Diskuse

Pane řidiči, Vaše doklady prosím

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když jsem dostal pokutu, většinou jsem ji přijal s tím, že jsem si holt měl dát větší pozor. Neokecával jsem, nesnažil se uplatit. Minulý týden mě ale docela nakrkli. Konec dálnice za Táborem, sundám nohu z plynu, je to do kopce, tak nebrzdím a nechám to dojet. No, změřili mně ... na 80 jsem jel 89. Stálo mě to pětikilo. Na dotaz zda by to nešlo vyřešit domluvou .... provoz minimální, přehledný úsek, nikoho jsem neohrozil ani neomezil a rozdíl 9 km mi přijde na dálnici směšný. Prej nemůžou. Nejspíš mají pokutování nařízeno, nejde o výchovu a bezpečnost. jde o prachy a o to, že na prostý lid je třeba používat bič. Už mi teď nepřijde nedůstojné vyhýbat se "spravedlivému trestu" za provinění a využít kliček při správním řízení, abych se pokutě vyhnul. Nejde totiž jen o pokutu. Auto mě živí a ztráta řidičáku by znamenala jít na pracák.

Jen by mě zajímalo, jestli jsou ti policajti tak otrlí, že už je netlačí svědomí, že dělají takhle špinavou práci nebo jestli k nim lezou jen křiváci, kteří.mají radost z toho když někomu mohou uškodit.

1 0
možnosti
VS

Domluva je dle mého názoru nesystémová hloupost. Spíš bych uvítal jednoznačný " ceník" bez rozptylu, podobně jako v Německu. Nulová možnost korupce.

0 0
možnosti
ZJ

....R^ máte pravdu. Jsou situace, kdy je i ,,třicítka" zatraceně rychlá a nebezpečná a ,,stodvacítka" na rovném a přehledném úseku naprosto bezpečná. Avšak ,,tunou paragrafů a vyhlášek" jsme nenápadně vychováváni k tomu, aby se z nás všech bez vyjímky stali CEDULÁŘI, sledující úzkostlivě kdejakou nesmyslnou ceduli a sevřeným hrdlem kdejaký fotoautomat, který nemilosrdně rozděluje hranici tří přiblblých kilometrů na ,,DOBRÝ, nebo ,,ŠPATNÝ", místo sledování hustoty a bezpečnosti provozu.

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, prostě máš smůlu. Mám souseda, ten platí snad na každém rohu, bodů má jen trochu, jakmile mu nějaký přibude, hned o něj přijde.

Jiný jezdí jako Nuvolari a má prostě kliku.

C est la vie. R^

0 0
možnosti
LC

Popisujete to přesně, ale je to marné. Základní přírodní zákon zní "vyhýbej se práci". A proč by si ji měli policajti ztěžovat, když (a já je chápu) je možné si ji zjednodušit. Nachytat dostatečný počet hříšníků, umístěním radaru 20 metrů před cedulí na výjezdu z obce, je podstatně jednoduší než je nachytat někde v komplikovaném úseku, kde všichni rozumní dávají nohu z plynu. "Úkol/plán" je snadno a rychle splněn, pochvala a odměna od náčelníka následuje. A vsadil bych se, že nejméně 90% nepolicajtů by to, za současného způsobu řízení policie, dělalo stejně.

1 0
možnosti
Foto

Mě už to taky napadlo. Proč já starý Kozák. 70 mi ještě nebylo, najeto mám bohatě přes milion, vidím jako rys a slyším jako sousedka od vedle, auto mám zachovalé, ještě mu nebylo ani 20 let, STK udělané v únoru letošního roku, 300 kobyl pod kapotou nemá skoro nikdo a ani já ne, já mám asi o 20 min Tak vůbec nevím proč bych měl jezdit stejně rychle respektivě pomalu, jako nějaký neohrabaný amateur?

3 2
možnosti
Foto

protože zákon platí pro všechny

0 0
možnosti
MP

no a protože je větší pravděpodobnost, že najdete někoho překročit rychlost metr za cedulí nežli u školy či hřiště, měří policisté PRÁVĚ TAM.

2 0
možnosti
Foto

Jenomže cedule začátek uzavřené obce nevyskočí z pole jako zajíc. vidíte ji už zdálky a musíte jet podle toho ne?

0 0
možnosti
ZH

Přesně tak, řidič přece není (většinou) idiot a k tomu aby jezdil bezpečně nepotřebuje tunu předpisů. Na přehledné rovince můžu jet někdy bezpečně120, jindy sotva 50. Idiot, který v tomto místě pojede za každé situace 80, sice nespáchá přestupek, ale o bezpečnosti se dá pochybovat (zvláště, když se věnuje především tachometru). Mimo to, naše policie (zejména městská) ignoruje, že přestupek musí naplňovat mimo znaku formálního, také znak materiální, tj. každému doporučuji, zvláště pokud jde o body jít do správního řízení.

7 1
možnosti