Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Š17á62r43k11a 87M55e26d39k71o80v70á 7594485596870

Ano, hlavně na té první fotce vypadá vyloženě nebezpečně!;-DR^

0/0
30.4.2017 20:07
Foto

D10a37n57a 61A31d53á27m65k61o83v23á 7604503231838

Hezký článek, úplně normálního chovatele kdyby byli všichni takoví jako vy, bylo by to super....R^

0/0
30.4.2017 19:52

P12a47v79e84l 35K89a11m50a61s 3509311220579

Děkuji :-)

0/0
30.4.2017 22:06
Foto

I51v12a84n78a 98D66i80a24n57o23v48á 8218920119923

Já se celkem psů nebojím, nicméně je pravda, že obě moje vořeší fenky, zvlášť i dohromady, napadli během života tři psi, a to byli příslušníci právě tzv. bojových plemen. Jednou u toho byla u malá dcera- tu pes porazil

0/0
23.4.2017 19:47

M86i13c53h77a59l 86S54v80o58b96o97d46a 5778248106201

No pokud bych to bral doslovně,tak - čistě teoreticky - by zaměstnanci cirkusů mohli odstranit bezpečnostní zábrany u tygrů a lvů,protože chování zvířete je přece - dle vašich slov - výsledkem chovatele.A drezurované zvíře zvyklé na míč a ohnivý kruh přece - čistě teoreticky - nemůže nikomu ublížit.

+1/0
23.4.2017 17:44

P28a67v47e66l 94K13a98m13a36s 3749721180459

Máte pravdu. Čistě teoreticky. Já do cirkusu nechodím, protože se může splašit kůň a jeho kopnutí je jistá smrt. A co třeba slon. Ten v cirkusu v kleci není. A jak vyjdu z cirkusu, kousne mě pes. Čistě teoreticky.

0/0
23.4.2017 19:40

M86i96c32h46a32l 89S74v94o50b63o60d52a 5658168636981

Jo strach kvůli předsudkům jsou moc zlá věc.Jak potetovaný kriminálník,arogantní právník a věřící terorista,tak roztomilá kočička v kleci.Spíš jsem myslel,že mi demonstrativně ukážete,že se mýlím.

0/0
23.4.2017 19:45

P55a62v56e19l 56K52a18m93a97s 3659211390449

Netvrdím, že můj pes nemůže nikoho kousnout. Stejně tak je většina lidí slušných, ale nemohu tvrdit, že někoho znám na 100%. Ale to je podle mě život. Třeba mě před mešitou okradne nevěřící.

Dovolím si použít nápěv " Nikdo nic nemá mít nikdy za definitivní ...". Ale děkuji za komentář. Opravdu.

0/0
23.4.2017 19:53

M42i72c88h32a43l 35S16v32o51b36o59d49a 5668628606821

Problem je,ze uvazani spojujete s kousnutim.Me je to jedno,jste plnolety a svepravny,ale myslim si,ze nejvetsi arogance lidskeho druhu(majitele psu nevyjimaje)je vedomi,ze si dokaze podmanit prirodu.Ten pes,klidne zrani i pri behu,kdyz zavetri fenu.Trefil vas nekdy do kolene?Kolik vazi staford?30kg?Klidne muze vbehnout pod auto a ridic nasledkem vyhnuti nekoho zrani,ale je to vas pes a vase zodpovednost.

0/0
23.4.2017 21:01
Foto

T67o48m49á51š 92V78o31d64v23á46ř30k85a 3923111887274

Diskuse je bouřlivá a odpovídá nejspíše osobním zkušenostem. Naprosto souhlasím s tvrzením autora, že za psa je odpovědný jeho majitel, je to úplně stejné, jak se střelnou zbraní.

Nicméně - existuje jisté procento magorů, kteří mají psa jako onu zmíněnou zbraň. Svého psa učí agresivitě, jde samozřejmě o osobnostní poruchu majitele. Já jako kolemjdoucí předpokládám, že jde o variantu odpovědného majitele a vycvičeného psa, nicméně jistotu nemám.

Pamatuji dobu, když jsem běhával, jak se občas nějaký pes za mnou radostně rozeběhl. Jistě, mohlo jít o zábavu, ale mohl jsem pro něj být i kořistí - koneckonců je pes psovitá šelma. Proto jsem rád, když je pes ve venkovním prostoru na vodítku. Navíc - nikdy nikdo ani majitel nemůže vědět, že se psovi po 10 letém klidném období v hlavě cosi nepřehodí - může jít o nemoc - a pes z ničehonic napadne malé dítě a navždy je znetvoří. Tady nejde nic resetovat.

Může se to stát jak jezevčíkovi, tak i staffordshirovi. Následky napadení tím druhým bývají samozřejmě tragičtější.

0/0
23.4.2017 16:04

M85i72c16h37a53l 30S23v79o14b59o87d10a 5948358886131

Nejde jen o kousnutí.Ten pes vás zraní nechtěně,protože je velkej a těžkej a při běhu se vám nedokáže vyhnout a srazí se s vámi jako hokejista.

0/0
23.4.2017 22:12
Foto

H67a51n15a 85V89l74k30o95v52á 9135394422454

R^ Když jdu lesem nebo lesoparkem a potkáváme lidi, uvazuji ho, protože někteří projevují až hysterické reakce. Pravda ovšem je, že ho lidi (ani děti) nezajímají. Horší je to se psy. S některými se chce prát.

0/0
23.4.2017 13:23

P46a78v29e31l 94P46e48n80c78a18k 3605497566666

U nas doma mame 2 bojove psy. Kazdeho se boji :)

0/0
23.4.2017 13:02

V89ě27r95a 71F41o43l95t28ý80n92o73v81á 1428736917649

"Pes, auto, střelná zbraň je výsledkem majitele."

Rozumný článek i pro mě - odpůrkyni zarputilých pejskařů (ale ne psů).

0/0
23.4.2017 12:31

J44o59s81e63f 50S60l23a55v80í52č28e93k 4473946716773

Omlouvám se, je to poněkud mimo smyslu článku. Ve Vyškově kráčela parta záložáků kolem rodinného domku, kde někdo pracoval na zahrádce, měl tam psa a ten začal na ty záložáky tvrdě dorážet a štěkat. Jeden z nich zavolal na toho majitele :"Strécu odvolejte si tu potvoru nebo si ho upečem." Druhý den byl nástup všech záložáků a ten strejc s pátravým pohledem si všechny prohlížel. Byl to velitel útvaru. Podle toho jak se zatvářil si myslím, že mě poznal. To je konec. Dál se nic nedělo. Byl to velitel na svém místě.

+3/0
23.4.2017 11:40

P58a63v18e16l 21K60a51m24a63s 3459551390399

Doufám, že jste již po obědě. Pokud ne, řeknu svému psovi, ať na vás neštěká :-)

Mám rád humor. Díky za to.

+1/0
23.4.2017 12:08
Foto

J63i14r30k96a 53V19a88n43o21u19r73e77k 6767924478330

Zaujaty clovek neni schopen napsat nezaujaty clanek ;-)

0/0
23.4.2017 10:06

P50a32v39e64l 75K31a22m49a50s 3289971140519

Souhlas. Můj názor je velmi subjektivní. Stejně jako od kohokoli jiného na jakékoli téma :-)

+1/0
23.4.2017 10:40

J34o86s55e91f 58S36l43a38v60í36č84e96k 4983806696693

Neuzajatý píše to, o čem si myslí, že se zalíbí straně a vládě - to dnes znamená po vládě toužící pražské kavárně.

0/0
23.4.2017 12:00

J82i70ř38í 22V58o87r24l42í89č88e45k 9167264553296

Další z řady z těch, co se snaží svého psa a chování ukázat v "pozitivním světle".

Prostě si svého psa uvažte, konec, tečka. Nikdo není zvědav ani na to očuchávání.

Psi ničí veřejný a soukromý majetek.

Poplatky za psa jsou velmi nízké, rozhodně vybrané finance nepokryjí náklady na úklidy a opravy škod způsobených vašimi "miláčky".

0/−4
23.4.2017 8:21

P32a43v50e61l 82K40a49m25a66s 3629361500509

Náklady o kterých hovoříte nedokáži vyčíslit tak jako vy. Jen vím, kolik obce a stát získává na poplatcích, DPH a kolika lidem dává práci byznys kolem psů a zvířat obecně. Ale zamyslim se nad tím. Možná se psa zbavím. Auta samozřejmě taky. Přestanu poslouchat hudbu, škodí sluchu. Elektřinu odpojím, světelný smog je velké zlo.

Teď vážně. Děkuji i za negativní reakce.

+2/0
23.4.2017 8:55

M68i94r92o60s82l36a90v 39V83l70a60s44á50k 4488740123172

Přirovnávat psa k autu je nesmysl. Auto samostatně nekoná.

+1/0
23.4.2017 7:55

P21a94v20e73l 12K66a58m65a13s 3179551290879

100% souhlas. Proto je za psa odpovědný majitel. Žádný pes se jako špatný nerodí. Jako lidé. Také si nemyslím, že zloději jsou pouze z města X a násilníci s barvou vlasů Y. Jenže když potkáte toulavého agresivního psa, tak mu kázat nikdo nebude. A ten svou agresi získal jako obranu na podněty. Proto má mít pes pána a ten je za něj zodpovědný. Ale to že je pes neznamená, že je špatný.

0/−1
23.4.2017 8:10

J53a63r94a 62R59a63n96k 1151326559931

Pekny "bulici" blog, mam je rada vsechny s chlupama i bez chlupu, myslim treba cinskeho "crested", pak je jeste neco z Peru, jmeno jsem zapomela, ale vidam je na vyslapech a jsou fajnVR^

+1/0
23.4.2017 0:29

P83a80v93e74l 59K74a28m53a14s 3929591680919

Díky :-)

0/0
23.4.2017 9:14

V83i64k86t46o41r 93Š81e37d43i30v21ý 8956461450266

Pokud Váš pes pobíhá na volno na místech k tomu určených, je všechno v pořádku. Jestli máte pocit, že pes má nějaké "právo proběhnout se" i tam, kde by měl být na vodítku, tak se raději rychle probuďte.

+5/0
22.4.2017 23:24

P29a17v33e40l 11K45a24m37a47s 3159601200579

Máte pravdu, pes má právo proběhnout se na místech k tomu určených. Majitelé psů mají povinnost platit za psa. Ale města nemají povinnosti aspoň část peněz vrátit do míst určených k vyběhání psů. Náš pes má zahradu a platím jako kdokoli jiný. A je to v pořádku. Já svůj díl zodpovědnosti plním. Snad se připojí i protistrany.

+5/−3
22.4.2017 23:35

D85a37n14a 87T76e58n31z64l81e69r 5700122435973

Aha, tak to řekněte rodičům těch potrhaných a zabitých dětí. Rv Absolutně nechápu tohle adorování nebezpečných plemen. Každý by si měl být vědom, že pes není věc. Pes není ani pistole, ani auto. Má v kritickém okamžiku poslední slovo a jen on sám rozhoduje, jestli někoho napadne nebo ne. Váš blog je hloupý, sorry.

Mimochodem, takové dělení na nebezpečné a bezpečné psy existuje, i když o něm nevíte. Město, kde bydlím, ho provozuje. Díky tomu se tu neometají divné existence s pitbully.

A je to tak dobře.

A to říkám přesto, že i můj pes byl zařazen do téhle kategorie. Já na svého psa musím mít výpis z trestního rejstříku, musí být očipovaný a platím vyšší daně. O tom, že pes je VŽDY uvázaný na vodítku se tu vůbec nediskutuje. Nějaké teorie, že se psi musí ve městě proběhnout - by vám tu vůbec nikdo netoleroval. A znovu opakuju - je to jen dobře.

+10/−4
22.4.2017 21:43

P46a44v76e54l 51K50a87m51a68s 3779311310859

Předpokládám, že máte jezevčíka nebo kokra. To jsou nejčastější plemena, která útočí. Jen to není do televizních novin atraktivní.

+3/−4
22.4.2017 21:47

D32a54n38a 59T13e89n92z59l84e97r 5560242765733

Předpokládáte špatně. On je totiž rozdíl mezi škodou, kterou může napáchat mrňavý uštěkanec a zabijácká mašina, která má fyzické dispozice zlikvidovat svého protivníka - odpovídající tlamu, sílu stisku, osvalení...

Můj pes je typické salašnické plemeno, pořídila jsem ho jako absolutně oddané plemeno k dětem - a rozhodně bych nikdy neřekla, že je to bezpečný pes. Nežiju v iluzi a růžové bublině.

Pes patří ve městě nebo v obývané zoně na vodítko! Pokud si ho do města pořídíte, musíte s ním halt jezdit za město nebo mít vlastní oplocený pozemek.

Opravdu nechápu, co je na tom tak komplikované na pochopení a proč se různé existence neustále snaží tvrdit, že mají právo pořídit si nebezpečného psa a tvrdí, že mají právo se o něj "starat" tak, že omezují a ohrožují ostatní lidi.

Lidi jsou snad na vyšší příčce než pes. Ten, kdo to vidí jinak, je chorý a psa by neměl mít vůbec. Rv:-/ Natož nebezpečného a schopného uškodit.

+1/−2
23.4.2017 8:34

P24a85v19e85l 94K33a89m71a85s 3589621900419

Nevím, kde jsem psal něco o právu omezovat natož ohrožovat jiné. Napsal jsem, že každý pes má mít pána a ten je za něj zodpovědný. A máte pravdu s mrňavými uštěkanci. Pokousal mě jezevčík bez dozoru, způsobil mi infekci a problémy. Ale je to přece malý pes, který nevadí a může si dělat co chce ... takto to vidí mnoho lidí. Já ne. Nerozlišuji mezi malým nebo velkým. Rozlišuji mezi výchovaným a agresivním.

+5/0
23.4.2017 9:06

D35a64n50a 80T43e48n97z27l74e87r 5190852135863

Neumíte se ubránit ani jezevčíkovi. Když by vás pokousal pitbull, už byste tu takto nediskutoval. To je ten rozdíl, který ve své zaslepené lásce k bojovému plemenu nevidíte. Jezevčík pokouše. Pitbull usmrtí. Já vážně nechápu, co je to za myšlení, které vám brání v přijetí reality. Dokonce až tak, že konstruujete, že někdo obhajuje kousavé jezevčíky, kteří prý nevadí. Vadí. Řeší se tu ale úplně jiná, daleko nebezpečnější kategorie psů. Vy jste svého kousavého jezevčíka přežil. Spousta lidí a dětí nepřežila kousavé pitbully. Ach ano, on totiž pes zásadně "nic nikomu neudělá". Dokud neudělá. :-/

0/−2
23.4.2017 9:26

P82a69v70e62l 68K41a64m92a28s 3789151450719

Ano, kousnutí jezevčíka jsem přežil. A neubránil jsem se z jediného důvodu. Nemám ve zvyku kopnout do každého kdo se přiblíží. Ať je to pes či člověk jen proto, že by mi mohl ublížit. Věřím tomu, že většina lidí i zvířat je slušných. A je velké neštěstí každé zranění natož smrt. Nejen způsobené psem, ale i na cestách, nemoci apod. Bohužel se to na světě děje. Denně zemře na cestách mnoho lidí, ale je to bráno jako fakt. Napsal jsem jediné a to mnoho lidí nechce vidět. Pes má být vychovaný a pán za něj má zodpovídat. Místo toho se zde dokola řeší útoky psů, s kterými nesouhlasím, a snaha vložit mi do úst, že tyto útoky obhajuji. Příště se pokusím psát srozumitelněji.

+1/0
23.4.2017 9:39

D33a41n23a 12T94e62n18z59l21e85r 5790802365663

Vy obhajujete bojové plemeno s tím, že vlastně žádné není, všechno je easy a váš pejsánek je láska sama. To může být. Jenže to zdaleka není pravidlem. Každý pes je jen tak dlouho hodný, než někoho pokouše.

Nebylo by od věci zkusit vidět realitu a nežít ve sladké cukrové bublině. Pes je šelma a podle toho se chová. Může být tisíckrát socializovaný, ale to pořád neznamená, že je něco jako auto a nemůže sám od sebe ublížit.

0/−1
23.4.2017 13:40

V87o20k97o36u25n 33V70l31a39d31i65m44i22r 8352898919278

Ja bych tedy psy na bezecne a nebezpecne nedelil. Ale jejich majitele ano. Podle mne by i "majitele" jezevciku meli psotoupit psychologicky test, zda psa zvladnou.

Ano je ruzne zdaneni psu, kazda obec to ma jinak. Pitbull byl typicky pro Zuhälter v Hamburgu i jinde. Tam byly obvykle problemy.

+1/−1
22.4.2017 21:50

J49a29r45a 13R64a65n37k 1961986339151

Pitbully maji v Kanade vetsinou clenove nejakych gangu, casto mluvi rusky;-)a vi se o nich, ze delaji psi zapasy, jen se policii nikdy nepodari je nalezt, ale ma ho take soused o dva domy dal a je to klidny mazel, asi skutecne zalezi na vychove.....i kdyz - geny se mohou tak jako u lidi zblaznit.

0/0
23.4.2017 0:32

D56a13n81a 52T69e15n48z68l57e57r 5740232165873

Právě vy byste se svými zkušenostmi z Německa měl znát ty četné kauzy potrhaných a zabitých dětí.

Půl minuty s mým psem a změnil byste názor na nějaké dělení. O to horší je to, že můj pes jen dělá randál a zastrašuje, zatímco jiná plemena se s tím nezdržují a rovnou útočí. :-/

0/0
23.4.2017 8:43

V28ě86r21a 12F45o67l39t75ý82n25o25v97á 1698886867929

Paní Tenzler, mám pocit, že jste nepochopila autora blogu a stále dokola opakujete "svoji" pravdu.

+2/0
23.4.2017 12:23

D78a22n51a 28T60e34n81z96l86e63r 5590762855383

Tak to se vám omlouvám paní Foltýnová, to je prostě diskuze. :-)

0/0
23.4.2017 13:45

M30a42r34e10k 29V96a96l31i26č17e89k 2571439924640

tohle dela piTenzler casto, ale jinak dobry

+1/0
23.4.2017 15:38

V75o35k36o27u39n 95V50l41a18d11i63m36i44r 8262168479968

Ja vidim problem uplne jinde. Ono totiz plati jakej pan, takovej pes. Na louku pred nama chodi vencit psy desitky lidi. Jeste jsem nevidel ze by nejakej pes nekoho napad, ale na druhy strane jsem videl jinde, jak pes uvazanej celej den na retecu se do krve serval s jinym psem, nebo ze napad stareho pane jedouciho kelem na kole. Ten majitel byl tak inteligentni, ze nemel psa ani pojistenyho.

+5/0
22.4.2017 21:34

P51a81v94e27l 10K47a71m78a13s 3319781570629

Ano, jsou majitelé, kteří psa mají jako hračku nebo si nedokáží přiznat, že ho nezvládnou. Jako s těmi zbraněmi. Já třeba nůž používám jako příbor .... ;-)

+3/0
22.4.2017 21:39

M83a97r55e78k 57V67a18l44i76č36e65k 2151889834220

psi na snure jsou vzdy problematictejsi, nez psi na volno - vencim psa na volno, kdyz je v dohledu skupina lidi s detma, odvolam ji k nozek, projdeme a je klid. kdyz nas mijej psi na snure, pokazdy sou na nervy a vrcej a stekaj ty privazany, moje Stella kolem nich projde a zase nic...kdyz jsou psi na volno oba, ocuchaj se a bud si hrajou, nebo daj najevo nevoli a jdou si po svym

pes se chova pokazdy tak, jak je vychovanej

a kdyz narazim na nejakyho nerudu nebo nervacku, tak stelle proste na tech par vterin, kdy takovy modely mijim, nasadim voditko a pak ji zase pustim - nez poslouchat ty pindy porad dokola...

+1/0
23.4.2017 15:42

H59o10n79z44a 22V72r56á94n31a 5851727144561

Nemohu hodnotit článek z pohledu bojové-nebojové plemeno nejsa znalec. Ale co se týče názvu článku... Možná se Vám to nelíbí,ale i já volám - uvažte si toho psa!!! A držte si ho u sebe. Ani nevíte jak mnohým lidem vadí to očuchávání a ometání se s poznámkou pejskaře-nebojte, on vám nic neudělá... Chtěl bych tomu věřit,ale víte, fakt mi to očuchávání vadí a mé vnučce jakbysmet. Nevím proč si ve své aroganci mnozí pejskaři myslí,že očuchávání a otírání je pro všechny ostatní "normální,vždyť je to přeci pejsek" . Takže-Uvažte si toho psa a držte si ho u sebe - nikdo na něj není zvědavej.

+8/−1
22.4.2017 20:59

P69a75v21e52l 85K39a53m95a27s 3989481790809

Souhlasím s vámi. Můj pes si Vás ani nevšimne. Byl bych rád, kdyby to fungovalo i opačně. Mnoho lidí se vás nedotkne, ale psa ano. Přece je to pes a na toho se sahat může.

+5/−2
22.4.2017 21:17

V90o61k96o82u66n 10V67l37a66d39i73m83i35r 8762218929978

Ja teda psy neocuchavam;-D ale se vsema jsem kamarad. a kdyz se nejakej blbec objevi, je treba mu ukazat, kdo je sefem smecky.

0/0
22.4.2017 21:36

H19o80n56z65a 58V47r81á69n86a 5891447424781

Ano a o tom to je... Nevšímám si Vás (resp.Vašeho psa) a totéž očekávám od něj. Takto jsem učil chovat se k cizím psům i své dcery a učím to i svou vnučku. Jednoduše - milá dcero(vnučko) NIKDY nesahej na cizí psy a paní naopak nechte si ty plky o tom že váš pes má rád děti a jen si ji očuchá... Fuj. Já k vám taky nečuchám.

+4/0
22.4.2017 21:40

K18a28r47e38l 15K55r36p93a28t42a 5394725434983

Držte si na veřejnosti psa nakrátko na vodítku a nikdo vám ho nebude osahávat, o čemž i tak dost pochybuju, že se tak děje.

0/0
22.4.2017 21:44

P10a59v86e29l 72K49a61m50a11s 3969201140709

Divil byste se kolik lidí se hrne k psovi aniž se zeptá majitele. Jestli to není Váš případ, díky za to.

+2/0
22.4.2017 21:51

P61a49v86e91l 49H89e37k 8347286563411

Tak vidíte, já si čubu pokaždý uvazu, ale je to prd platný. Lidi jsou nesvepravny idioti, furt by ji hladili, holt bobtail, po varování ze kouše a skrabe většinou ochladnou.

+1/0
24.4.2017 0:03



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.