Děkujeme za pochopení.
J16i80ř32í 81Č24u23m97p78e40l56í53k
Pletete si pojmy s dojmy.
Něco jiného je dodržování smluv a něco jiného je jejich neměnnost. Raifka měla dle podmínek, které jste podepsal, právo smlouvu změnit. A změnila. Smlouva, kterou jste podepsal, porušena nebyla v žádném bodě.
Raifka musela reagovat na vývoj trhu. I když se Vám to nelíbí, je to logické, racionální a správné.
Pokud chcete dát příklad skutečného porušení smlouvy, mohl byste uvést třeba Skylink. Ale u Raifky to porušení prostě nevidím.
P44a74v12e53l 24K10a95m79a14s
O tom jsem psal. Nemáme rovnocenné podmínky. Pokud úrok je výhodný pro banku, nenabídne mi lepší podmínky. Pokud je nevýhodný, využije svého práva na změnu. Vyšší zisk si nechá, když zisk klesne, vezme si to ode mě. Proč nereagovala na vývoj trhu, když jsem měl od nich úvěr a sazby klesly? V tom případě neporušila smlouvu. Bylo to racionální. Ale je správné výhody brát a nevýhody přenášet pouze na klienta?
M62i19r32e88k 33M23a27j46z63l88e88r
to je tím, že tyto smlouvy jsou vytvářeny softwarem "Woholheyla" - banka (spořitelna, operátor, atd) sice napíše po pravdě "...protože jste naším váženým klientem a s vašimi splátkami/platbami jsme neregistrovali žádné problémy, napadlo nás, že bychom od vás mohli stejně tak bez problému získat o něco víc peněz...", ale tento unikátní software důvod identifikuje a automaticky ho nahradí výrazem "...dovolujeme si vám předložit výhodnou jedinečnou nabídku".
D15a32l44i37b98o86r 30B94a84r52t24o97š
podobný systém zažijete asi tak u 99,99% obchodníků..........s čímkoliv, kdykoliv a jakkoliv..mění se jen forma..podstata zůstává stejné..proto také ve starých filozofiích byli obchodníci jako málo potřební....nejpotřebnější byli kněží a učitelé....ale to zase dnes již nejde s mantrou vládnoucí třídy a její snahy UDRŽOVAT NÁROD V PŘIMĚŘENÉ TUPOSTI A PŘIMĚŘENÉ CHUDOBĚ...........
T17o48m32á17š 50V68o62d44v16á33ř80k71a
Ahoj Pavle, měl jsem stejnou zkušenost u Reiffeisen banky, Mám tři děti a všem jsem uzavřel stavební spoření v roce 2003. Úrok byl v té době 2% + státní příspěvek. Před rokem, kdy úrokové sazby byly prakticky na dně jsem obdržel stejný dopis.
RF mi oznamovala, že úrok je nízký a že na to doplácí. Žádná slova o tom, že v letech 2003 - 2014 byla inflace vyšší než úrok a že banka z toho měla profit.
Původní smlouva se stala pro RF cárem, bylo mi oznámeno, že pokud neuzavřu smlouvu novou /samozřejmě s nižším úrokem/ ponechají mi původní ale úrok bude 0,1 %.
Na můj dopis mi bylo arogantně oznámeno, že prostě tak to je a žádné další smlouvání nepřichází v úvahu.
Zrušil jsem všechna, dal jsem peníze na fond, kde jsou úroky vyšší a popřál jsem RF stavební spořitelně brzký krach.
Takže tak.
P96a58v42e58l 10K94a60m25a51s
Tak na to asi mají manuál. Nabídka 0,1 % a žádné smlouvání. Podepsal jste naše všeobecné podmínky ...
F67r47a22n40t73i54š36e78k 10K94š61í48r
Jedině konkurence dokáže zkvalitnit služby a stlačit ceny. Stát naopak garantuje monopolní postavení bank a dalších úvěrových společností, včetně smluvních podmínek. Pak to vypadá jak to vypadá.
D20a25l50i10b16o76r 76B11a54r81t81o51š
konkurence dokáže vyhazovat do vzduchu, zabíjet ,pomlouvat dehonestovat, krást, a vyšpionovat záměry a výsledky výzkumné práce....to je pravá konkurence...........vy nevíte o čem mluvíte........
M71i40r50o53s71l93a88v 91B97u56č49e10k
Snad ještě dodatek. Měl jsem štěstí, že můj otec v chlapeckých, krátkých kalhotech stál u dveří živno obchodu, mého děda. Musel dělat "Brano a uctivě zdravit". Pak úžasné a pravdivé vyprávění ! Mé dotazy po r. 1989 = A řekni mi otče, kolik hodin denně můj děd, vlastně konal ? 8 - 10 - 12 ? Klasika odpovědi - Co vás na té škole vlastně učili ? Živnostník za 1 Republiky živnostnil 24 hod denně - 365 dnů v roce - se starostmi lezl do postele a s ještě většími vstával - co zase konkurence vyvedla ! Máme archiv, papírů plno, ale - Kde měl děda razítko ? Jaké razítko - na co !? Domluvili obchod - postup - podali si ruce a pohlédli do očí ! Já jsem Buček a já zase Kamas. Naše jména garantují vše, korektnost a tradici, jaké razítka synu ? Tvé jméno a pověst stojí nad jakýmkoliv razítkem ! ... Co to furt meleš ...
P20a76v75e24l 35K64a16m38a29s
Ano, tohle mi chybí v dnešní době. Papírů a smluv plno a stejně nakonec platí to, kdo má lepšího advokáta u soudu.
J91o57z93e28f 82Č24e96r84n65ý
Taký je dnes svet. Podvod a klamstvo sú bežná obchodná praktika. Ako zákazník veľkých firiem máte len povinnosti a žiadne práva. Asi v našich končinách neexistuje človek, ktorého banka, poisťovňa či telefónny operátor nepodojil. Mám na to recept. Pokiaľ sa to dá, tak ich služby ignorovať. Žiadne zbytočné produkty, žiadne viazanosti. A keď mám čas a náladu, tak si nechám vysvetliť ponuku a potom ju odmietne,. tie kyslé ksichty "poradcov" sú mi odmenou.
M69i67r43o14s82l17a16v 15B68u49č63e74k
Kdysi, (v počátcích), jsem vzal Hypo u ČSOB. Zvýhodnění klienta minimální - bance jsem dokladoval své příjmy - šly přes BÚ ...snad ještě za 4.9%. Jako spolehlivý blb, jsem doznal, že přispívám k refinancování půjček druhým, (měli vždy úrok nižší). Pak , "Objev z trhu" ! Žádné věrnostní se nekoná. Jediné co funguje, je oznámení odchodu . Vyplatilo se u mobilních operátorů, dodavatelů kabelových služeb, bank ap ...
- Počet článků 130
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1764x
web: kamaspavel.cz
Díky za podporu :-)