestupek já, který neuhradím, budu ihned v exekuci. Žádný příspěvek na bydlení nedostávám atd. Nikomu to nezávidím. Jen vím, že práce v dnešní době je. Ale jak jsem psal, rozumím, že rozdíl mezi špatně placenou prací a špatně placeným volnem není motivační.

1 0
možnosti
Foto

R^vždycky se někdo najde, na koho to hodit:-)

0 0
možnosti
PK

Máte pravdu. Jsem lenivý, ale určitě za to mohou geny, počasí v našem regionu a teplota na Marsu :-) Já za to rozhodně nemohu ;-)

1 0
možnosti
VV

Vinik je uz dobre sedmdesat let znam.

Mohou za to oni.

2 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1764x
Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Seznam rubrik