Pane Paroubku, omlouvám se

21. 06. 2018 14:46:45
Expremiér Paroubek se rád a často prezentuje v médiích. Poté, co odešel z ČSSD a zprivatizoval si jinou pidistranu se sebevědomím jemu vlastním, možná pár voličů věřilo tomu, že úspěch je zaručen a strčí do kapsy ČSSD.

Sportku nesázím a nehraji ani jiné tipovací hry za peníze. Jsem pragmatik a nemám dosti znalostí na to, abych dokázal porazit ty, kteří stanovují sázkové kursy nebo abych věřil, že zrovna já trefím ona výherní čísla. Opět se mi potvrdilo, že je to správná volba. Kdybych si vsadil na to, jestli pan Paroubek uspěje s "jeho" LEV 21, trefil bych to jako zkušený tipař. Byl jsem přesvědčen, že je to projekt na méně než jedny volby. Na druhé straně bych si také tipnul, že po takovém debaklu se Paroubek stáhne z veřejného života a bude si užívat manželství s mladou ženou a poctivě (?) nabytých statků. Zde bych prohrál i ony pověstné kalhoty.

Jakmile se politická minulost v podobě pana Paroubka opět ozvala, bral jsem to jako poslední politický výkřik, když už manželství nedopadlo nijak slavně. Pomalu jsem si začal zvykat na to, že se mu po bývalé straně, ve které strávil velkou část svého politického života, přece jen stýská, tak chce aspoň připomenout své dílčí úspěchy. Ani v nejmenším nikomu neupírám vyjádřit svůj názor na cokoli, zejména když má potřebu dát svůj politický názor najevo veřejně. S údivem na rtu jsem sledoval blogy, ve kterých opakovaně radí jiným, ač svoji politickou dráhu za posledních několik let vedl pouze směrem k zemskému jádru. Pokus o návrat do ČSSD, který po opakovaném zamítnutí i coby kandidáta do Senátu za ČSSD otočil proti zlým socanům, jež se bojí jeho úspěchu a návratu. ČSSD sice není mým koněm, přesto si myslím, že by rádi přivítali jakoukoli pomoc, která je přehoupne přes 10% ve volbách. A náhle mi to došlo.

Pane Paroubku, omlouvám se. Ač mám rád černý i inteligentní humor, zde jste mě dostal. Občas jsem při vašich vystoupeních nebo článcích na blogu přemýšlel, jestli opravdu nemáte soudnost a myslíte to vážně. A poté mi to došlo. Je to jeden velký fór. Vy si užíváte své naspořené finance, čtete knihy a cvičíte. A jen tak pro pobavení své a občanů, kteří jsou již unaveni politikou, občas uděláte nějaký fórek. Ještě jednou se omlouvám. Nějakou dobu jsem bral vaše vystoupení vážně, ale nyní již mi došlo, že si umíte udělat legraci sám ze sebe i politiků.

Kdysi jsem zahlédl na nějaké televizi kousek stupidního pořadu Vtip za stovku. Pokud bych znal vaše číslo účtu, poslal bych vám 200 Kč. Tohle byl totiž od vás vtip na druhou. Díky za pobavení.

Autor: Pavel Kamas | čtvrtek 21.6.2018 14:46 | karma článku: 23.11 | přečteno: 1095x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Politika

Jiří Žamboch

Prokazatelně lživý titulek o spotřebitelské náladě:

Titulek Seznam Zprávy: "Blbá nálada ustupuje, Češi se cítí ekonomicky nejlépe za tři a půl roku" znamená, že autor neumí napočítat do tří (let). Důkazem jeho lživosti jsou přitom informace přímo z článku.

29.3.2024 v 9:14 | Karma článku: 22.43 | Přečteno: 298 | Diskuse

Michal Sabó

Nechte nám Mrazíka! Proč Češi stále milují Rusko a staré časy?

Česká veřejnost je rozdělena na dvě poloviny. Jedna podporuje Ukrajinu, druhá si stojí za Ruskem. Co vede lidi k hájení tyranie?

29.3.2024 v 6:45 | Karma článku: 20.96 | Přečteno: 797 | Diskuse

Jiří Žamboch

Putinovo dnešní vojenské srovnání NATO a Ruska záměrně kulhá.Situace Ruska je o dost lepší

Dnešní srovnání NATO Putinem dalším chytrým Putinovým tahem.Prohlášení "Rusko vydává desetkrát méně na obranu než Spojené státy, tak je ruský útok na NATO nesmyslný." má ukolébat veřejnost evropských členů NATO.Je to však jinak.

28.3.2024 v 20:10 | Karma článku: 15.68 | Přečteno: 415 | Diskuse

Jan Pavelec

ČR má se svým upoceným pojetím liberalismu 200 let zpoždění.

Podle Listiny základních práv a svobod se Česká republika nesmí vázat na jakoukoliv výlučnou ideologii či náboženské vyznání, a podle Ústavy má být státem sociálním, nikoliv (neo)liberálním.

28.3.2024 v 15:50 | Karma článku: 14.99 | Přečteno: 253 | Diskuse

Jan Bartoň

Přichází nový věk – volíme mezi tragédií a realismem

Pan Václav Vlk starší uveřejnil skvělý komentář k současné mezinárodní situaci pod titulkem Přichází nový věk tragédie. Abychom předešli tragédii, musíme zvolit realismus.

28.3.2024 v 10:00 | Karma článku: 29.95 | Přečteno: 673 | Diskuse
Počet článků 130 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1761

Začal jsem s nemovitostmi, financemi a přes to se dostal osobnímu rozvoji. Jsem lektor, protože mě to baví. Sám jsem si prošel údolím prokrastinace. 

web: kamaspavel.cz

Díky za podporu :-)

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...